wij willen geen Asiel In Gorinchem

Neem contact op met de schrijver van de petitie

Dit discussie-onderwerp is automatisch gecreëerd voor petitie wij willen geen Asiel In Gorinchem.

jacq

#101 Re:

2015-09-25 22:38

#18: -  

 Vicieuze cirkel.....je zegt zoals het is en gaat....

In en triest. We leren niets en blijven het tolerante  domme Nederlandse volk......

jacq

#102 Re:

2015-09-25 22:40

#26: -  

 Heerlijk....een verstandige nuchtere Nederlander!! Trots op jou!


Gast

#104

2015-09-25 22:45

Waarom moeten wij hun toegang verlenen, wat krijgen we daar voor terug?
Na 10 jaar werken zij nog niet, en zitten in de sociale zorgverlening steun te trekken van iets dat onze ouders hebben opgebouwd, en waar wij zelf ook aan meebetalen.
Genoeg is genoeg!!
Vol is vol pvv

#105

2015-09-26 04:32

Oprotten uit nederland paar jaar geleden ook gehoor en gezien op gorinchem dat ze vechten inbraken werd drukker als iedereen een rubberboot koop en ze netjes klaar maar terug de zee in en roei roei na hun eigeland 

Zo als pim fortuin zei vol is vol  

 

Help eerst in heel nederland de bejaarde die het nodig hebben inplaats geld na griekeland sturen en vluchtelinge aan nemen  en ze eten geven enz 

 

En bejaarde ken beter een strafbaar iets doen dan hebben ze het beter  dan in een bejaardehuis 

Dan nog de woning nood in nederland is ooķ erg voor de jongeren die willen starte maar der is niks of is kapot duur 

 

 

 


Gast

#106 Re:

2015-09-26 06:46

Als je eten op tafel hebt, dak boven je hoofd eniet mogelijkheid om naar school te gaan heb je het al beter dan 92% van de rest van de wereldbevolking. Ik denk zeker dat als ons land net zo onveilig was als de landen waar de vluchtelingen van oorsprong zijn, dat als u dan ook zou vluchten u zou verwachten dat u hulp kreeg. 


Gast

#107 Re:

2015-09-26 06:57

#22: -  

 Wij eerst, wat een uitspraak zeg. Alsof wij belangrijker zijn dan die mensen in nood. Alsof wij meer deel uit maken van de wereld dan menoen die, tegen hun wil wat denkt u dan, moesten vluchten om zichzelf en hun kinderen te beschermen. Stel je voor, wat zou het toch vreselijk zijn als uw kind geen schoolreisje kan hebben. Andere kinderen slapen zonder toekomstvisie op een bankje. Ow wat zou u zich schamen als u bij de Lidl boodschappen moest doen om kosten te besparen. Andere mensen geven dat kleine wat ze hebben aan hun kinderen of de ouderen. Ik ben het ermee eens dat er hier in Nederland ook veranderingen en verbeteringen moeten komen, maar hè onze waarde is net zo groot als die van hun. Wij kunnen nog keuzes maken, zij helemaal niet... 


Gast

#108

2015-09-26 06:59

 

 Wij eerst, wat een uitspraak zeg. Alsof wij belangrijker zijn dan die mensen in nood. Alsof wij meer deel uit maken van de wereld dan menoen die, tegen hun wil wat denkt u dan, moesten vluchten om zichzelf en hun kinderen te beschermen. Stel je voor, wat zou het toch vreselijk zijn als uw kind geen schoolreisje kan hebben. Andere kinderen slapen zonder toekomstvisie op een bankje. Ow wat zou u zich schamen als u bij de Lidl boodschappen moest doen om kosten te besparen. Andere mensen geven dat kleine wat ze hebben aan hun kinderen of de ouderen. Ik ben het ermee eens dat er hier in Nederland ook veranderingen en verbeteringen moeten komen, maar hè onze waarde is net zo groot als die van hun. Wij kunnen nog keuzes maken, zij helemaal niet... 


Gast

#109

2015-09-26 07:00

beetje jammer datje 100000 handtekeningen nodig hebt voor er naar gekeken word en er minder in gorinchem wonen...
Skippy

#110 Effe kijken...

