Het kabinet moet vallen

Neem contact op met de schrijver van de petitie

Dit discussie-onderwerp is automatisch gecreëerd voor petitie Het kabinet moet vallen.


Gast

#1

2015-03-20 17:09

omdat ik het helemaal eens ben met deze actie en de redenering van initiatiefnemers..

Gast

#2

2015-03-21 16:13

"Zo niet dan zullen de burgers van Nederland zorgen in een referendum dat het Kabinet valt."

Maak daar maar van: "dan zullen enkele burgers van Nederland…". Is toch iets dichter bij de werkelijkheid.


Gast

#3

2015-03-22 12:22

Nog slechts 39.991 te gaan!


Gast

#4 Re:

2015-03-22 16:59

#1: -  

 Goed en bedankt voor je reactie.


Gast

#5

2015-03-23 14:16

Heb je ook een alternatief? Wat zou dan een kabinet zijn dat volgens jou betere maatregelen neemt? Is daar dan steun genoeg voor in de samenleving? Is dat financieel en economisch haalbaar? Heb je je die vragen al eens gesteld?


Gast

#6 Re:

2015-03-23 16:19

#5: -  

 Lees mijn faceboek pagina

 
 
En vind daar mijn antwoorden.
 
Eerst onze eigen huishoud portemonee Nederland BV op orde maken en alle inwoners van Nederland voorzien van goede zorg en een goed sociaal stelsel.
 
Dat is mijn motto.
 
Wie bent u?
 
Met vriendelijke groeten,
 
Willem Heijdacker

Gast

#7

2015-03-24 16:10

Zucht, alweer zo iemand die per se het kabinet moet doen wippen?

Nederland is gebaat bij stabiliteit en niet bij al die ontregelende onrust.


Gast

#8 Re:

2015-03-25 11:30

#7: -  

 Zucht 7,

Wie bent u, het zou u sieren uw naam bekend te maken.

Heeft u andere oplossingen?


Gast

#9

2015-03-26 18:28

Ja, het kabinet de rit laten uitzitten.


Gast

#10

2015-03-26 22:55

Omdat het kabinet moet vallen...dat behoeft verder toch geen uitleg...kijk, luister en lees

Gast

#11

2015-03-27 01:09

Nou mijn belangrijkste reden is dat ik geen vertrouwen meer heb in oa justitie de schandalen rond inkopen het verhaal over de teevendeal .
hoe mensen op het maliveld 27-01 zijn behandeld door politie.
onmenselijke praktijken van de UWV maar ook de als maar doorgaande en boven de wet lijkt te staan CJIB die mensen wanhopig maakt..
puinhoop is het amateurs!!!

Gast

#12

2015-03-27 06:56

Het kabinet is zeeeer slecht bezig

Gast

#13

2015-03-27 09:04

Het geldsysteem, het zorgsysteem, de voedselvoorziening, het belastingsysteem, allemaal systemen die door de politieke onwil en politieke ondersteuning zijn verworden tot systemen die zich tegen de mensheid en de aarde hebben gericht. Waar iedereen ervan zou moeten profiteren, is het slechts een kleine groep.
Dit moert stoppen.

Gast

#14

2015-03-27 10:31

Omdat het nu uit moet zijn met het liegen en bedriegen van dit soort . Deel wat er is eerlijk onder de mensen en laat niemand armoede lijden !!!!!!!!!!!

Gast

#15

2015-03-27 15:29

Omdat Nederland gewoon kapot gaat aan dit kabinet.top petitie hopelijk donderen ze op

Gast

#16

2015-03-27 20:17

Nog maar 39.960 te gaan. Wat zeur je nou?


Gast

#17 Re:

2015-03-28 08:57

#16: -  

 Hè 16 maak je bekend of ben je ook zo'n graaier?

Ik ben net begonnen en 2 mei is nog ver weg.

