MANIFEST: LEEFSTIJL GEZONDHEIDSZORG HET ALTERNATIEF (Petitie Het Roer Moet OM)


Gast

#851

2015-06-02 15:15

Ik maak dezelfde frustrerende bureaucratische onzin mee in de verpleeginrichting waar mijn dementerende partner verblijft. Als ik haar bezoek zit de dienstdoende verpleegkundige meestal noodgedwongen achter de computer terwijl zij zich liever om de patiënten zou bekommeren.

Gast

#852

2015-06-02 21:24

Omdat het onacceptabel is.

Gast

#853

2015-06-03 02:27

Omdat ik denk dat de artsen weten beter dan de verzekeringsinstellingen voor de gezondheid wat de patiënt nodig heeft en wat de beste behandeling is. Die hebben tenslotte vele jaren ervoor gestudeerd en hebben de kennis in huis. De gezondheidsverzekering branche is een heel andere discipline en moeten luisteren naar diegene met de medisch kennis.

Gast

#854

2015-06-03 15:26

het wordt onbetaalbaar, mijn vrouw is manisch depressief, en elke week boven op de gewone maandelijkse zorg betaling kan ik haar extra betaling voor haar medicijnen betalen, en ik loop 6 maanden in de WW, ben 62 jaar dus kom niet meer aan het werk, Nederland wordt zo een derde wereld land.

Gast

#855

2015-06-04 19:15

Het gaat elk jaar meer omhoog de kosten, het moet maar eens afgelopen zijn met het zakken vullen .
403
Gast

#856

2015-06-07 15:06

Door de wanprestatie van de zorgverzekeraars en hun graai gedrag wordt B.V. Nederland ook genaaid en niet alleen de particulier. Het is namelijk zo dat er onnodig lange wachtlijsten ontstaan door toedoen van het zorgsysteem opgezet door de voormalig politici zijnde een A.soRouwvoet en de huidige E.vil Schippers (die overigens al een baantje heeft geregeld bij genoemde) medewerkers die ziek zijn moeten onnodig lang wachten op een behandeling door kunstmatige wachtlijsten als het gaat om eerste en tweedelijns zorg en de doorverwijzingen naar diverse beschikbare behandelaren. Ze werpen namelijk een barriere op dat als je een uitgebreide intake hebt gehad bij een behandelaar maar die een wachttijd heeft van b.v. 4 maanden dat je je niet meer mag melden bij een behandelaar die wel meteen kan beginnen. Dit kost bedrijven enorm veel door langdurige uitval van de medewerkers en de salarissen die wel door betaald moeten worden en aan de andere kant verhogen die zorgverzekeraars wel de premies voor deze bedrijven want ze zijn een risico. Eigenlijk zou er onderzocht moeten worden of zorgverzekeraars niet verantwoordelijk gehouden kan worden voor moord en moord in de schoenen geschoven kan worden omdat ze kunstmatige wachtlijsten aanleggen. Mensen te laten overlijden voordat ze zorg krijgen en veel geld oppotten en gaan beleggen. Hoewel de Nederlandse rechters en de rest van het corrupte OM dit niet snappen maar indirekte moord is ook moord. Onderhand roepen dat de zorg te duur is. Het is te hopen dat alle betrokkenen medewerkers van en bestuurders als wel politici op basis van KARMA worden getroffen en hun familie door vreselijke aandoeningen en zelf in het systeem terecht komen.

Aangezien ik niet verwacht dat er ook maar iets gaat veranderen.

Acht  ik de kans groter dat iemand die direct niets meer te verliezen heeft de grens van rationeel denken over gaat en op het punt komt om lieden in deze wereld dood te gaan schieten. Echter dan is het op eens een malloot en gaat de Nederlandse Propaganda Omroep de lieden een hand boven het hoofd houden. Wie het is boeit mij niet mijn zegen heb je. Er broeit meer in Nederland dan onze politici door hebben.


Gast

#857

2015-06-08 17:52

Een mens is geen pakje boter , ik wil een zorgverlener met wie het klikt , dus wil vrije keuze behouden , de mens is geen handelswaar!!!!!!

Gast

#858

2015-06-09 16:45

Ik ben het zeer eens met de petitie. Laat de artsen hun werk doen waar ze goed in zijn. En laten we zorg toegankelijk en betaalbaar houden,

Gast

#859

2015-06-09 17:01

Erger me vreselijk aan de zorg zoals die nu is

Gast

#860

2015-06-09 23:16

Omdat ik het heb gehad met de bezuinigingen in de ouderenzorg en chronisch zieken. Als er bezuinigd moet worden, doe er dan de dure managers uit met hun bonussen elk jaar! De mensen op de werkvloer doen hun werk met liefde en als je ze vertrouwen heeft, kunnen ze zelfsturenzijn

Gast

#861

2015-06-10 19:49

Ik vind niet dat ouderen, die zoveel voor onze economie en wereld gedaan hebben op tijd verzorgd moeten worden. Zij moeten met respect behandeld worden en de zorg en tijd krijgen die zij nodig hebben! Een praatje met deze mensen misstaat niet, aangezien ze vaak niet veel familie of vrienden meer hebben.
Hopelijk kunnen we met deze petitie het roer inderdaad omgooien!

Gast

#862

2015-06-14 08:36

Ik werk zelf in de gezonheidszorg en weet wat de negatieve gevolgen zijn, een heel slechte zaak.

Gast

#863

2015-06-14 09:26

Is nodig om deze regering ff op de feiten wijzen

Gast

#864

2015-06-15 09:39

we hebben geen vrije keuze meer

Gast

#865

2015-06-16 17:14

Gewoon, omdat het hoog tijd wordt dat er iets gedaan wordt aan de idiote situatie in de gezondheidszorg, te beginnen met de huisartsen.

Gast

#866

2015-06-17 09:42

Artsen moeten weer tijd en ruimte krijgen zich te concentreren op hun vak en hun patienten. Stop die afleidende en geld en tijd verslindende papierwinkel. Reguleren is goed maar het is doorgeslagen!


Gast

#867

2015-06-19 18:09

Omdat het slecht gaat met name ook in de GGZ

Gast

#868

2015-06-24 22:09

Omdat ik tegen verminderen ben van gezondheiszorg.

Gast

#869

2015-06-30 08:46

Eens met de inhoud en wil ook aandacht vragen voor nog onbekende problematiek achter trauma met gevolgen. Zie www.kindertrauma.nl De maatschappij kan hierin een belangrijke rol van betekenis hebben zodat veel minder kinderen een verziekt, verloren leven hebben of krijgen.

Gast

#870

2015-07-06 15:38

Omdat de zorg al naar de kloten is. Hopelijk gaat de zorg niet helemaal kopje onder.

Gast

#871

2015-07-06 16:38

Omdat ik vindt dat de zorg voor iedereen goed en betaalbaar moet zijn

Gast

#872

2015-07-06 17:03

Omdat Nederland een verkapt Schurkenstaat is waar Jan met de Pet op verschillende wijzen kapot word gemaakt. Vooral door de civiele rechtspraak. De reguliere gecensureerde Staats-media zwijgt. >>> http://nicovandenham2.blogspot.nl

Gast

#873

2015-07-07 05:42

Het roer moet gewoon om !!!

Gast

#874

2015-07-07 14:50

Genoeg is genoeg! Terug naar een ziekenfonds!

Gast

#875

2015-07-08 12:48

Nog een flintertje hoop dat Van Rijn tot inkeer komt.



Betaald Adverteren

We zullen deze petitie adverteren bij 3000 mensen.

Leer meer...