MANIFEST: LEEFSTIJL GEZONDHEIDSZORG HET ALTERNATIEF (Petitie Het Roer Moet OM)


Gast

#926

2015-07-25 22:34

Als we niet uitkijken, komt het nog zo ver dat als boven de 65 bent en je aan de top van je budget ziekte kosten zit, je een spuitje krijgt. Want heus God of Allah net hoe je noemt regeert straks vanuit de 2e kamer
torrentius

#927 Re:

2015-07-25 22:45

#13: -  

 mijn vrouw werkte in de gezondheidszorg, baan opgeheven, ze moest in de vut, en nou vragen ze of ze niet terug wil komen voor hetzelfe werk als vrijwilliger. Ze kunnen de boom in zolang er nog van die dure leaseauto,s voor de directie zijn. Jammer voor die oudjes. Laatst was ze op bezoek en werd er geroepen naar eenbewoner. jij moet wachten je bent net geweest en het is nog niet je plastijd. Als ik client geweest was had ik een hoop midden in de kamer gelegd. Mijn vrouw zei die werkt hier alleen voor dehypotheek. Schande schande Van Rijn geeft het voorbeeld die vrrkoopt zijn eigen moeder


Gast

#928

2015-07-26 07:29

Omdat de democratie steeds verder te zoeken is en onze vrije keuze steeds verder ingeperkt wordt. Bovendien vind ik dat we homeopathie en medicinale cannabis vrij moeten laten. Iedereen moet naar zijn/haar inzicht daar gebruik van kunnen maken.

Gast

#929

2015-07-26 09:44

Omdat ik vroeger trots was op hoe goed het in Nederland geregeld was en ik me nu schaam om hoe de zorg tegenwoordig geregeld is. Het is zo vreselijk triest.

Gast

#930

2015-07-26 10:29

Sinds de invoering van ZVW in 2006 door Hoogervorst (VVD) en Van Rijn (PvdA) is de menselijke maat in de Gezondheidszorg verdwenen. Schippers (VVD) en Van Rijn maken nu er helemaal een potje van. Weg met dit stel en de hele ambtelijke top van VWS. Het is een prestige kwestie geworden voor hen, ipv. dat zij in dienst van de burgers MOETEN werken. Zij zijn totaal ongeschikt voor een overheidstaak!
burgers

Gast

#931

2015-07-26 11:54

Het wordt tijd dat er iets veranderd in de Gezondheidszorg!!!

Gast

#932

2015-07-26 13:55

Omdat we voor een solidaire samenleving moeten gaan. Waar gezondheid geen luxe is maar betaal blijft. En dat anders zijn ook mooi is

Gast

#933

2015-07-26 17:29

Omdat het keihard nodig is zoveel mogelijk mensen tekenen. Onze privacy moet worden beschermd. Dat moeten wij helaas zelf doen, want onze ministers laten ons totaal in de steek. De gezondheidszorg glijdt helaas steeds verder af. Een hellend vlak.

Gast

#934

2015-07-26 22:13

dit blijkt nodig te zijn jammer genoeg. Minister Schippers heeft haar ziel verkocht aan de zorgverzekeraars. Voor ons als burgers waarvoor zij haar werk hoort te doen is dit echt verschrikkelijk .. begrijp er niets van..onmenselijk vind ik dit. Verzekeraars willen hun geld houden en absoluut niet uitgeven.. dit gaat ten koste van velen.............

Gast

#935

2015-07-28 14:13

Als je behandeld wordt en het maakt even niet uit waar voor ,dan is het wel heel erg belangrijk dat je vrij uit kan praten .

Gast

#936

2015-07-29 17:56

Gezondheids zorg is al genoeg afgebroken door de staat en verzekeraars.mensen kunnen het bovendien niet meer betalen. Nu nog medisch beroeps geheim schending en niemand gaat meer naar de dokter,en de verzekering maatschappijen maandelijks wel graaien

Gast

#937

2015-07-31 20:27

De zorg wordt op een volgens mij verkeerde manier gesaneerd.
Er wordt niets weinig gedaan aan de verspilling, er blijft teveel regelgeving. Er worden verantwoordelijkheden afgeschoven naar partijen die hier niet capabel voor zijn, mede omdat er geen budgetten voor zijn.

Gast

#938

2015-07-31 20:38

De zorg verzekeraars zijn te machtig...

Gast

#939

2015-08-01 07:33

Omdat het niet meer te doen is bijna ,met mijn inkomen .En ben bang dat het weer duurder gaat worden .

Gast

#940

2015-08-01 09:46

de hele 'gezondheidszorg' is bijna op sterven na 'dood' !!!!

