Behoud Zwembad Fijnaart

Neem contact op met de schrijver van de petitie

Dit discussie-onderwerp is automatisch gecreëerd voor petitie Behoud Zwembad Fijnaart.


Gast

#1

2015-06-04 09:49

Omdat het zwembad moet blijven en niet alles naar zevenbergen moet fijnaart is een ook een dorp wat wat over wil houden

Gast

#2

2015-06-04 11:58

Omdat ik geen rijbewijs heb ik afhankelijk ben van Ov en mijn kleine dus bij t verdwijnen van vooral Fijnaart hij geen zwemles zal krijgen en hij z'n baby zwemmen al moet opgeven nu ( 1,5 jaar is minn kleine)

Gast

#3

2015-06-04 14:15

Men kan mensen niet dwingen naar een andere plaats te moeten voor zwemlessen voor hun kind, niet iedereen heft het vermogen dat te doen en daarbij is het belangrijk dat het zwembad blijft omdat het een stuk jeugdsentiment is. Kortom, het zwembad moet blijven, voor alles en iedereen !

Gast

#4

2015-06-04 18:26

Sluiting van het zwembad in finnaart betekent dat de senioren die al meer dan weet ik hoeveel jaar 3/4 keer per week zwemmen hier mee moeten stoppen, deze mensen gaan echt Niet met de bus naar zevenbergen.

En wat te denken van mensen die niet zo goed in de slappe wad zitten waar de kinderen naar zwemles moetem?? Daar is ecjt geen geld voor om ook nog eens de bus heen en terug te moeten betalen!!

En buiten deze bezwaren, WAAROM alles uit onze dorpskern weghalen??? Zoveel hebben we hier al niet

Laat onze kinderen op woensdagmiddag lekker zelfstandig naar het zwembad gaan!!!


Gast

#5

2015-06-04 20:14

Om aan te geven aan de gemeente dat ons zwembad belangrijk is voor Fijnaart. Voor onze kinderen om in een vertrouwde omgeving te leren zwemmen, voor alle kinderen met diploma's die graag woensdagmiddag of in de avond gaan vrijzwemmen, voor alle ouderen die baantjes trekken. Veel van deze mensen zullen niet meer gaan zwemmen als ons bad weggaat.

Gast

#6

2015-06-04 20:43

Omdat kinderen en ouderen nu nog zelfstandig naar het zwembad kunnen. Dit mag je ze niet afnemen.

Gast

#7

2015-06-04 20:57

Om de leefbaarheid in Fijnaart te behouden is het belangrijk dat de voorzieningen die er nu nog zijn blijven, het zwembad dus!


Gast

#8

2015-06-04 20:58

Zwembad Zevenbergen moet gewoon blijven waar moeten de kinderen dan naar toe als ze alleen maar een fiets hebben en nog te jong zijn om buiten Zevenbergen te mogen fietsen

Gast

#9

2015-06-04 21:05

omdat de kids en wij als volwassene hier ten alle tijde naar toe kunnen gaan, lopend of fietsen. de rest is allemaal verder weg en ben je al snel afhankelijk van openbaar vervoer. tevens na school kun je gelijk door naar het zwembad en anders word het alleen nog maar weekenden omdat het te ver is. er is al zo weinig hier in het dorp en elke keer haalt de gemeente weer iets weg. onbegrijpelijk...

Gast

#10

2015-06-04 21:53

Wij werken allebei, hierdoor gaan de opa's en oma's met onze kinderen naar zwemles in ons eigen dorp. Dan moeten we die mensen straks nog meer gaan belasten.
Daarbij, als het zwembad in Fijnaart dan toch weg moet. Dan gaan mijn kinderen op zwemles in Steenbergen of Roosendaal. Ik zal nooit een stap binnenzetten in een nieuw, duur, onnodig bad in Zevenbergen.

Gast

#11

2015-06-04 22:51

Ik vind het heel belangrijk dat het zwembad in Fijnaart behouden blijft. Onze kinderen hebben de zwemdiploma's er gehaald en gaan regelmatig zelfstandig vrijzwemmen. Als het zwembad in fijnaart sluit gaat dat niet meer. 


