Geen moskee op de Omweg in Assendelft

Neem contact op met de schrijver van de petitie

Dit discussie-onderwerp is automatisch gecreëerd voor petitie Geen moskee op de Omweg in Assendelft.


Gast

#151 Re:

2015-05-20 19:55

#150: -  

 Net zoals een buurtcentrum, een busstation, een hervormde kerk, een winkelcentrum, een park, een bank, een pinautomaat, een juwelier, een supermarkt, een rustge wijk, enzovoorts.

Kies een pseudoniem

#152 Re:

2015-05-20 19:56

#1: -   Ik wil geen moskee zien vanuit mijn raam

 Gordijnen dicht?


Gast

#153

2015-05-21 10:23

Ik wil geen moskee in ons Nederlandse buurtje

Gast

#154 Re: Re:

2015-05-21 15:17

#152: Kies een pseudoniem - Re:  

 Wat een achterlijk dom antwoord.


Gast

#155

2015-05-22 12:27

In zaandam staat al een gigantische moskee, dus.......
Kees

#156 Re: Re: Re:

2015-05-24 22:31

#154: - Re: Re:  

 Nee hoor, gezond advies!


Gast

#157 Re: Re: Re: Re:

2015-05-25 08:56

#156: Kees - Re: Re: Re:  

 oke dus als er bij jouw een gebouw voor de deur gezet word waar je niet tegenaan wilt kijken doe jij gewoon de gordijnen dicht en horen we jou niet?

Als je nu ja zegt ben je de grootste leugenaar die er is, net zoals de stichting. 

Je zegt het alleen omdat het niet tegenover jou huis is, zou je wel willen horen als het in jou straat is. 


Gast

#158 Re: Re: Re: Re:

2015-05-25 09:02

#156: Kees - Re: Re: Re:  

 als je buren de hele nacht muziek aan hebben waardoor jij niet kan slapen doe je maar oordoppen in. 

 

Als je riool stuk is waardoor je de hele dag in de stront geur zit, hou je je neus maar dicht. 

 

Als je last hebt van hang jongeren in je straat, doe je de gordijnen maar dicht en doe je maar oordoppen in. 

 

Echt zo een dom antwoord wat je geeft, als je ergens last van hebt moet je je zelf maar aanpassen volgens jouw. 


Gast

#159

2015-05-26 06:46

Ik ben er tegen omdat er geen eerlijk antwoord komt, wees gewoon eerlijk en draai er niet om heen. TEGEN dus

Gast

#160

2015-05-26 07:48

Nederland mag en moet geen IS worden

Gast

#161

2015-05-26 09:13

Het zijn allemaal leugens nu is het zus en het wordt zo.Ik ben uit Zaandam weg gegaan alles pikken ze in.ze zijn onbetrouwbaar.De wijk gaat helemaal naar de kl... Svp stop er mee geef ze geen toestemming ze wonen aan de andere kant van het dorp dus geef ze deze ruimte er niet bij.

Gast

#162 Re:

2015-05-26 12:05

#160: -  

 Wat heeft dat met de bouw van een moskee te maken?

Kees

#163 Re: Re: Re: Re: Re:

2015-05-26 12:17

#158: - Re: Re: Re: Re:  

 Ja, als je ergens last van hebt, moet je je maar aanpassen. Of denk jij dat het normaal is om altijd de verantwoordelijkheid bij anderen te leggen?

Als er geen moskee maar een winkelcentrum voor je neus gebouwd wordt, maak je dan ook zo'n herrie? Of een basisschool, waar je gegarandeerd veel meer last van hebt, vijf dagen in de week, steiger je dan ook?

Als mijn riool stuk is, dien ik dat te repareren of te zorgen dat het gerepareerd wordt. Als mijn buren de hele nacht muziek aan hebben staan waar ik last van heb, dan is dat burengerucht en dus strafbaar. Als hangjongeren overlast verzorgen, dan zijn die ook in overtreding en moeten er andere maatregelen worden genomen. Allemaal voorbeelden die je geeft, maar die nergens op slaan en op geen enkele wijze wat dan ook te maken hebben met de mogelijke bouw van een moskee aan de overkant. De bouw van de moskee is niet mijn verantwoording, daar heb ik dus geen invloed op; de bouw van een moskee is niet strafbaar en dus hoef ik ook geen aangifte te doen.

Wat is de overlast, de strafbaarheid van een moskee? Niets. Jij kunt geen respect opbrengen voor de medemens die er een ander geloof op na houdt dan jij en dat is jouw probleem. Dat moet jij dus ook maar oplossen, daar moet jij je dus maar aan aanpassen.


Gast

#164 Re: Re: Re: Re: Re: Re:

2015-05-26 12:43

#163: Kees - Re: Re: Re: Re: Re:  

 hahaha jij bent echt grappig, als iemand of iets voor overlast zorgt moet je je zelf maar aanpassen en niet zeuren.Dat is echt de omgekeerde wereld. Als iemand of iets voor overlast zorgt moet die zich aanpassen, niet degene die er last van heeft. En als ik iemand tot last ben zou ik mij daar heel rot over voelen en het probleem meteen proberen op te lossen. Wel duidelijk wat voor persoon u bent door te zeggen dat als je iemand tot last bent die persoon zich maar moet aanpassen en niet degene die voor overlast zorgt. 

