Behoud Zwembad Fijnaart

Neem contact op met de schrijver van de petitie

Dit discussie-onderwerp is automatisch gecreëerd voor petitie Behoud Zwembad Fijnaart.


Gast

#51 Ongelooflijk

2015-06-07 11:20

Nederland een waterland..Zwemmen is zo belangrijk..Als je in het buitenland aangeeft dat zwemles op school totaal verrdwenen is..kijken de mensen je met grote ogen aan( ze denken echt dat ej een geintje maakt.) Maar als ik ze nu dan ook nog eens verrtel dat zwembaden gesloopt worden..Tikken ze met hun vinger op hun voorhoofd en vragen ze...Waar is Nederland mee bezig...Laat het zwembad bestaan in Fijnaart...Iets wat weg gaat komt ECHT nooit meer terug... Waar moeten al deze kinderen/volwassenen heen ...

lus01

#52

2015-06-07 11:20

Zwembaden horen gewoon open te bijven. Er wordt al veel te veel wegbezuinigd door de gemeente. De overheid promoot juist dat kinderen meer moeten bewegen. Dan ga je gymzalen bij scholen wegbezuinigen en ook nog eens de zwembaden. Hoe kan een kind dan nog aan zijn beweging komen tegen een redelijke prijs. Ook kunnen jonge kinderen en ouderen niet op de fiets springen om tussen Zevenbergen en Klundert te gaan zwemmen. Op voorhand al een verloren investering.


Gast

#53

2015-06-07 12:47

Het zwembad moet blijven, het zou een enorm gemis zijn voor ons dorp . Waar moeten de kinderen dan naartoe om te zwemmen en vergeet vooral de zwemlessen niet.

Gast

#54

2015-06-07 12:59

Het is goed faciliteiten binnen een kleine straal te hebben vooral om de reis tijd te beperken. Ook belangrijk voor de scholen zodat ze niet te veel tijd verliezen met het reizen.


Gast

#55

2015-06-07 16:42

Ik heb 2 zoons..de oudste is op meerdere plaatsen op zwemles geweest....met de jongste ben ik in fijnaart terecht gekomen via alle goede verhalen van mensen...hij is dus erg bang in diep water...en erg gesteld op deze zwemjuffen....hij zou elders niet kunnen aarden ...want nergens anders gaat t zoals in fijnaart....dus dit mag niet verloren gaan....

Gast

#56

2015-06-07 18:45

Waarom ik deze petitie onderteken is dat de mogelijkheid blijft bestaan om mijn kleinzoons zwemles te kunnen laten volgen. Het is te gek voor woorden dat mensen meer dan een uur kwijt zijn voor heen en terugreis om kinderen naar zwemles te brengen bij sluiting. Juist in die omgeving waar overal water is, is het van belang dat kinderen kunnen leren zwemmen. Het is daarom van belang dat " het Volkerrakje" blijft. Het redt levens preventief

Gast

#57

2015-06-08 18:31

Dat er geld bij moet om het Fijnaartse zwembad open te houden want niet rendabel is geen goed argument. Een nieuw zwembad kost de burgers van Moerdijk 7 miljoen euro en ook dat bad zal na opening de gemeentelijke begroting pijn blijven doen

Gast

#58

2015-06-09 18:29

Het belangrijk is dat zwembad open blijft,onze kleinkinderen kunnen nu zelf met de fiets naar het zwembad, anders wordt het halen en brengen.
Frank

#59

2015-06-10 08:58

                                                                                        

Met petitie roerend (in zwemwater) eens. Onzalig plan van gemeente.

 

 

                                                                                            


Gast

#60

2015-06-10 13:41

Omdat ik mijn kinderen graag in Fijnaart zwemles wil geven. Klundert is te ver en staat slechter aangeschreven

Gast

#61

2015-06-10 20:40

Het is ongehoord dat het college van B & W dit besluit gaat nemen, zonder een begroting van de exploitatie van het nieuwe zwembad.

