Geen AZC in Delft

Neem contact op met de schrijver van de petitie

Dit discussie-onderwerp is automatisch gecreëerd voor petitie Geen AZC in Delft.


Gast

#76

2015-10-16 19:58

Omdat er veel jonge delftenaren op een huis wachten. Delft is zelf failliet. En er is armoe omdat onze eigen mensen van de voedselbank afhankelijk is kunnen we niet nog meer mensen voeden
Eerst moet Delft zijn eigen mensen van alles kunnen voorzien.

Gast

#77

2015-10-16 19:58

Ik onderteken deze petitie, omdat ik het eens ben met de standpunten.

Gast

#78

2015-10-16 20:05

Ik vind dit niet de juiste plek om een opvangcentrum te openen!

Gast

#79

2015-10-16 20:06

De reden dat ik deze petitie heb ondertekend is dat ik vind dat de regering niet alles klakkeloos onze strot in kunnen stampen en dus ook naar ons hebben te luisteren!

Gast

#80

2015-10-16 20:17

Delft moet eerst uit de rode cijfers zijn, dan zou er MISSCHIEN iets gedaan kunnen worden voor de vluchtelingen. Niet eerder!!!

Gast

#81

2015-10-16 20:38

Eerst staat er in de krant dat delft geen vluchtelingen op neemt in verband met kosten en zo en nu ineens wel en dat dan ook nog eens in onze binnen stad nota bene . Ik woon in een gebied tussen de hier genoemde plekken en moet zeggen ik ben er niet blij mee , zo willen ze ook in de kerk achter ons mensen gaan opvangen terwijl er nu ook mensen zitten die af en toe denken dat ze alleen op de wereld zijn. Blij NEE maar denk dat hier politiek den haag achter zit , want eerst kan het niet en nu ineens wel ....?

Gast

#82

2015-10-16 20:43

Omdat we in Delft ons meer zorgen.moeten maken om het begrotingstekort, de ouderen en onze eigen wooncapaciteiten voor onze eigen Delftenaren.

Gast

#83

2015-10-16 20:48

Omdat Delft al helemaal in de problemen zit en wij als Delftenaren al genoeg problemen hebben met alle gestegen kosten
Wegwezen.

#84

2015-10-16 21:14

Omdat je er op kunt wachten dat deze zogenoemde "vluchtelingen" dan wel de criminaliteit in gaan, of onze gewoontes en vrouwen niet respecteren. Kwestie van tijd van de eerste verkrachtingen door een asielzoeker. Terug naar hun eigen land sturen zonder enige vorm van pardon. Je lost je problemen maar op in je eigen land, zo niet: Burgeroorloog!


Gast

#85

2015-10-16 21:19

Delft heeft geen geld meer voor de ouderen, delft heeft geen geld meer voor evenementen, Delft heeft geen geld meer voor een bloemetje voor een 50 of 60 jarig huwelijk van de burger, Zelf onze gezellige jaarlijkse IJsbaan moest Verdwijnen, geen geld meer voor. Gaat Bas Verkerk nu echt serieus vertellen dat wij honderden gelukzoekers gaan  onderbrengen in Delft? terwijl Delft financieel aan de grond zit? Te schofterig voor woorden. Donder op met die lui, het zijn profiteurs die alles gratis krijgen en dan nog lopen te klagen ook. In plaat van dankbaar zijn dat ze geen bom meeer op hun kop krijgen. Donder lekker op als het je hier niet bevalt. 


