Behoud Zwembad Fijnaart

Neem contact op met de schrijver van de petitie

Dit discussie-onderwerp is automatisch gecreëerd voor petitie Behoud Zwembad Fijnaart.


Gast

#26

2015-06-06 06:46

Leren zwemmen is noodzaak. Dat moet in de eigen woonkern mogelijk zijn. Daarna blijven zwemmen ook. Als jonge kinderen zelfstandig willen gaan zwemmen werkt dat niet als ze eerst met het OV naar Zevenbergen moeten reizen.

Gast

#27

2015-06-06 06:53

Ik zwem nu elke week, maar als ik met de auto moet gaan zwemmen dan hout het op in deze duren tijden.

Gast

#28

2015-06-06 07:05

Misschien is het mogelijk om een aantal mensen met een uitkering een paar uurtjes per week onderhoudswerk te laten doen of het bemannen van de kassa en het winkeltje, et is dan alleen een betaalde badmeester nodig!

Gast

#29

2015-06-06 08:04

Dit soort plannen zijn te gek voor woorden,eerst een miljoenen verslindend object om een haven te realiseren en nu weer het perse realiseren van een nieuw zwembad ten koste van zo'n bestaand instructie bad als ,t Volkerakkertje , waar bouwkundig weinig aan mankeert en geheel past en voorziet in deze omgeving.

Gast

#30

2015-06-06 09:09

belachelijke keuze van de gemeente... als ik zie hoeveel ouderen gebruik maken van het zwembad om te bewegen , hoe verder weg een zwembad Hoe hoger de drempel .. ik vraag me af welke gemeenteambtenaar hier zelf financieel beter van wordt... omdat het plan gewoon niet klopt..

Gast

#31

2015-06-06 09:36

Het is in belang van alle inwoners van Fijnaart dat het zwembad behouden blijft

Het schoolzwemmen zou terug moeten worden ingevoerd.

Een lokaal zwembad is van Essencieel belang op educatieve en recreatieve gronden


Gast

#32

2015-06-06 10:47

Om bestuursorganen te overtuigen van het maatschappelijk belang van faciliteiten in een dorp.
Nu hopen dat de politiek ook gehoor geeft en de leefbaarheid boven de financiële belangen kan plaatsen.

Gast

#33

2015-06-06 11:08

Mijn oudste zoon zit hier op de reddingsbrigade. Als het zwembad sluit, stopt ook de reddingsbrigade. Ik heb geen auto, dus kan hij dan ook niet in een andere plaats naar een reddingsbrigade vereniging

Gast

#34

2015-06-06 13:20

Omdat het zwembad moet blijven, Mijn man Koos Nieuwkerk heeft ook honderden handtekeningen op gehaald maar dat mocht niet baten, teken allemaal deze petitie want als we niks laten horen is niet goed.

Gast

#35

2015-06-06 14:07

Omdat ik vindt dat fijnaart een fijn dorp is maar als alles gaat verdwijnen (winkels zwembad ect) dan blijft er wrinig meer over.en ik geef een pluim voor de mensen die deze aktie op touw hebben gezet

Gast

#36

2015-06-06 15:41

Omdat ik vind dat het zwembad open moet blijven in Fijnaart. Er is al niet veel meer en nu willen ze het zwembad ook nog sluiten.
Rob

#37

2015-06-06 17:09

-Houd de leefbaarheid in de kleine kernen. Ja dit mag geld kosten, het zwembad hoeft niet kostendekkend te zijn.

-Gun de huidige jeugd ook het plezier van het zwemmen in de buurt, zoals wij dat allemaal kennen van vroeger

-De zwembaden zijn in de jaren 60/70 opgericht omdat de toemalige gemeentebesturen het een onmisbare publieke voorziening vonden. Wat is er veranderd? Er was zelfs enige onrust toen Fijnaart 2 jaar zonder zwembad zat omdat de bouw van het huidige bad uitliep. En nu zou het bad overbodig zijn?! Lees de raadsverslagen van die tijd er maar op na op regionaalarchief.nl. 

Corien

#38 zwembad Zevenbergen

2015-06-06 19:21

De kinderen moeten gewoon in hun eigen woonplaats met hun vriendjes en vriendinnetjes naar het zwembad kunnen gaan. Zevenbergen heeft er een. Laten we dat Alsjeblieft zo houden


Gast

#39

2015-06-06 19:34

Na 40 jaar geen zwembad meer hoe moeten de kinderen dan nog leren zwemmen? Nog meer naar de knoppen Wat blijft er hier nog over?


Gast

#40

2015-06-06 19:51

Omdat mijn kinderen graag naar zwemles gaan in fijnaart. Zou jammer zijn als alles uit fijnaart weg gaat.

Gast

#41

2015-06-06 21:23

Wat heeft/is Zevenbergen nog zonder het zwembad? Ga pas open op 1 juni en sluit op 30 september. Langere openingstijden,  betere en meer uitgebreide horeca en speeltuin erbij zal ook meer bezoekers opleveren en daardoor zal de omzet ook stijgen.


Gast

#42

2015-06-06 21:23

Wij zijn zelf opgegroeid met dit zwembad, wat n waardevolle aanvulling was van onze jeugd. Dit gunnen wij onze kinderen ook!!!!

Gast

#43

2015-06-06 21:44

Een buitenbad Is gewoon noodzaak In kleine gemeentes waar al zo weinig voor de jeugd is. We kunnen heus niet in die dure gracht die weer terugkomt in Zevenbergen gaan zwemmen. Dat is nog eens zonde van het gemmenschapsgeld.

Gast

#44

2015-06-06 23:01

Ik zou het erg vinden als het zwembad in Zevenbergen verdwijnt. Mijn kinderen en ik hebben er al veel plezier gehad.Het is een ontmoetingsplaats voor bekenden.

Gast

#45

2015-06-07 06:50

Het is belachelijk om zo iets moois wat al erg lang bestaat
Superrrrr veel mensen het fijn hebben zowel jong als oud
Weg te halen!!! Van ruilen komt huilen laat het voor wat het
Is !!!!!!!

Gast

#46

2015-06-07 08:28

Het hoort gewoon bij Zevenbergen de kinders moeten kunnen zwemmen
Als er een ander alternatief komt waar ze een paar kilometer moeten fietsen mogen ze niet meer

Gast

#47

2015-06-07 09:23

omdat het zwembad in fijnaart behouden moet blijven voor vele is dit belangrijk om sport te kunnen uit oefenen en niet te vergeten de sociale contacten

Gast

#48

2015-06-07 09:51

Van elke dag zwemmen in de zomer naar een voetenbadje in de achtertuin, is niet uit we leggen aan de kinderen. Zij hebben geen middelen om ergens anders naar toe te gaan en zijn volledig aangewezen op het beleid van de gemeente. Denk aan de kinderen, de jeugd en de gezinnen die niet op vakantie kunnen en zijn aangewezen op het zwembad. Laat het zwembad tenminste open tot er een nieuw zwembad is.

Gast

#49

2015-06-07 10:02

Geen zwembad in deze plaatsen is te gek voor woorden.
Misschien nog maar eens kijken waar er bezuinigd kan worden.

Gast

#50

2015-06-07 11:04

Vanwege de toegevoegde waarde aan de plaats zevenbergen, bereikbaarheid van het zwembad voor mijn kinderen