Het is de bedoeling om diegene die wel naar het Malieveld komen zoveel mogelijk hanttrkeningen mee neemt uit zijn of haar omgeving. 

Voor een ieder die wel mee doet bedankt alvast. Het moet inderdaad stoppen waarmee het kabinet nu mee bezig is.

Willem Heijdacker SC

 


Anonymous

#18

2015-03-28 22:45

Je begrijpt toch zeker dat je petitie slechts van één bron af mag komen als je hem wil indienen?

Je begrijpt toch ook zeker dat de gezette handtekeningen controleerbaar moeten zijn, dat wil zeggen, niet anoniem en voorzien van NAW-gegevens?

Je begrijpt toch zeker dat een petitie zal moeten gaan over een constructief onderwerp en een uitgewerkt voorstel moet bevatten?

Zit jouw petitie zo in elkaar? Nee. Je oefening is dus volstrekt zinloos.

 

Ik wens je toch veel plezier ermee.


Gast

#19 Re:

2015-03-30 09:47

#18: -  

 Ik wens jou hetzelfde als wat je mij wenst.

Het referendum is van een heel ander kaliber.

En kansloos of zinloos ben je wanneer je niets doet.

Kom op het Malieveld laten zien dat je het zat bent om steeds weer in de maling te worden genomen.

Aanhouders en doorzetters winnen altijd.


Anonymous

#20 Re: Re:

2015-03-30 14:42

#19: - Re:  

 Wie heeft het over een referendum gehad?


Gast

#21

2015-03-30 20:54

Alweer zo'n jojo die niet begrijpt hoe democratie werkt.

Het kabinet kan geen enkel voorstel erdoor krijgen als die niet gesteund wordt door een meerderheid in de Kamer. Een meerderheid in de Kamer representeert een meerderheid van de kiezers.

Waarom denken jullie, een minderheid, toch altijd dat iedereen naar jullie pijpen moet dansen? Over twee jaar heb je de kans om je zegje te doen via de stembus. Tot die tijd kun je alleen maar hopen dat het kabinet mogelijk zelf struikelt.

Dit land kent een parlementaire democratie en dat blijft ook zo. Daar zullen jullie, jojo's, niets aan veranderen.


Gast

#22

2015-04-03 08:31

Ik kies voor rechtvaardigheid.
En omdat het een grote puinhoop is, moeten wij maar beginnen bij de oorzaak.
De oorzaak is de bron van de problemen.
Anders blijven wij aan de gang met problemen ruimen als de bron niet aangepakt word.

Ik wens iedereen heel veel succes, voor een rechtvaardig bestaan voor mens,dier,natuur en milieu!!!

Vele vriendelijke groetjes.

Gast

#23

2015-04-04 15:47

En wat zijn dan die "bron" en die "oorzaak", volgens jou?


Gast

#24

2015-04-06 19:30

Gaap. Zijn we er bijna?


Gast

#25

2015-04-08 14:47

Omdat dit kabinet alles maar ook alles wat nog menselijk is overboord heeft gegooid ,en er een graai land van heeft gemaakt voor de rijken ,zonder geld kun je hier niet meer normaal leven,Het volk heeft niets meer te vertellen ,Dit kabinet is door geschoten ,onacceptabele bezuinigingen zijn, de zorg ,voedselbanken ,uitkeringen ,pensioenen,enz .alles is kapot bezuinigd ,zelfs mensen die willen studeren ,kunnen het niet meer betalen ,en hebben schulden ,door die waanzinnige bezuinigingen ,het is genoeg geweest ,Deze regering moet een halt toegeroepen worden ,en opstappen ,de mensen zijn het zat al die leugen en fraude en zelfverrijking ,vriendjes politiet word er gedreven ,ten koste van mensen levens ,schandalig ,ik kan niet wachten dat dit kabinet valt ,



Betaald Adverteren

We zullen deze petitie adverteren bij 3000 mensen.

Leer meer...