Een diervriendelijke oplossing voor de zwerfpoezen van Aalst !

Een diervriendelijke oplossing voor de zwerfpoezen van Aalst ! / Mededelingen / Update ! / Opmerkingen


Gast

#1

2014-09-01 06:50

Inderdaad want dan komen er gewoon andere! Deze katten krijgen voldoende eten van de buurtbewoners,.....ik zie dus het probleem niet !!! Laat die beestjes gewoon gelukkig zijn én de mensen die hun verzorgen!!!!!!!

Gast

#2

2014-09-01 07:46

is er geen optie dat de vrijwillgers zo veel mogelijk katten voorlopig vangen en ergens onderbrengen? om zo tijd te winnen... wel stress vd diertjes, maar beter dan het alternatief...
de bosheks

#3 Re:

2014-09-01 07:57

#1: -  

 ja, gewoon onaanvaardbaar, deze dieren krijgen hun voedsel van diervriendelijke mensen, ze zijn reeds gecastreerd en gesterileseert, hoeveel katten van de omwonende geburen zullen er niet in die vallen lopen? maak het niet uit misschien dat deze baasjes ontreddert gaan zijn als hun dier niet naar huis komt? enkel katten met een riempje worden terug vrijgelaten?? weten jullie dat zo'n riempje wel eens heel gevaarlijk kan zijn voor katten, zij kunnen er mee blijven vasthangen hier of daar, met als gevolg een vreselijk lijden en de dood tot gevolg als ze niet gevonden worden.

dan dit nog, de nieuwe wet treed vanaf vandaag (1 september) in voege, wat ook een hele tijd nodig heeft om op zijn stuk te komen, geef de mensen ook eens de kans dan !!

Wettelijk moeten gevonden & gevangen dieren dan minstens ook nog 14 dagen worden bijhouden zodat de mogelijke eigenaars hun dieren terug kunnen ophalen...
Wie gaat hen zolang verzorgen terwijl elk asiel nu overvol zit? En in welke omstandigheden?

en zwerfkatten worden medisch verzorgd en krijgen eten vd vrijwilligers. DAT is het doel van een zwerfkattenproject!

katten zijn geen ongedierte !!! waarom moeten ze dan door RATO vzw => RATTENBESTRIJDING en andere 'ONGEDIERTE'!!!!
Heel toevallig dat schepen Dylan Casaer bij in vzw Rato zit??! En heel toevallig dat hun vangbakken in privé-tuinen worden gezet?!

wat gaat het volgende doel zijn? kinderen wat op straat spelen? vogels die rondvliegen? honden die eens uitbreken?

ZIJN JULLIE GOD MISSCHIEN DIE BESLIST OVER LEVEN EN DOOD ????

AFBLIJVEN van deze diertjes, zij hebben evenveel recht om hier op deze aarde rond te lopen als jullie !!!!


Gast

#4

2014-09-01 09:01

Laat die poesjes toch waar ze zijn. Ze zijn het daar gewoon. Wat een stad is dat nu.

Gast

#5

2014-09-01 09:17

Zolang er maar 1 iem klacht indiend en niet de hele buurt ben ik akkoord. Natuurlijk zoals u al zei de kolonie bestaat al 40 jaar !!
Succes

Gast

#6

2014-09-01 09:26

De poezen weg halen gaat niets oplossen wat men wel kan doen zijn de poezen sterliserenen ze daarna terug laten gaan in de wijken waar men voor deze dieren wil zorgen zoals men in Mol doet

Gast

#7

2014-09-01 09:32

Ik zelf heb 5 poezen en geen van mijn poezen heeft een halsbandje aan dat wil niet zeggen dat het zwerfpoezen zijn .laat die dieren met rust die doen niemand kwaad het is niet omdat er een persoon is die geen poezen kan hebben dat die weg moeten mensen die geen dier kunnen uitstaan kunnen ook geen mensen of kinderen uitstaan en blijkbaar is dat een eigenschap van de stad AALST


Gast

#8

2014-09-01 10:26

vind het schandalig ,,,mee wat zen die onozelaars nu bezig ,,,,ik wil dat er een oplossing komt en zo rap mogenlijk ,,wat ik ga verder stappen ondernemen en staken met gans de groep die ik zal uitroepen ,,

Gast

#9

2014-09-01 10:39

Ik vraag me af hoe ze weten welke poes een zwerfpoes is? Iedereen met een tuin en poes weet toch dat poezen eens op wandel gaan ! 'k zou het echt niet willen meemaken dat mijn gesteriliseerde en gecastreerde en gechipte poezen hier het slachtoffer worden. En er zijn genoeg mensen die de kosten van een chip niet gemaakt hebben , zijn het daarom zwerfkatten ?? 'k Denk het niet hoor, als het om een binnenpoes gaat die toch eens een keertje ontsnapt.


Gast

#10

2014-09-01 10:51

Die arme beestjes hebben daar toch niets mee te maken? Ze moeten het weer ontgelden tegen de mens die toch altijd ambetant moet doen, echte vriendschap komt steeds van een dier, dat ze dat es in hun hoofd steken!

Gast

#11

2014-09-01 21:52

Super !