Het kabinet moet vallen

Het kabinet moet vallen, signeer onderaan deze Petitie.

Het doel is om bij 40.000 handtekeningen de ministerpresident aan te spreken en te vragen of hij nu eindelijk eens de stekker er uit te trekken.

Zelf zal hij dit momenteel niet doen is gebleken, raar is dat niet want na zijn zittingsperiode ligt er een fantastische post bij 1 van de grote organisaties te wachten, met vette bonussen.

De reden: Het vorige en het huidige kabinet heeft de totale medische zorg uitgekleed en het socialestelsel vernietigd. Belasting verlichtingen blijven uit, de massaontslagen blijven doorgaan, versoberde ontslagvergoedingen raken de gewone werknemers het hardst, vaste banen verdwijnen, daarvoor in de plaats worden alleen nog maar parttime banen aangeboden, de banken blijven hun gang gaan en ook de zorgverzekeraars blijven op ons geld teren en zorgen dat regionale Ziekenhuizen verdwijnen, onze ouderen worden verwaarloosd, zowel thuis als in de verpleeg/verzorgingstehuizen.

Veiligheid van alle inwoners en van vele werknemers lopen gevaar, mensen zijn angstig en bezorgd om hun geliefde omgeving.

Pensioenen en de AOW blijft jaren op zero groei staan en erger nog ze zullen krimpen. Van zowel de huidige- als de toekomstige Pensionarissen/ AOW gerechtigden wordt elk jaar opnieuw veel geld gestolen.
Zieken en toekomstige zieken moeten steeds meer gaan betalen aan zorgkosten en verzekeringen.

"Stop daar direct mee Kabinet" Is de boodschap.
Zo niet dan zullen wij: "de deelnemers aan deze petitie als burger van Nederland" ervoor zorgen d.m.v. een referendum, dat het Kabinet valt.

Dank u wel mede Nederlander.

Door te ondertekenen, machtig ik W. Heijdacker om de informatie die ik op dit formulier verstrek, over te dragen aan degenen die macht hebben over deze kwestie.