En je begint er nu over dat ik tegen een "ander" geloof ben... Ik geloof nergens in, er komt alleen maar ellende van geloof omdat men elkaar er van wilt overtuigen dat hun geloof het beste is. Er vallen jaarlijks duizende doden door oorlogen die gevoerd worden door het geloof. Zijn al die doden een geloof waard? Rot op met al het geloof, dan zou het een stuk vriendelijker zijn op de wereld. 

En het gaat mij er niet om dat het om een moskee gaat, ik wil dat daar helemaal niks komt wat voor overlast kan zorgen of het nou een moskee, kerk, synagoge of groot bedrijf is. 

Je geeft mij meteen de stempel van racist en islamofoob, het maakt mij geen ruk uit of je nou zwart, wit, bruin, geel, paars of blauw bent, ik heb van alle geloven en kleuren vrienden. 

Ik wil geen overlast en al helemaal niet van een stichting die z'n hand er niet voor omdraait om alles en iedereen voor te liegen, ze liegen zelfs tegen de mensen waarvoor de moskee bedoeld is en waar ze geld bij ophalen. 

En dan die enge haatimam, Tarik ibn Ali, Google die man eens, dan zie je wat voor enge mensen hier achter zitten. De stichting mag dan wel afstand van deze meneer genomen hebben maar dat is alleen op advies van CMO omdat dat wel eens slecht zou kunnen zijn voor de beslissing van de gemeente. De stichting heeft voor deze meneer gekozen en hij heeft al heel veel geld opgehaald voor de bouw. Als dit soort mensen daar op vrijdag komen spreken dan is het één grote haat zaaiers moskee. Nou daar zit ik niet op te wachten. 

Omdat de bouw niet strafbaar is betekent niet meteen dat we het maar allemaal moeten slikken. 

Kees
Gast

#165 Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re:

2015-05-26 14:26

#164: - Re: Re: Re: Re: Re: Re:  

 Als je nergens in gelooft, "want daar komt alleen maar ellende van", dan ben je dus tegen het geloof dat graag het gebouw zou willen plaatsen.

Ik heb nergens gezegd dat je racist of islamofoob bent. Je hebt het zelf over haatzaaiers en haatimams. Dan ben je dus toch islamofoob, of niet soms? Probeer jezelf maar iets wijs te maken, mij niet. 

En toch echt wel ja, als jij last hebt van zaken waar jij geen invloed op uit kunt oefenen, dan heb je je maar aan te passen. Als jij denkt dat jij dat niet hoeft, dan wens ik veel succes in de rest van je leven. 


Gast

#166 Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re:

2015-05-26 14:39

#165: Kees - Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re:  

 Kansloos om met jou een discussie te voeren. 


Gast

#167

2015-05-26 18:10

De islamitisering moet gestopt worden. Christenen worden door de islam vervolgd. Kijk naar de IS. Christenen worden vermoord op de Middellandse Zee door terroristen die aanslagen in Europa willen plegen.
Nederland is een christelijk land en dat moet zo blijven

Gast

#168

2015-05-26 19:10

Assendelft en in het bijzonder Saendelft is al genoeg verpest door uit Amsterdam geïmporteerde allochtonen. Het moet maar eens afgelopen zijn!

Gast

#169 Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re:

2015-05-26 21:45

#166: - Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re:  

 Gek hè? Als je al begint met "dom antwoord" en "rot op", wat verwacht jij dan nog van een discussie? Het begint met respect en dat heb je van meet af aan al niet getoond. Dus ja, kansloos en daarvoor mag je jezelf op de borst kloppen.


Gast

#170 Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re:

2015-05-27 07:34

#169: - Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re:  

 respect en dom antwoord, weer grappig om dat uit jou mond te horen... 

Doe je de gordijnen maar dicht???? Geen dom antwoord???

Degene die voor overlast zorgt hoeft zich niet aan te passen, de mensen die er last van hebben moeten zich maar aanpassen??? Respect ???? Als jij voor overlast zorgt, ben jij degene die zich moet aanpassen, niet de mensen die er last van hebben. 

Hou toch op man, je bent alleen maar dwars aan het doen. 


Gast

#171

2015-05-27 17:20

Onduidelijke plannen m.b.t. de Moskee

Gast

#172

2015-05-27 18:27

lijkt mijn logisch geen heldere aanvraag onduidelijke financiering geen duidelijk omschrijving van doel en plannen. geen open en eerlijke communicatie wat nodig is met elke aanvraag. politiek moet dan gelijk zeggen voor dit doel mag er de komende 10 jaar geen vergunning worden aangevraagd. En volgens mijn mocht er op die plekken geen huizen gebouwd worden ivm Forbo dus waarom mag er dan wel een moskee gebouwd worden. Zo en zo mogen er op een gebouw geen miniret achtige torenstjes komen volgens de plannologische afdeling past nl niet in het landschap.


Gast

#173

2015-05-27 20:45

Omdat ik moskeeën hier in Nederland niet acceptabel vind

Gast

#174

2015-05-27 20:47

Omdat ik vrees dat de moskee geluids- en parkeeroverlast tot gevolg heeft voor de wijk ernaast. Vooral het oproepen tot het gebed heeft in het verleden in Poelenburg tot een enorme stroom klachten geleid. Dat zou nu weer het geval kunnen zijn. Daarnaast is er al een parkeerprobleem in Saendelft-Oost, wat door de moskee nog zal verergeren. Laat ze een leegstaand kantoorgebouw ombouwen tot moskee.

Gast

#175

2015-05-27 20:49

Er zijn meer dan genoeg gebedshuizen voor die mensen