wij willen geen Asiel In Gorinchem
Neem contact op met de schrijver van de petitie
Re:
Ja daar dacht ik ook aan onze nieuwe buren zullen ook niet zo blij zijn.
Dacht het effe niet
Het pand staat niet leeg: er wonen al 2 maanden 8 mensen in. Deze mensen moeten nu halsoverkop hun huis verlaten (het liefst vandaag nog!?) zodat er 300 vluchtenlingen in gehuistvest kunnen worden? Dit is ronduit belachelijk. De bewoners weten niet waar zij heenmoeten en zijn (net als heel de Lingewijk) ronduit slecht ingelicht over dit belachelijke plan.
En een goed alarmsysteem.
En een honkbalknuppel onder de toonbank.
Ik neem aan dat Eva Dansen en Nanine van Dalen 's avonds als het donker is een praatje met die alleenstaande testosteronbommen gaan maken?
Genoeg films en puinzooi te zien op t internet .
Dat volk hoort hier niet, dit hebben meerdere
mensen al verwoord. Ze eisen dit en ze eisen dat!!
Dat moet je eens in hun land DURVEN te zeggen.
iedereen spuwt zijn gal maar over de vluchtelingen maar helpen jullie daad werkelijk jullie eigen volk eerst ? ik zie namelijk nog steeds bar weinig reacties onder mijn oproepen op de plaatselijke vraag en aanbod groepen op facebook.wat zouden jullie doen als hier de pleuris uitbreekt dan wil je toch ook een dak boven je hoofd en je kunnen wassen en eten.enige waar ik jullie gelijk in geef is dat de buurt niet voortijdig geinformeerd is en dat is een gemeente gorinchem fail en een hele grote ook.ik ben weg hier want mijn ogen doen zeer na het lezen van wat racistische uitlatingen.
| This discussion has been closed. |
Geen asielzoekers in ons mooie Gorinchem.
Laten de genen die ze binnenhalen ze maar in huis nemen.