wij willen geen Asiel In Gorinchem

Neem contact op met de schrijver van de petitie

Dit discussie-onderwerp is automatisch gecreëerd voor petitie wij willen geen Asiel In Gorinchem.


Gast

#126

2015-09-26 10:26

Laat die mannen terug gaan om voor hun land te vechten in plaats om als laffaards van de bedeling te leven

Gast

#127 Re: Re:

2015-09-26 10:29

Dit bericht is verwijderd door de schrijver ervan (Toon details)

2015-09-26 10:29



Gast

#129 Re:

2015-09-26 10:35

#48: -  

 Je eigen taal is blijkbaar ook nogal lastig om correct te gebruiken.


Gast

#130 Re: Re: Re:

2015-09-26 11:56

#123: - Re: Re:  

 Ik zeg heus niet dat alle vluchtelingen onschuldig zijn, maar hè de meeste zijn kinderen die de dupe zijn van de beslissingen van hun ouders. En ja, als je ouders jou met dingen opzadelt kan je er niets aan doen. Ik ben zelf van Nederland naar Zweden en daarna weer naar Nederland gesleept, heb meer mensenkennis dan de gemiddelde Nederlander die niets willen weten over de buitenwereld. Dat jij ons zie als een apart volk terwijl wij ook allemaal dezelfde waarde hebben. Maar nee, ik ben misschien naïef, maar de wil om mensen te helpen is groter dan bij u allemaal blijkbaar. Echt bizar. 


Gast

#131 Re:

2015-09-26 12:15

#48: -  

 Stel dat alle vluchtelingen uit heel Syrië allemaal naar Europa toe zouden komen, alle 4,3 miljoen. Dan zouden we spreken we over een bevolkingstoename in Europa van 0,8%. Dat is geen tsunami, zoals de Blonde God uit Venlo jou probeert wijs te maken. Stel ook dat die 4,3 miljoen vluchtelingen allemaal moslim zouden zijn. Het aantal moslims in Europa zou dan van 4% stijgen naar 5%. Wij worden dus niet overrompeld door moslim vluchtelingen. Europa wordt niet "geïslamiseerd". Jouw cultuur verandert daarmee echt niet, je hoeft geen andere taal te leren.

Maar de werkelijkheid is anders. Er komen bij lange na geen 4,3 miljoen vluchtelingen naar Europa en die wel komen zijn niet allemaal moslim. Dus de bevolkingstoename is héél wat minder nog dan die 0,8% en het aantal moslims in Europa zal niet van 4% naar 5% stijgen. Over welke "tsunami" hebben we het dan nog? Hoe wordt Europa dan "geïslamiseerd"?

Probeer eens uit de angstdroom te stappen die Wilders en consorten jou aanpraten en kijk eens om je heen in de realiteit.


Gast

#132 Re: Re: Re: je moet niet alles geloven wat de media laat zien

2015-09-26 15:59


Gast

#133 Re: Re: Re:

2015-09-26 17:50

#117: Realist - Re: Re:  

 dream on ga maar lekker thee  met ze drinken 


Anonymous

#134 Re: Re: Re: Re:

2015-09-26 20:55

#133: - Re: Re: Re:  

 Zo vervelend hè, als blijkt dat de realiteit niet strookt met je waanbeelden?

Bart

#135 Geen aziezoekrs in Gorinchem

2015-09-26 23:17

Ik wil geen asielzoeker centrum in Gorinchem  of het nu om de lingewijk gaat bij ouwe gebouw wellantcollege of plan b of extra in ouwe belastingkantoor in de gildenwijk.

Waarom meot een arme gemeent als Gorinchem onderdak bieden aan aziezoekers .[ er is nergens geld voor] 

Er zijn al problemen genoeg in onze gemeente laat ze eerst deze eens oplossen voordat ze beggingen aan de asielzoekers.

Is hier geen refendum voor mogelijk om te vregen wat de bevolking wilt dat is toch democratie.

Bart

#136 Re: Re:

2015-09-26 23:23

#131: - Re:  

reactie op 131 

En als er strak oorlog uitbreekt in Iran moet ook heel Iran komen naar Europa en Irak waar al oorlog is ook en jemen over moeten al deze mensen ook komen over hoeveel procent hebben we het dan

ik vind dat we eerst onze eigen problem meoten oplossen als gezondheiszorg werkgeleneigheid en natuurlijk ouderenzorg.

Mls dit opgelsot is dan kunnen we eens praten om asiezoekers op te vangen.

Maar ik vraag mij een ding af waarom doen de arbabieshe landen zoals Qatar niets dan voor de vluchtelingen.

en waarom meot geld van Nederland er in de eerst plaats zijn voor azoielzoekers en niet voor Geboren Nederlanders die ook alle hulpo nodig hebben denk aan ouderen zieke mensen.  


Gast

#137

2015-09-27 06:54

Gevraagd onderdak voor 8 NEDERLANDSE studenten die GEVLUCHT zijn uit het wellant ,bang dat de fik erin gestoken wordt.

Ze zitten nu in een ongeschikt kantoorpand voor asielzoekers op het industrieterrein van avelingen.

