Behoud de Kerk Onze-Lieve-Vrouw van Bijstand Oud Winterslag

Gast

2014-10-20 15:23

Om kerken te behouden noodig bij de kerken woon of verblijf kamers voor pristers, nonen studenten, bejaarden en mensen in het nood +/- 5 m2 maken. Deze mensen kunnen kerken bekostigen Nu kerken met uitzondering van paar uur zijn bijna hele week lig. Mensen die willen langer in het kerk blijven ook organisten die willen langen oefenen zijn weg gejaacht. Jullie doe beter dan andere kerken, maar toch erg weinig en onvoldoende voor behoevende arme mensen.Kerken dat zijn mensen niet rijkdom en niet lige gebouwen. Laat maar julie kerk voor mensen niet alleen voor een nacht, maar voor ale nachten open en laat mensen bij Jezus en Maria waken en dromen. Laat mensen voor kerk werken en niet van armen geld vragen, dan zullen julie levende kerk hebben en deze zonder speciale acties onderhouden. Ik heb gelijke petitie aan Arstbishop van Eijk en aan Bishop Punt via bishop Henrix geschreven omdat niet alleen U kerk maar veel andere kerken door sluiten van kerken, gemaak van bestuur en niet zeldzaam van strijdig met God handelen zijn gesloten en geslopt als PIUS X kerk waar honderden Poolse mensen voor diensten kwamen. Ik hoop dat U vind wel werk voor mij die zal U kerk steunen. Ik had hart invaart o.a door verwaarlozen mij door gezin en door kerken Met God Zofia Nakielska-Cremers

Gast

2014-10-21 04:54

Niet nog een steunpilaar van ons geloof tot Maria naar de verdoemenisVrede en alle goeds Marie-christine

Gast

2014-10-24 04:02

dit kerkje: zo klein en toch zo groot,van binnen.Hoe dikwijls zijn we niet met familie en vrienden samen gaan bidden;een begrafenis,het huwelijk,doopsel enz;ik hoop dat onze stemmen gehoord worden.

Gast

2014-11-11 07:46

Spijtig dat weer alles via en met veel reclame gaat...