Hou Peter R. de Vries van ons netvlies!

Neem contact op met de schrijver van de petitie

Dit discussie-onderwerp is automatisch gecreëerd voor petitie Hou Peter R. de Vries van ons netvlies!.


Gast

#401

2015-04-08 16:27

Omdat het overbodig is hier geld aan te spenderen wanneer het hele land in puin donderd, vreemde vraag, vreemde mensen overal om mij heen trouwens.

Gast

#402

2015-04-08 17:47

Ben hem meer dan zat met zn wijze gelul

Gast

#403

2015-04-08 17:51

Deze uitzending https://www.youtube.com/watch?v=Mj7tmKCv0rQ staat vol met oud nieuws en zaken die niet kloppen. In elk geval NIET kloppen met wat later tijdens de rechtszaak tegen Jasper S. beweerd werd. 


Gast

#404

2015-04-08 18:25

De grootste slijmbal en ego tripper van heel Nederland. Bah.

Gast

#405

2015-04-08 18:37

En nu willen de mensen van deze site ook geld. Gaat goed

Gast

#406

2015-04-08 19:13

Die engerd tenen krommend. .

Gast

#407

2015-04-08 19:48

Omdat het een zelfingenomen kwal is!!!

Dit bericht is verwijderd door de schrijver ervan (Toon details)

2015-04-08 19:59


Cocktail
Gast

#409

2015-04-08 20:01

Laat hem maar gewoon doe waar hij goed in is uhhhhhhh oja misdadigers opsporen.


Gast

#410

2015-04-08 21:50

Ik ben het helemaal zat dat die narcistische zelfvoldane eikel zijn zakken vult,met het spuwen van zijn vermeende waarheid ,van mijn belasting centen.

Gast

#411

2015-04-09 06:13

Omdat die de Vries 'n laffe lullige leugenaar in dienst van manipulerende O.M-leugenaars is.

Gast

#412

2015-04-09 06:59

In het algemeen: omdat ik me niet kan voorstellen dat er geen serieuzere "deskundigen" zijn dan wat er standaard wordt aangeboden. Meer specifiek: ik word misselijk als ik het immer verongelijkte hoofd van Peter R. De Vries zie of zijn trage, licht beledigde, stemgeluid hoor wanneer hij stelt dat hij gelijk heeft en de rest van de wereld gemeen tegen hem is. Dan heb ik het nog niet over het feit dat zijn journalistieke inbreng van nul en generlei waarde is omdat zijn sensatiebehoefte 12 op de schaal vsn Privé is. Haal Peterr de Vries van mijn net- en trommelvlies.

Gast

#413

2015-04-09 07:16

omdat ik ook graag "Peter R. de Vries van ons netvlies!" houd

Gast

#414

2015-04-09 07:34

Prima actie om de nationale poppenkast een ruimere volksvertegenwoordiging te bieden dan de z.g. kul-
experts die nu de dienst uitmaken.
Overigens ben ik voldoende wilsbekwaam om P.R de Vies
weg te zappen zodra hij met dat vieze mondje leugens komt liegen. Dag Peter ! Wegwezen.

Gast

#415

2015-04-09 09:10

Hoe gaat het nu met Peter, lijkt me dat hij inmiddels toe is aan een psychiater, want als je dit allemaal over je heen krijgt dan lijkt me niet dat het goed met je psyche kan gaan.

Maar als ik Peter zie, dan moet ik altijd denken aan zijn rol in de Vaatstra zaak, en dan heb ik alleen maar mededogen met moeder Maaike Vaatstra, en hoe zij bedrogen is door Peter R. de Vries. Hij weet dat Jasper Steringa de moord niet heeft gepleegd.

En dan kan ik geen medelijden met hem hebben. Hij heeft deze reacties meer dan verdient. Misschien ontwaakt hij uit zijn ego tripperij, en kan hij de dingen nog recht gaan zetten.

