wij willen een hondenuitlaatweide in leopldsburg

Neem contact op met de schrijver van de petitie

Dit discussie-onderwerp is automatisch gecreëerd voor petitie wij willen een hondenuitlaatweide in leopldsburg.


Gast

#1

2015-07-03 06:48

ik heb zelf een hond hier is echt nood aan als ik ga wandelen er liggen overal drollen het is hier erg gesteld voor de hond nergens geen vuilbak voor de hond

Gast

#2 Re:

2015-07-03 09:16

#1: -  

 Inderdaad die moeten er ook dringend komen.

 

Doke

#3

2015-07-03 10:23

Een hondenuitlaatweide is geen goede oplossing. Veel baasje denken hun hond te kennen, maar het loopt dikwijls mis op zo een uitloopweide omdat die niet groot genoeg zijn. Als leopoldsburg echt iets wil doen voor hondenliefhebbers dan zou ze beter losloopgebieden maken. De kans dat "verkeerde" honden of liever baasje elkaar tegenkomen is veel kleiner. Maar dat is een utopie hier in Leopoldsburg. Onze honden moeten aan de leiband. Het is veel leuker om bossen om te kappen en gebouwen te zetten. Dan hebben de reetjes, eekhoorntjes, vogeltjes, konijnen enz nog minder plaats om te wonen. Dus een diervriendelijk Leopoldsburg? ik zou er echt niet op rekenen, want dat brengt niet op!!!!

johnny smets
De auteur van deze petitie

#4

2015-07-03 14:30

De opvoeding vande hondjes begint bij de baasjes.

Maar in leopoldsburg zijn er voldoende locaties die kunnen dienen als hondenuitloopweide.

 


Gast

#5

2015-10-25 22:22

Zelf hebben wij een paar hanzewindenhonden...Dus een een loop weide zou het ideale zijn...die beestjes hebben dit nodig aub...(y) (y) (y)
gast

#6 Re:

2015-10-25 22:28

#4: johnny smets -  

 Waar in Leopoldsburg zijn die dan...?

Locatie's die kunnen dienen als hondenuitloopweide...? 


Gast

#7

2015-12-16 16:01

hier in leopoldsburg of omstreken vind men nergens een loops weide voor de honden...Wij kunnen dit goed gebruiken...Dieren in leopoldsburg hebben hier niks waar ze los eens kunnen rennen ...

Gast

#8

2015-12-17 09:29

omdat het echt wel heel dringend is mag gebeuren,in veel gemeentes hebben ze er eentje en wordt druk bezocht door de baasjes met hun honden !!!! volledig afgesloten met hekken zodat ze niet wegkunnen en bijna zo groot als een voetbalveld


Gast

#9

2015-12-18 22:55

omdat hier niks is voor onze honden
Animals

#10

2016-02-14 11:28

GEEN  weide voor honden hier in Kamp , zeer jammer!

Ik moet steeds met "gevulde" poepzakje verder wandelen tot thuis, omdat er GEEN  vuilbak te bespeuren valt.  

Daar mag dringend iets aan gedaan worden......


Gast

#11 Re:

2016-02-14 11:30

#8: -  

 Hier zijn ze helemaal geen dierenliefhebbers.