Gast

#62

2015-06-11 08:49

Omdat het erg belangrijk is voor mijn kleinkinderen dat ze dicht bij huis kunnen zwemmen. En daar zelfstandig naar toe kunnen!

Gast

#63

2015-06-11 08:51

Ik heb het ondertekend,omdat het zwembad behouden moet blijven. Ik heb nog 2 jonge kinderen, maar zou het fijn vinden om hier naar zwemles te kunnen en niet dat ik er voor moet gaan rijden. En ik beschik niet altijd over een auto.

Gast

#64

2015-06-11 08:56

Mijn dochter zwemt graag op woensdag middag als ze hier een eind voor zou moeten reizen zou dit niet meer kunnen!

Gast

#65

2015-06-11 09:16

Waarom nog meer weghalen? Er is al zo weinig en kids, volwassenen en ouderen maken er allemaal gebruik van. Dus voor iedere doelgroep zou het een groot verlies zijn.

Gast

#66

2015-06-11 15:16

Mijn handtekening heb ik gegeven om reden dat het zwembad het grootste gedeelte van mijn leven ingevuld heeft.
Ik wou dat graag - ook voor het nageslacht- zo houden en niet dat het elite sport of vrije tijdsbesteding gaat worden.

Gast

#67

2015-06-11 17:40

Natuurlijk moet het zwembad behouden blijven!
Duizenden mensen hebben hier hun zwemdiploma behaald en kunnen hierdoor genieten van het zwemmen. Klein en knus, gezellig zwembad. Houden zo!

Gast

#68

2015-06-11 18:35

Zwembad moet gewoon blijven! De kleine kinderen hebben ook recht om dicht bij huis te kunnen zwemmen.

Gast

#69

2015-06-12 11:12

De reden waarom is kant en klaar onzin. dat er een financieele risico is.is dat er niet bij een nieuw zwembad waarom wij helemaal niet om vragen. Geen sluiting van het zwembad het volkerakkertje!!!

Gast

#70

2015-06-12 19:31

Ik ben opgegroeid in Fijnaart en het zwembad was een van mijn favoriete plaatsen en als een projectontwikkelaar denkt dat dat beter moet met heel veel geld dan zou ik liever zien dat er een verbouwing plaatsvindt om te zorgen dat het volkerrakkertje weer voldoet aan de eisen die aan een zwembad wordt gesteld in plaats van het bouwen van iets nieuws wat veel teveel geld kost en er voor zorgt dat het nooit meer rendabel wordt!!!

Gast

#71

2015-06-13 15:33

Omdat ik 2 kleinkinderen heb die graag zwemmen maar buiten dat ook alle andere kinderen in Fijnaart moeten zelfstandig kunnen gaan zwemmen en niet afhankelijk zijn nuiten de kern te gaan en dan afhankelijk te zijn van derde hou ppen dit bad

Gast

#72

2015-06-14 06:37

Het is belangrijk dat er in kleine kernen ook voorzieningen zijn niet alleen bewoners uit Fijnaart maar ook de omliggende kernen Heijningen en Willemstad maken gebruik van het zwembad hier. Bovendien bouw dan een groot zwembad in Fijnaart. De bewoners van Zevenbergen kunnen dan hier komen zwemmen.

Gast

#73

2015-06-14 09:17

Het is onbegrijpelijk dat dit zou verdwijnen uit fijnaart. Stop daarom de waanzin van de gemeente en steun deze actie. Desnoods sluiten we ons een week op in t zwembad.

Gast

#74

2015-06-14 09:27

In een waterrijk land als Nederland moeten alle kinderen kunnen leren zwemmen. Als er een nieuw bad komt richting Zevenbergen zal deze stap voor velen te groot worden.

Gast

#75

2015-06-14 10:16

omdat kleine kinderen zelf naar het zwembad kunnen
en ze worden goed in de gaten gehouden
en voor de sionoreren zwemmen