FM Brussel is the city and stays the city!

Neem contact op met de schrijver van de petitie

Dit discussie-onderwerp is automatisch gecreëerd voor petitie FM Brussel is the city and stays the city!.


Gast

#126

2015-06-10 08:09

De motivering voor de sluiting loopt mank. De manier waarop is aberrant. Met alle respect voor mensen die aan autisme leiden, maar dit is autisme-management verhuld in rentabiliteitsdogma.

Gast

#127

2015-06-10 08:13

Ongeveer rond 2006 ben ik bij FM Brussel geweest.
Een maat van me was er uitgenodigd om er een uurtje DJ te spelen. Techno, House, Deep, Tech... was een leuke ervaring en een liedje van ons werd op de radio gespeeld.

Wat we nooit zullen vergeten.
We denken er nog vaak aan.

Save the radio!!


Gast

#128

2015-06-10 08:18

Als lerares Engels/Nederlands met pensioen,moeder van Anaïs die ooit voor de zender gewerkt heeft als "vliegende reporter" vind ik schandalig wat er gebeurt !fmbrussel is volgens mij niet "Vlaams" genoeg in de ogen van sommige politici die de mensen niet meer in contact met elkaar willen zien.Deze cosmopolietische zender is juist wat de Europese hoofdstad nodig heeft;openheid,kritische zin,een stem aan iedereen geven en uitstekende muziek,geen andere zender heeft me dat ooit gegeven!Als franstalige germaniste heb ik me altijd thuis gevoeld,luisterend naar fmbrussel.Het is moeilijk om dat onder woorden te brengen;it just felt right,every minute of it!!!Ik wens jullie veel moed,it's not over yet.

Gast

#129

2015-06-10 08:19

Fm brussel moet blijven!

Gast

#130

2015-06-10 08:28

Brussel kan toch ook niet zonder Manneken Pis? All kidding aside, een zender als FM Brussel heeft zoveel startende artiesten en radiomakers een kans gegeven om hun passie uit te dragen. Waar kunnen zij in de toekomst naartoe? Studio Brussel? Radio 1? Het radiolandschap is al schaars en competitief in ons land, laat lokale zenders wegvallen, en we missen heel wat kansen om onze stem/muziek te laten horen, en het karakter van een stad mee uit te dragen.

Gast

#131

2015-06-10 08:46

Fm Brussel est la meilleure radio Bruxelloise, loin devant RTBF et les autres crasses radiophonique remplies de publicités.. Merci à nos dirigeants de faire leurs travail et de sauver cette merveilleuse radio!

Gast

#132

2015-06-10 08:50

Denk niet aan geld en besparingen... Denk aan de toekomst van ons land met zijn cultuur!!

Gast

#133

2015-06-10 08:51

Omdat FM Brussel een zeer waardevolle radiozender is. Die een meerwaarde is voor het radiolandschap.

Gast

#134

2015-06-10 08:54

ik luister elke dag naar FMbrussel met volle plezier!! Het is volkomen ongehoord om dergelijke beslissing te nemen. FM brussel heeft juist een breed forum in door hun uitgebreide informatie!! Dit gaat tegen logica in

Gast

#135

2015-06-10 08:56

Voor mij is FM Brussel mijn connectie met de stad .
Goeie radio
Lost Luggage

#136

2015-06-10 08:57

voor mij zou het heel erg zijn als FM Brussel  verdwijnt, een radio dat meer is als een radio maar ook een spiegel van de rijke staddiversiteit van Brussel . Stoort U het, Mijnheer Tubbax, de meertaligheid, de gezelligheid, de enthousiasme en profesionaliteit van jonge journaliesten ?

 


Gast

#137

2015-06-10 09:13

FM Brussel breng me met een glimlach maar het werk, elke ochtend wanneer ik er zelf geen zin in heb. Ze zijn een echte voorbeeld van wat Brussel is, Frans, Nederlands, doet er niet aan toe, zolang we maar genieten. Dat wil ik blijven doen. Deze opdoeking is een schaamte.
Charles Michel

#138

2015-06-10 09:18

EarlyLate's radioshows are the bests!!! WE WANT CULTURE AND MUSIC WITH NO ADDS!!!


Gast

#139

2015-06-10 09:25

Save fm brussel, muziek voor iedereen...

Gast

#140

2015-06-10 09:27

Het Nederlands moet vertegenwoordigd blijven in Brussel, ook op de radio!

Gast

#141

2015-06-10 09:29

een zender met ballen, en gedurfde keuzes, gebaseerd op kwaliteit, en niet op bekendheid/centen, zoals StuBru

Gast

#142

2015-06-10 09:34

Mijn vriendin Lore Quintelier werkt sinds enkele jaren als nieuwslezer bij de zender en heeft me dus FM Brussel leren kennen. Niet alleen is FM Brussel een verademing voor het alledaagse en eentonige van de nationale radio, het biedt ook nieuws en reportages aan die we elders niet horen.

Gast

#143

2015-06-10 09:34

j'ai signé parce que j'aime le média radio. y a-t-il moyen d'écouter FM brussel sur internet et quelle est la grille des programmes ?

Gast

#144

2015-06-10 09:46

Ik luister ALTIJD naar FM Brussel. Ik haal daar mijn info over Brussel, de stad waarin ik leef. Ik vind de muziek goed. Ik hou van Bram's stem, ...

Gast

#145

2015-06-10 09:52

For the love of (not so average) music and (not so average) radioshows...being different, having an own identity, staying away as far as possible from all the bandwagon rubbish that's out there in the world of media.

Gast

#146

2015-06-10 09:52

FM brussel is de enige neutrale zender in de ether waar positieve boodschappen worden gecommuniceerd, de multiculterele samenleving wordt in het licht gezet, een heel andere vibe dan de traditionele zenders, dat maakt hem uniek, de muziek is ook geweldig, dit hebben wij nodig, onze maatschappij heeft dit nodig, meer van dit. Dit weghalen is een GROTE fout !!! Ik ga heel erg wenen. Voor geen enkele andere radiozender zou ik een traan laten. Deze zender is vanuit het hart. Ik kan mij simpelweg niet voorstellen dat deze weggaat ik leef hierop deze zender maakt gewoon deel van mij leven uit. Keiveel zalige muziekprogrammas die op de gewone zenders niet te vinden zijn. Werkelijk dit wegnemen zie ik simpelweg als een zware vergissing en heel erg slecht!!!! MVG.

Gast

#147

2015-06-10 09:57

jeugdsentiment ! vroeger in puberjaren veel en lang ziek geweest en dan had je fm-brussel om naar te luisteren en van te genieten ! heeft me Lou Reed leren kennen, Velvet Underground, enfin de zender heeft me muzieksmaak bijgebracht ...

Gast

#148

2015-06-10 10:12

Goede muzieksmaak, informatie over de stad, tips om te doen, uitgaan. Goede dj's. Biedt mogelijkheden aan jong talent.

Gast

#149

2015-06-10 10:20

FM Brussel promoot onbekende namen die evenwaardige/tot zelfs (veel) betere muziek maken dan al die major labels artiesten die geen eigen sound hebben en constant op de radio worden gespeeld.. smakeloos!

Gast

#150

2015-06-10 10:23

De ether is van ons.