FM Brussel is the city and stays the city!
Neem contact op met de schrijver van de petitie
Dit discussie-onderwerp is automatisch gecreëerd voor petitie FM Brussel is the city and stays the city!.
|
Gast |
#12015-06-09 13:23FM Brussel is een uitstekend product, voor alle Brusselaars. Zoals de ether zelf overstijgt hij de hokjes waar bangerikken zich graag terugtrekken. |
|
| |
|
Gast |
#22015-06-09 14:03tegen de culturele recessie! |
|
| |
|
Gast |
#32015-06-09 14:18FM BRUSSEL is niet louter een stadsradio. Te ontvangen tot ver in het Hageland en werkelijk het énige dat de moeite waard is om op de radio naar te luisteren. |
|
| |
|
Gast |
#42015-06-09 14:27FM Brussel is Brussel, FM Brussel is weten dat je thuis bent, FM Brussel is nieuwe en oude muziek (her)ontdekken, FM Brussel is weten wat er gaande is in de stad, FM Brussel is culturele events beleven vanuit je huis. Zonder FM Brussel zal thuis zijn niet meer hetzelfde zijn... |
|
| |
|
Gast |
#52015-06-09 14:27OOK VOOR ANNE BRUMAGNE !!!!! |
|
| |
|
Gast |
#62015-06-09 14:37Ben afkomstig uit het brusselse en heb altijd veel naar fm brussel geluisterd, ook nu nog, al woon ik sinds een paar jaar in Limburg. Altijd goeie muziek en nieuws uit Brussel ! |
|
| |
|
Gast |
#72015-06-09 14:39Ik luister van 7 tot 19 naar FM Brussel. |
|
| |
|
Gast |
#82015-06-09 14:43FM Brussel onderscheidt zich van alle andere radiozenders, nooit vervelend, supergoeie muziek, en je weet wat er in Brussel te beleven valt. Het zou een GROOT gemis zijn! |
|
| |
|
Gast |
#92015-06-09 14:47Join the city! |
|
| |
|
Gast |
#102015-06-09 14:50This is outrageous ! Mark the name of Jeroen roppe and michel Tubaxx who are totally responsible for this. We cannot let this happen! |
|
| |
|
Gast |
#112015-06-09 14:58Omdat het nodig is |
|
| |
|
Gast |
#122015-06-09 15:02omdat FM Brussel te goed is om verloren te gaan... |
|
| |
|
Gast |
#132015-06-09 15:02Ik zou het niet over mijn hart krijgen om de radiofrequentie in mijn auto/ op mijn gsm/ mijn wekker te moeten herinstellen |
|
| |
|
Gast |
#142015-06-09 15:18Omdat FM Brussel nog een zuivere zender is, no nonsense! |
|
| |
|
Gast |
#152015-06-09 15:34Beste radio ooit. |
|
| |
|
Gast |
#162015-06-09 16:04De radio zal veel meer impact hebben als de lokale TV, waarom deze uitstekende spreekbuis van Brussel uit de ether halen??? Schandalig!!!! Kom op voor (FM) Brussel! |
|
| |
|
Gast |
#172015-06-09 16:14Fc Brussels mocht niet verdwijnen, FM Brussels ook niet |
|
| |
|
Gast |
#182015-06-09 16:16super toffe radiozender! |
|
| |
|
Gast |
#192015-06-09 16:20Het is ronduit schandalig dat een kwaliteitsvolle, informatieve, multi-culturele zomaar opgedoekt wordt! Het is nog één van de weinige goeie zenders tussen al de andere commerciële eenheidsworst!!! |
|
| |
|
Gast |
#202015-06-09 16:23Radio is niet dood! En fmbrussel is een van de weinige zenders die al eens buiten de strikt commerciële lijntjes durft kleuren, ipv alleen maar de mainstream popmuziek van de grote labels te spelen, om nog maar te zwijgen over het stadsnieuws waar ze erg sterk in zijn. |
|
| |
|
Gast |
#212015-06-09 16:34Omdat het een kwaliteitszender is. Punt. |
|
| |
|
Gast |
#222015-06-09 16:38FM Brussel, de radiozender waar ik elke dag naar luister, mag niet verdwijnen!! Het is de enigste dat een juiste mengeling van stijlen afspeelt en niet te veel praat tussendoor... Het zou zonde zijn moest deze verdwijnen... En ik zou er alles aan doen om FM Brussel te behouden! |
|
| |
|
Gast |
#232015-06-09 16:45Je suis francophone de nature mais également néerlandophone d'éducation. J'écoute cette radio tous les jours! |
|
| |
|
Gast |
#242015-06-09 17:05The City joins FM Brussel! |
|
| |
|
Gast |
#252015-06-09 17:12Ik luister veel naar FM Brussel via internet. |
|
| |
|
Verandering vindt niet plaats door te zwijgen.
De auteur van deze petitie stond op en ondernam actie. Zult u hetzelfde doen?
Andere petities waarin u mogelijk geïnteresseerd bent
Wij bieden gratis hosting voor online petities. Creëer een professionele online petitie door het gebruik van onze veelomvattende dienstverlening. Onze petities worden iedere dag in de media besproken dus het beginnen van een petitie is een krachtige manier om opgemerkt te worden door het publiek en invloedrijke besluitvormers.