Gast

#86

2015-10-16 21:19

Omdat ik dat niet wil

Gast

#87

2015-10-16 21:32

Genoeg is genoeg

Gast

#88

2015-10-16 21:47

Onze kinderen staan jarenlang ingeschreven (waar elk jaar lidmaatschap voor moet worden betaald) maar komen niet aan de bak. Die ruifvreters die ze nu binnen halen krijgen meteen gratis woonruimte, gratis zorg, gratis eten, en op de koop toe een zak leefgeld, Waarvoor mag joost weten want ze krijgen alles gratis. Ze krijgen maandelijks 200 tot 250 euro leefgeld naast alle gratis voorzieningen. En dat maakt mij ziedend, er zijn gezinnen met een minimum inkomen die alles wel moeten betalen zoals huur, zorg, vaste lasten, en dan niet eens 200 euro overhouden om te eten. Kortom de ruifvreters hebben het beter dan vele burgers. En wat mij dan nog kwader maakt is, als ik Samsom hoor roepen dat er geen onderscheid gemaakt mag worden en asielzoekers net zoveel rechten hebben als Nederlandse burgers. PARDON...... Als er gelijke rechten gehandhaaft moeten worden dan hoeven de Nederlanders toch ook geen huur, zorg energie internet etc meer te betalen? Gelijke rechten, dan ook gelijke plichten! En de term "statushouders" stort me enorm. Noem het beestje gewoon bij de naam..... Gelukzoekers en profiteurs.


Gast

#89

2015-10-16 21:52

Ik sta er volledig achter deze petitie.Delft heeft zelf een flink te kort in de kas !!
Waar wij Delftenaren al voor moeten boeten .
Ook hier is een grote armoede grens ,waar mensen niet goed of überhaupt worden geholpen.,dus eigen mensen eerst !!!!
Hier geen plaats en zeker geen geld voor ASIELZOEKERS .

Gast

#90

2015-10-16 22:00

Goeie actie! Laat die debielen die zich volksvertegenwoordigers noemen maar eens horen dat de meeste Hollanders het niet meer pikken! Delft is al failliet en de ozb gaat gelijk omhoog, drie keer raden wie nu die gelukszoekers weer kan gaan betalen. Weg ermee...

Gast

#91

2015-10-17 02:12

omdat ik een azc met zijn vele geloofsgestoorden met hun barbaarse cultuur niet in de buurt van mijn vrouw en kinderen wil!


Gast

#92

2015-10-17 05:53

Onze eigen mensen voor al ouderen hebben het slecht en moeten bezuinigingen en alle ellende die dit met zich mee zal brengen Delft zit al vol met allochtonen. Wij moeten allemaal bezuinigingen omdat Delft failliet is dit gaat ons zeker geld kosten. VOL! !!!

Gast

#93

2015-10-17 07:19

In Nederland komen overal opvanghuizen voor moslims. Die hebben een hele andere mentaliteit als de onze. Ze zullen zich nimmer aanpassen, uitzonderingen daar gelaten. Ze zijn echt een gevaar voor democratie. Ook komen er veel IS-ers binnen en zijn nu verspreid over Nederland/Europa, met alle risico's van dien. Nederland kan dit niet aan. Het kost te veel. Kost ons banen en woningen. Waarom gratis zorg en wij nb dure premies moeten betalen die alleen maar hoger worden. Met hoog eigen risico. Nederland komt langzaam aan in verzet, wat de politiek ook roept.

Gast

#94

2015-10-17 07:34

Delft is al in de financiële problemen, moet de burger dit gaan betalen????

Gast

#95

2015-10-17 07:36

Geert heeft het altijd gezegt laten we nou eens slim zijn en na denken dat hij op de plek van Rutte hoort

Gast

#96

2015-10-17 07:58

Fijn dat er een mogelijkheid is om bezwaar in te dienen. Er is al een te grote Islamitische stempel op onze samenleving gedrukt. Delft zit financieel in grote problemen. Ik vrees voor de veiligheid en de leefbaarheid in onze gemeente. 


Gast

#97

2015-10-17 07:59

Waarom krijgen deze honden alles gratis, Nederlanders kunnen hun zorgpremie niet meer betalen, moeten naar de voedselbank.

Gast

#98

2015-10-17 08:01

Laat 't paard van Troje niet binnen, we kunnen (moeten) weten hoe dat gaat aflopen...

Gast

#99

2015-10-17 08:02

Omdat er al veel te veel hier zijn in Nederland en laat ze lekker in die tenten zitten, dan zijn ze ook weer snel weg en kunnen onze eigen mensen weer gewoon aan een woning komen, want integreren doen die lui toch niet, hun cultuur verschilt gewoon veel teveel met die van ons en normen en waarden zijn al eveneens bij dat soort mensen niet wat wij hebben, dus.... opzouten met die lui!!!!

Gast

#100

2015-10-17 08:34

Omdat mensen naar eigen land moeten blijven horen hier niet