gratis sterilisatie-actie brugge
Neem contact op met de schrijver van de petitie
Re:
dat is zeker waar! nu maar hopen dat brugge hier gevolg aan geeft! we kunnen maar proberen en hopen...
Komaan Brugge! Laat zien dat jullie een hart voor dieren hebben.....
zou in iedere stad moeten zijn dat er financiële steun is voor de dieren . Doe zo verder visje xxxxxx
Iedere stad zou zijn financiële steun moeten geven aan zo een initiatief. Doe zo verder Ciska .
Omdat er teveel katten worden geboren en niet gecastreerd/gesteriliseerd worden door financiële redenen en daardoor belanden er te veel op straat en wachten ze op hun dood, of worden ze in het asiel gestopt met hetzelfde gevolg, de dood. (Of als het positief is: een baasje.) Ze zouden dat in heel België moeten doen en niet enkel Brugge.
Re:
das heel mooi verwoord, zij worden de zwerfkatjes van morgen...als ze het al overleven...
ik hoop uit het diepste van mn hart dat deze petitie een meerwaarde mag zijn voor de katjes!
financieel gezien zou stad brugge en al zeker het blauwe kruis brugge hier geld kunnen voor uittrekken! benieuwd hoever hun dierenliefde gaat!!!
beste mensen, jullie kunnen per e-mailadres twee handtekeningen plaatsen (dus ook jullie echtgenoot/echtgenote, dochter, zoon en ik zou zeggen huisdieren maar dat is er misschien over...kunnen meetekenen)! ik zeg dit maar omdat het zoveel dierenleed zou kunnen tegenhouden, enkel en alleen daarom!
| This discussion has been closed. |