Gast

#12

2015-06-05 05:06

Zou ontzettend zonde zijn om het zwembad te sluiten, zelf altijd heel veel tijd door gebracht in mijn jeugd. Laat ze er wat geld in steken om het op te knappen maar absoluut niet sluiten.
jojo

#13 zwembaden

2015-06-05 06:00

de zwembaden moeten behouden worden !

de locatie's zijn ideaal en ook de kleinschaligheid van de zwemlessen.

 


Gast

#14 Re:

2015-06-05 07:58

#8: -  

 om nog maar te zwijgen over de mensen die geen auto kunnen rijden en vaak niet op vakantie kunnen en de kinderen hierdoor dus echt van begin mei tot eind seizoen op het zwembad doorbrengen... mijn kind van 8 bijv. mag echt niet alleen op de fiets ergens anders gaan zwemmen ... De Bosselaar moet gewoon blijven !!! 


Gast

#15

2015-06-05 09:07

De zwembaden moeten open blijven! Ik kan onmogelijk met 4 kinderen op de fiets naar een zwembad buiten zevenbergen!

Gast

#16

2015-06-05 12:43

Ik wil met mun zoontje geen uur in de auto moeten zitten om daar af te koelen heb hier hele mooie herrinneringen ik zeg BEHOUDENNNN

Gast

#17

2015-06-05 14:35

Kleinkinderen willen na dat zij de zwemdiploma's gehaald hebben, met ouders en grootouders zwemmen in hun eigen dorp!!!!

Gast

#18

2015-06-05 15:29

Waarom alles maar nieuw bouwen. Kijk wat je hebt en luister vooral naar de inwoners van de gemeente. Nu komen wij uit Stampersgat maar ik ben geboren in Fijnaart en heb er zelf mijn diploma's gehaald en onze oudste dochter is nu inmiddels ook voor haar a bezig. Laat de kinderen niet barsten!!!

Gast

#19

2015-06-05 15:36

Onze dochter krijgt hier zwemles, onze zoon hopelijk in de toekomst ook. Een mooie combinatie met het hele gezin naar Fijnaart, de ene helft zwemles en de andere helft boodschappen doen.

Gast

#20

2015-06-05 15:45

Vroeger was her alles voor Bassie nu is het alles voor Zevenbergen.
De haven in Zevenbergen laten zoals het nu is dan kan men het geld besteden voor de zwembaden Sporten is toch gezond!!!!

Gast

#21

2015-06-05 17:27

omdat ik vind dat mijn klein kinderen regelmatig kunnen zwemmen en daarvoor niet naar zevenbergen behoeven te gaan wie brengt ze dan weg

Gast

#22

2015-06-05 18:35

Omdat kids zelfstandig naar een zwembad moeten kunnen gaan. Kids zijn dan juist lekker actief en sociaal bezig. Misschien is het nog wel het enige moment dat ze samen spelen ipv op een i-pad of tel. Een zwembad hoort toch bij je jeugd!

Gast

#23

2015-06-05 20:44

Mijn zoon heeft met veel plezier zwemles gekregen in Fijnaart. Nu willen we ook graag dat onze dochter hier kan gaan leren zwemmen onder de deskundige begeleiding van Petra en Wilma.

Gast

#24

2015-06-05 22:03

Ik vind het belangrijk dat de kinderen zelfstandig naar het zwembad kunnen gaan. Dat gaat straks niet meer lukken. 2 kinderen hebben een extraatje en kunnen wel binnen het dorp zelf gaan zwemmen, maar ik denk dat ze niet meer gaan als ze richting Zevenbergen moeten. En moeders kan echt niet iedere keer, als ze even zin hebben in zwemmen, er tussenuit om ze weg te brengen. Verder vind ik zwemonderwijs noodzakelijk. Het is belangrijk dat kinderen zich kunnen redden in het water en de gevaren gaan zien van water.
Weer een faciliteit weg uit Fijnaart. Ik zou er bijna zelf door gaan verhuizen.

Gast

#25

2015-06-06 05:17

Laat de bosselaar open!!!!!
Maak zevenbergen niet kapot!
Laat zien dat jullie(de gemeente) dit NIET door onze strot willen duwen!!
Niemand klaagt erover dat t bad verouderd is!!
Wij zijn tevreden met wat we nu hebben!!!