BEDANKT GEMEENTE GORINCHEM

 

 


Gast

#138

2015-09-27 09:41

Die smerige beesten willen we niet in gorinchem wordt zomaar in beslist door onze moslim gemeenteraad pvda moslim wil ook het oude belastingkantoor gaan gebruiken gaat niet gebeuren of de brandweer moet er gaan staan dag en nacht
Ahmed

#139 Re:

2015-09-27 09:45

#26: -  

 Dus je bedoelt dat je overal opvang voor vluchtelingen wilt? Leer toch eens fatsoenlijk Nederlands!


Gast

#140 Re: Re:

2015-09-27 09:53

#129: - Re:  

 Ik dacht hetzelfde.


Gast

#141 Re: Re: Re:

2015-09-27 10:08

#136: Bart - Re: Re:  

 En jij bent een 'Geboren Nederlander'? Mijn god, ik moet er gewoon een woordenboek bij pakken!


Gast

#142 Re:

2015-09-27 10:10

#138: -  

 Smerige beesten? Je moet je kapot schamen!

Ik schaam me om nederlands te zijn door dit soort reacties

#143

2015-09-27 10:26

9 van de 10 "allochtonen"  spreekt beter nederlands dan de meerderheid hier! Jullie beheersen je eigen taal niet eens, ik zou me dood schamen!

Stel je voor dat er hier ooit iets gebeurt, dan mag je toch hopen dat een ander land je opvangt. Als jullie ook maar een beetje gevoel hadden, dan zouden jullie niet alleen aan jezelf denken maar ook aan anderen.

I see humans, but no humanity!!!!

Ikkeh

#144 Re: Re:

2015-09-27 14:37

#12: - Re:  

 Waarom

ze heeft gewoon gelijk

Ahmed Wilders

#145 AZC is welkom

2015-09-27 14:55

Zijn we vergeten ,onze anti-kraak bewoners die in de Lingewijk woonden.......nee dat was een verrijking!!!Wat een tokkies!,We hebben zelfs de landelijke media gehaald.Er wonen hier genoeg steun trekkers,en dat zijn niet altijd allochtonen!Of bepaalde landgenoten die jarenlang voor een habbekrats huur hebben betaald.Dat heet scheef huren!!!Maar daar hoor je niemand over.En voor de degene die loopt te zeiken dat ze met 50 euro moeten rond komen heel de maand.Dat wil zeggen dat je te lui bent om te werken of misschien heb je nooit gewerkt...Want als je echt wil werken,is er WERK!Wat ik hier lees zijn echt achterlijk racistische Wilders-achtige opmerkingen.Wat een volk.....Dorpsgevoel in de Lingewijk????Zullen eens beginnen over de hondestront,veel te hard rijden?Of de bezopen jeugd die op zaterdag-avond hier rondhangt....oh wacht even dat is natuurlijk onze Nederlandse cultuur......nee die komt natuurlijk in gevaar door die "beesten" uit  Syrië.Er was toen ook zo'n ophef over dat AZC in Gorinchem-Oost,ze zouden ook in je achtertuin zitten.....jaja de plaatselijke cafetaria werd ook overvallen hahaha wat een onzin.In die jaren dat ze er zaten waren er geen problemen.Dus mensen wees niet zo bekrompen,die mensen hebben echt hun huis en haard verlaten om hier in Gorinchem te zitten in een verlaten school-gebouw?Vast wel,dit was hun droom.....vergeet niet dat ze moeten vechten tegen 1 van de wreedste dictators van dit moment,verschillende moslim-extremischte groeperingen,al-nusra,IS......zou jij ook niet vluchten????


Gast

#146 Re: Re: Re: Re: je moet niet alles geloven wat de media laat zien

2015-09-27 14:58

#132: - Re: Re: Re: je moet niet alles geloven wat de media laat zien  

 Dus jij weet alles over wat er gebeurt omdat jij er bij bent geweest? Als dat zo is, vertel alsjeblieft wat wij dan niet weten en de media verkeerd laat zien. 


Gast

#147

2015-09-27 15:19

Om dezelfde reden waarom omringende islamitische landen in de regio ze ook niet opnemen. Het geeft namelijk culturele en religieuze problemen die niet oplosbaar zijn. Wij importeren de onrust vanuit het midden oosten hier en levert een toekomstige burgeroorlog hier die ten koste gaat van onze vrijheid en onze cultuur

Gast

#148 Re:

2015-09-27 15:36

#33: -  

 IK heb geld neergelegd voor een nieuwbouwwoning in deze wijk, en heb er geen probleem mee. Belangrijk dat meningen geuit kunnen worden, hulde voor het initiatief, maar je mag er ook een andere opvatting over hebben. Gelukkig kan dat in Nederland, ook in Gorinchem?


Gast

#149 Re: Re: Re:

2015-09-27 15:40

#43: anoniempje - Re: Re:  

 als jij over wij spreekt, spreek jij zeker niet voor mij


Gast

#150 Re:

2015-09-27 15:42

#26: -  

 spreek voor jezelf, maar niet namens mij