Gast

#941

2015-08-01 11:30

de marktwerking moet verbannen worden in de zorg omdat het om mensen gaat en niet producten of goederen

Gast

#942

2015-08-03 11:35

Omdat er zoveel op de zorg in totaliteit bezuinigd wordt, dat er vele groepen tussen wal en schip vallen.

Gast

#943

2015-08-03 13:20

Oprotten met deze klote zooi

Gast

#944

2015-08-03 14:03

Het is genoeg , het gaat helemaal de verkeerde kant op zo erg schrijnend

Gast

#945

2015-08-03 14:27

terug naar het oude ziekenfonds,
weg met die verv. .. vvd - marktwerking in de zorg

Gast

#946

2015-08-03 18:30

Omdat het kennelijk alleen nog om geld gaat en niet meer om de mensen....de afbraak is op het ogenblik verschrikkelijk: mensen durven niet meer naar de huisarts/tandarts....angst voor de kosten....

Gast

#947

2015-08-04 07:58

Omdat het zo niet langer kan. Ik heb al tijden last van mij rug en knieën en ga ook maar niet want ik weet dak dik in de shit kom als ik zorgkosten ga maken. Ben net schulden vrij... Erg zorgelijke ontwikkeling. Nu gaat het nog wel, maar ook mij zal de dag komen, dat ik et niet meer uithoud en dan hoop ik wel dat et ondertussen een keer weer beter is. Ik houd mijn hart dan ook vast voor de mensen die echt afhankelijk zijn van zorg en et maar niet krijgen....
Vreselijk land is et aant worden dankzij o ze prachtige Elite... Bedankt mensen ik hoop dat jullie et goed hebben met jullie miljarden en gouden kooltjes! Et zij jullie gegunt. Deel vooral niet, dat geld is zuurverdient. Al dat likken aan de kont bij de top van de piramide bezorgd natuurlijk schrale tongen. Tuurlijk wil je niet delen, ik begrijp et! Ego is een bitch

Gast

#948

2015-08-05 07:31

als huisarts np, zie ik organisatie van de zorg achteruit hollen.

Gast

#949 Zorgverzekering

2015-08-05 19:44

Omdat ik na bijna twee jaar onduidelijkheid nu maar aan de zorgverzekering (Salland)ben gaan betalen. Fout op fout maken ze bijv.; Ik had alles betaald over 2014(niks had ik betaald) Er is 80 euro weg uit een tegoed naar mij, rekensom gemaakt ze doen net of ze gek zijn. Afspraken komen ze niet na in vergoedingen(bijv, tandarts) eind 2013 een betalingsregeling, alles betaald. toen nog een nota, maar volgens hun alles betaald tot eind oktober of november, nota was van 8 oktober. na twee jaar worden het ineens twee rekeningen, 8 & 9 oktober! Incassobureau stuurt telkens alles terug naar Salland, om het toch eens goed uit te zoeken. Telkens weer komen ze met het oude verhaal, nemen niet mijn suggestie of kritiek mee. Zeggen zelfs dat ik bezwaar moest maken of een klacht indienen, waar ben ik dan al twee jaar mee bezig. Uit frustratie nu toch maar begonnen met betalen ook 2014. Want ik word totaal niet serieus genomen. 2014 heb ik schriftelijk van hoofd administratie of zoiets dat alles betaald was, ik ben te integer om daar mee naar de rechtbank te gaan, maar in feite had ik daar reden genoeg voor! Want het is toch heel kwalijk dat men aan tandartskosten € 1500,- belooft en dan maar ca. 500,- euro uitkeert. Mij dan ook nog laat wachten als ze de fout door hebben. Maar dan ook nog 55,- euro en 80,- euro in mindering brengen op die toegezegde 1500,- 55,- verplicht e.r. 80 euro spoorloos. Daarnaast was het ca. € 1000,- wat ik betaald zou moeten hebben dus 500,- euro geen aanspraak gedaan, nu moet ik voor nazorg protheses zelf de kosten betalen terwijl dit eigenlijk in die 1500,- euro toekenning zou moeten vallen. Echt als verkering nemer heb je totaal geen rechten meer, ze doen net alsof je niet bestaat. Zo nog verhalen zat! Hopende u voldoende te hebben geïnformeerd verblijf ik, Met vriendelijke groet


Gast

#950

2015-08-06 07:59

Omdat het om zorg moet gaan en niet om winst. Dan kan je veel meer mensen helpen die het nodig hebben.



Betaald Adverteren

We zullen deze petitie adverteren bij 3000 mensen.

Leer meer...