gratis sterilisatie-actie brugge

Neem contact op met de schrijver van de petitie

Dit discussie-onderwerp is automatisch gecreëerd voor petitie gratis sterilisatie-actie brugge.


Gast

#26

2015-07-10 05:27

Katten mogen niet langer de dupe zijn van mensen die hun verantwoordelijkheid niet opnemen!

Gast

#27

2015-07-10 05:38

Gratis of op ze minst betaalbaar het moet niet altijd over geld gaan maar over het welzijn en belang van het dier . Het leven is al kostelijk genoeg examens moet voor alles opdraaien !!!!! Laat dan e mens nog genieten van de liefde van hun huisdier zonder dat er kittens van voort komen . Er zijn nog kosten genoeg aan een dier . Waar ze hun geld aan kunnen verdienen er is al dierenleed genoeg !!!!!

Gast

#28

2015-07-10 06:17

Omdat ik vind dat dit nodig is veel mensen hebben er de dag van vandaag geen geld voor maar zijn wel enorme dierenvrienden en hebben de dieren niets te kort van voeding ofwel moeten ze sterilisatie of castratie veel goedkoper maken

Gast

#29

2015-07-10 08:42

Om dierenleed te stoppen!

Gast

#30

2015-07-10 08:44

er zijn al teveel zwerfdieren en sterilisatie/castratie is daarom een must!

Gast

#31

2015-07-12 14:15

Omdat ik pas vernomen heb sedert onze poes weggelopen is en er geen enkel spoor van haar blijkt te zijn
.....
Dat stad Brugge alle poezenzonder halsbanden en/of zonder chip die men aantreft, gewoon ingeslapen worden door een te grote aanwezigheid in het blauw kruis

Gast

#32

2015-07-13 12:35

Steralisatie is beter dan nestjes dumpen.

Gast

#33

2015-07-13 13:25

Dat is een heel mooi bericht dat er meer mensen dat gebruik van maken . En dat het voorkomen dat er straks heel veel kleine Kittens gedumpt worden heel goed van julliw

Gast

#34

2015-07-13 16:03

dat zou in iedere stad of gemeente kunnen !! zou al veel helpen dan

Gast

#35

2015-07-13 20:05

Het wordt inderdaad tijd dat Brugge zijn verantwoordelijkheid neemt, net als elke katteneigenaar. Ik ken er in mijn dorp alleen al een paar die hun katten telkens opnieuw laten jongen en dan aan hun lot overlaten, en zo stopt de cirkel nooit :-(

Gast

#36

2015-07-17 19:55

Omdat het een fantastisch idee is. er kan veel leed mee voorkomen worden!

Gast

#37

2015-07-23 20:16

Super initiatief, goeie diervriendelijke reclame voor Brugge mocht dit doorgaan.

Gast

#38

2015-07-28 16:28

Het wordt al in verschillende regio's in de kempen toegepast omdat de situatie v wilde katten onhoudbaar werd!!
Als je een tikkeltje gezond verstand en geweten hebt... eeen beetje respect voor dieren. ..TEKEN DEZE PETITIE!

Gast

#39

2015-08-02 20:03

Ik heb deze petitie getekend omdat het ze gewoon de waarheid bloot legt.
Als je het mij vraagt: het wordt echt hoog tijd dat de bevoegde instanties in actie treden. Geen woorden maar daden graag.
Ignaas Deboodt Zedelgem

Gast

#40

2015-08-21 06:38

Dit is een noodzaak en de stad Brugge kan zich hier profileren als diervriendelijke stad.

Gast

#41

2015-11-23 02:31

Omdat Ciska een topvrouw is met het hart op de juiste plaats en het juiste inzicht!
Met de eerste winterprik gaat m'n hart uit naar alle dieren zonder een thuis.
De harde realiteit waarin zwerfkatjes moeten zien te overleven kan toekomstige nestjes op die manier bespaard blijven en het is zo doenbaar als het geld eens voor de juiste doeleinden gebruikt zou worden!
Proficiat voor je inzet, Ciska, ik duim!
Annemie

#42 gratis sterilisatie-actie Brugge

2015-11-23 02:33

Omdat Ciska een topvrouw is met het hart op de juiste plaats en het juiste inzicht! Met de eerste winterprik gaat m'n hart uit naar alle dieren zonder een thuis. De harde realiteit waarin zwerfkatjes moeten zien te overleven kan toekomstige nestjes op die manier bespaard blijven en het is zo doenbaar als het geld eens voor de juiste doeleinden gebruikt zou worden! Proficiat voor je inzet, Ciska, ik duim!


Gast

#43

2015-12-17 14:45

ik wil gewoon de sluiting van een slecht asiel=BLAUW KRUIS!! Waar gezonde dieren verwaarloosd worden tot de dood, en vele honden en katten onnodig gedood worden!! En dan nog een schepen van dierenwelzijn die mishandelaars verdedigt tegenover gewetensvolle ervaren vrijwilligers!!, SCHANDE AAN HET HELE BRUGSE BESTUUR!!! (dat mag dus ook weg!)

Anonymous

#44 Landuyt en Hoste

2015-12-30 16:20

Doen NIEKS, behalve luisteren, meewarig knikken, klagers via het asiel schadeclaims sturen, tja, tis nen advocaat hé en ex-helpers beschuldigen dat ze de dieren in de steek laten. SCHULDIG VERZUIM van STADSBESTUUR noem ik dat!!!!!