Het is nooit te laat daarvoor, en dan hangt heel Nederland  gekluisterd aan de buis. Als de boel helemaal opgefrist gaat worden.  En de waarheid weer gesproken zou  gaan worden.


Gast

#416

2015-04-09 10:20

Omdat het SUPER verkeerd gaat in "ons"Nederlandje,alles gaat naar de knopen door dit soort lui.
En het word gewoon niet opgenomen door het meest van het volk,kijk maar eens naar prinsjes dag hoeveel slapende geken met hun vlaggetje staan te zwaaien,allemaal rijp voor een consentratiekamp,en ze vinden het nog leuk ook.
Echt dat zijn de mensen die niets zien en door hebben,klaar om afgeslacht te worden,hun vrijheid voor beveiliging in te ruilen.
En ik heb een Xtje gelezen van iemand maar ben zijn naam kwijkt,maar sluit me er hellemaal bij aan wat hij zei.
En dat was,wie zijn vrijheid afstaat voor veiligheid verdiend ze allebij niet.
En deze hekseneus meneer de vries,is een van die schooiers die de normale gewonen hardwerkende mens omzeep wil hebben,na dat men hun eerst hellemaal leeg hebben gezogen,tot op het bot toe,en wat er dan over blijft aan bot,lekker verpulveren.
Nee dit soor "mensen"(beesten)moeten van deze aardbodem verdwijnen,en zeker NOOIT maar dan ook NOOIT geen kans meer geven om OOIT op het podium te verschijnen.
En dat kan alleen met de DOODSTRAF, dit is iets dat vast en zeker is.
En o ja dat smirige geld dat die havikneus(sorry kan het niet mooier maken)bij elkaar heeft gesprokeld,aan de arme mensen geven,ik denk dat dit een SUPER oplossing is.
Maar ja ik zal maar weer even ontwaken uit mijn droom,want ben bang dat dit alleen maar een droom zal blijven,als men zo even in de ronde kijkt,er gebeurt F.K.N.G niets,moet zeggen dat het alleen maar eriger aan het worden is met ons politiestaatje.
Grtjes aan iedereen met zijn hart op de goede plaats,en laten we hopen dat ik er niet alleen over kan dromen,maar dat het verdome de wind een Xtje onze kant opwaaid

Gast

#417

2015-04-09 11:28

prima idee....

Gast

#418

2015-04-09 12:19

Weg met die achterlijke linksdraaiende neppert
Robert

#419 Re:

2015-04-09 13:47

#1: -  

 Mijn hemel.Wat bestaan er toch veel jaloerse geesten op deze wereld. Peter is de beste misdaadjournalist in Nederland. Al jaren. Blijkbaar gunnen mensen hem dit succes niet. Hoe kleinzielig kun je zijn zeg!


Gast

#420

2015-04-09 14:02

omdat ik echt helemaal genoeg heb van zijn narcistische houding
altjjd heeft hij met terugwerkende kracht gelijk.
( best goed werk gedaan in misdaadzaken, maar laat hij zich daar maar bij houden)

Gast

#421

2015-04-09 14:41

Kwal die vent

Gast

#422

2015-04-09 17:20

Ik ben de wijsheid van die man spuugzat
GROLSCHnl

#423

2015-04-09 17:37

De lul (@PeterrdV) kam ik niet meer zien of horen. De zelfbevlekker met z'n nasale stem.


Gast

#424

2015-04-10 09:03

Omdat de Vries een verschrikkelijke betweter is, die geen tegenspraak duld. Zijn woord is wet.

Gast

#425

2015-04-10 15:07

Peter R de vries is een onnozele edel tuit hij is geweldig en de rest is niets. wat is het een walgelijke arrogante lul die alleen maar leed vermaak heeft over andermans ellende, Neem Steve Brown, Hageman Swen oog in oog, hij kan gewoon niet tegen kritiek.