2015-09-26 07:18


Gast

#111

2015-09-26 07:29

Ik ben doods bang voor alle ellende met dit soort volk ..... Wonen veel mensen die me lief zijn in deze wijk ..... En zit zelf in financiële problemen buiten mijn schuld en moet maar betalen en rond zien te komen en hun worden geholpen ... Snap t niet

Gast

#112

2015-09-26 07:54

Omdat we nog genoeg in eigen land op te knappen hebben wie garandeerd mij dat er geen is strijders tussen zitten
Nederlanders worden gewoon op straat gezet als ze de huur niet meer kunnen betalen laten we onze huizen vullen met asielzoekers die ook niet betalen nog een compleet nieuwe inrichting krijgen en wij maar belasting betalen waarvoor voor dit soort onzin ik betaal liever wat meer belasting voor al die kinderen uit ons eigen land die niet eens een goeie maaltijd kunnen eten geen kadootje kunnen krijgen van paarse . Roze .gele piet ook zoiets eerst zwarte piet eruit en dan wij vrouwen hoofddoekje op en na een tijdje een burka aan dit wilde ik even kwijt

Gast

#113

2015-09-26 07:57

Er zijn al veel te veel buitenlanders hier in Nederland!
Realist

#114 Re:

2015-09-26 08:04

#9: -   In NL hoeft niemand op straat te staan zonder eten of drinken.. zoek het vooral dan eerst eens bij jezelf. Blijkbaar doe je iets niet goed dan. 

 


Gast

#115 Re:

2015-09-26 08:11

#75: -  

Wacht maar als je s'avonds laat je hond uitlaat en je wordt aangevallen door 10 van die kansloze, dan praat je wel anders !!! Er zijn heus wel vluchtelingen, maar dat zijn maar 10% maar de andere 90%.... Hun cultuur is totaal anders als die van ons !!! Wordt toch eens wakker !!! Je zit in een droom wereld 

Realist

#116 Re:

2015-09-26 08:12

#40: bezorgde moeder. -  

 Sterke argumenten hoor.. ik snap alleem niet wat voor last jij daar van moet hebben?! Het zegt meer over jouw bekrompenheid. Je doet net alsof zij wereldvreemd zijn. Tip: ga er eens naar toe, praat met ze, nodig ze uit voor een kop thee..kom dan pas weet met commentaar!

Realist

#117 Re: Re:

2015-09-26 08:22

#115: - Re:  

 O, wat schrijnend.. hoe enorm jij leeft op geruchten uit de media. Ik woon al jarenlang in een buurt waar mensen uit Afrika opgevangen worden. Als je je inzet om die mensen een kans te geven, dan is de kans dat ze zich aanpassen enorm groot. De manier waarop jij je door (onterechte) angst laat leiden, werkt daarentegen niet. Het maakt je blijkbaar niks uit dat er Nederlandse criminelen in je wijk wonen, want die komen uit Nederland en geven je  dus wel een veilig gevoel.. Beetje vreemd.

Eric

#118 Re:

2015-09-26 08:26

#76: -  

Ja, leuk argument. Vechtpartijen heb je verder echt nooit in de Lingewijk. Wij 'Nederlanders' zijn daar echt heilig. Die vluchtelingen zorgen voor criminaliteit..... hou alsjeblieft op met die onzin praat. 


Gast

#119 Re: Re:

2015-09-26 08:29

#116: Realist - Re:  

Wat ben jij een sukkeltje zeg !!! Wens je veel succes met je goede bedoelingen !!! Jij kijkt schijnbaar niet op YouTube... 

Kareltje

#120

2015-09-26 08:44

Vrouwen en kinderen prima. Wat doen al die mannen hier? Moeten die niet vechten voor hun land, hup terug en vecht voor je lands belang. Of moeten onze jongens hun leven riskeren....


Gast

#121

2015-09-26 08:57

Het paard van Troje wordt hier naar binnen gehaald en de naïeve Nederlanders trappen erin! Denk aan het eigen volk, onze bejaarden die het land hebben opgebouwd worden verwaarloosd. Als de rooie rakkers in ons land zo graag willen helpen, laat hun dan lekker in dat land van de vluchtelingen gaan helpen! Laat ons hard werkende Nederlanders die dit allemaal onvrijwillig moeten bekostigen met rust! Dit lijkt niet meer op een democratie!

Gast

#122

2015-09-26 09:03

mensen die zeuren dat ze het zelf zwaar hebben maar geen zelf geen hulp zoeken en of aanvaarden......er zijn genoeg manieren om geholpen te worden.genoeg gratis voorzieningen en maar afgeven op de vluchtelingen. pfff in en in triest gewoon


Gast

#123 Re: Re:

2015-09-26 09:48

#106: - Re:  

je  hebt  die ondankbare "zielige" vluchtelingen zeker niet het eten weg zien GOOIEN? Met hun  eisen dat het hallalvlees moest zijn!! Lekker in je eigen land blijven dan kun je volop hallalvlees eten!! Wees niet zo naïef joh.

 


Gast

#124

2015-09-26 09:56

mijn vraag is of de mensen die dit verzonnen hebben soms een kronkel in hoofd hebben

Gast

#125 Re: Re:

2015-09-26 10:00

#116: Realist - Re:  

 nodig ze lekker zelf uit joh, ben je al gesluierd? want anders komen ze niet hoor...tsss kopje thee...jaja