Geen moskee op de Omweg in Assendelft
Neem contact op met de schrijver van de petitie
Ook de overlast die een dergelijk centrum met zich meebrengt voor omwonende is niet wenselijk.
Er staat er al een in krommenie,zaandijk en een hele grote in zaandam dat is al genoeg, genoeg is genoeg
Voor zo weinig gezinnen een moskee? Waar zijn we mee bezig. Gezellig zoveel drukte langs mijn huis. Want langslopen of langsrijden zullen ze toch via onze wijk doen. En gaat dit niet nog meer moslims aantrekken? Ik vind er prima dat er in Assendelft moslim wonen. Maar laten we het wel lekker verspreid houden. Als ik echt tussen ze wil wonen had ik nooit naar dit boerendorp verhuist.....maar naar Amsterdam!
Denk dat er meer kinderen in de wijk zijn.
.Voor andere zaken hebben we de Kaaik waar zij andere voor hun belangrijke zaken kunnen bespreken net als alle andere bevolkingsgroepen
Een moskee hoort niet thuis in een dorp als assendelft, daar is het dorp zoiezo veel te klein voor. Er zijn al meer dan genoeg voorzieningen in Nederland voor Moslims. Het klinkt inmiddels ook behoorlijk cliché, maar de volgende moskee mag wat mij betreft pas weer in Nederland gevestigd worden zodra er in elk islamitisch land ook uitgebreide westerse religieuze voorzieningen gebouwd mogen worden. Tot die tijd mogen ze wat mij betreft ver uit de buurt blijven.
uitgekozen alsof t ezeltje prik is, zie geen enkele reden waarom dat ding in assendelft moeten komen. Maak iets voor onze jeugd, zo zonde van t
dorp anders.
| This discussion has been closed. |