Geen AZC in Delft

Overal om ons heen worden mensen verplicht asielzoekers in hun stad of dorp op te nemen. Er komt plek voor 800 asielzoekers in Rijswijk, 100 in de Harnaschpolder en binnenkort een paar honderd in Delft. Er zijn nu plannen om het oude kantongerecht in de binnenstad om te bouwen tot AZC. En er staan nog meer panden op de lijst. Wij willen dit niet. En ook geen tentenkamp langs de A13. Delft is failliet en statushouders kosten geld. Ook vinden wij dat het niet eerlijk is voor de mensen die jarenlang op een wachtlijst staan voor een starterswoning. En het laatste punt is de veiligheid. Er zijn dagelijks incidenten in en rondom AZC's.

Om deze redenen zijn wij tegen de komst van een AZC in Delft, steun ons en TEKEN DE PETITIE! Wij willen deze petitie uiteindelijk presenteren aan de bestuursleden van de gemeente Delft.

Door te ondertekenen geef ik GeenAZCinDelft toestemming om mijn handtekening door te spelen aan diegenen die invloed kunnen uitoefenen op deze kwestie.