Geen moskee op de Omweg in Assendelft
Neem contact op met de schrijver van de petitie
MOSKNEE
Onze christelijke joodse humane samenleving zit niet te wachten op barbarij uit het Midden-Oosten en door moslims met hun idealistische jihadistische ideaal.
Blabla
Opzouten met al die "culturele" vernieuwen binnen Assendelft. Laten wij nu is met zijn allen een keer proberen om een dorp te behouden in zijn "originele" staat. Als men zo graag wil vernieuwen, doe dit dan in eigen land.
Re:
#205: - Commentaar op de moskee etc; helemaal mee eens, maar noem ons land niet AUB niet christelijk, dat stuit mij ook tegen de borstt als geboren Atheïst. Elk geloof zorgt alleen voor oorlogen, zieke kinderen, massamoorden etc. etc.. christus is net zo'n fabeltje als bv sinterklaas en de kerstman> ongeveer de 1e leugens die ouders hun kinderen wijsmaken. Ik heb er geen probleem mee dat U in fabeltjes geloofd; maar noem mijn land niet christelijk, dan bent U net zo erg als die moslims die ons hun geloof op willen dringen!
Re:
Achterlijke mongool dat je bent.. een moskee is niet gebonden aan een land. Geloof is wereldwijd. geloof het of niet, miljarden mensen geloven in de islam dus dat heb je maar lekker te accepteren. Idioot.
Re:
Ja het is Nederland en wanner zeggen wij genoeg is genoeg , aanpassen of wegwezen
Re: Re:
Welke nederlandse cultuur? Je kan je eigen reet niet eens afvegen
Re:
Ala je nooit in de buurt van een allochtoon of moskee wilt wonen moet oprotten, nederland is multicultureel, ga dan naar israel ofzo
Onderzoek financiering?
O.a. Tarik Ibn Ali heeft geholpen bij het financieren van de Moskee in Assendelft. Google eens deze naam en Assendelft weet wat hen te wachten staat. Hoe kan gemeente Zaanstad geld accepteren wat ingezameld is door IS aanhangers?
| This discussion has been closed. |