Behoud Zwembad Fijnaart
Neem contact op met de schrijver van de petitie
Sluiting van het zwembad in finnaart betekent dat de senioren die al meer dan weet ik hoeveel jaar 3/4 keer per week zwemmen hier mee moeten stoppen, deze mensen gaan echt Niet met de bus naar zevenbergen.
En wat te denken van mensen die niet zo goed in de slappe wad zitten waar de kinderen naar zwemles moetem?? Daar is ecjt geen geld voor om ook nog eens de bus heen en terug te moeten betalen!!
En buiten deze bezwaren, WAAROM alles uit onze dorpskern weghalen??? Zoveel hebben we hier al niet
Laat onze kinderen op woensdagmiddag lekker zelfstandig naar het zwembad gaan!!!
Om de leefbaarheid in Fijnaart te behouden is het belangrijk dat de voorzieningen die er nu nog zijn blijven, het zwembad dus!
Daarbij, als het zwembad in Fijnaart dan toch weg moet. Dan gaan mijn kinderen op zwemles in Steenbergen of Roosendaal. Ik zal nooit een stap binnenzetten in een nieuw, duur, onnodig bad in Zevenbergen.
Ik vind het heel belangrijk dat het zwembad in Fijnaart behouden blijft. Onze kinderen hebben de zwemdiploma's er gehaald en gaan regelmatig zelfstandig vrijzwemmen. Als het zwembad in fijnaart sluit gaat dat niet meer.
zwembaden
de zwembaden moeten behouden worden !
de locatie's zijn ideaal en ook de kleinschaligheid van de zwemlessen.
Re:
om nog maar te zwijgen over de mensen die geen auto kunnen rijden en vaak niet op vakantie kunnen en de kinderen hierdoor dus echt van begin mei tot eind seizoen op het zwembad doorbrengen... mijn kind van 8 bijv. mag echt niet alleen op de fiets ergens anders gaan zwemmen ... De Bosselaar moet gewoon blijven !!!
De haven in Zevenbergen laten zoals het nu is dan kan men het geld besteden voor de zwembaden Sporten is toch gezond!!!!
Weer een faciliteit weg uit Fijnaart. Ik zou er bijna zelf door gaan verhuizen.
Maak zevenbergen niet kapot!
Laat zien dat jullie(de gemeente) dit NIET door onze strot willen duwen!!
Niemand klaagt erover dat t bad verouderd is!!
Wij zijn tevreden met wat we nu hebben!!!
| This discussion has been closed. |