MANIFEST: LEEFSTIJL GEZONDHEIDSZORG HET ALTERNATIEF (Petitie Het Roer Moet OM)

Dit bericht is verwijderd door de schrijver ervan (Toon details)

2014-09-12 18:27


jordy bouwmeester
piershil

#352 Het roer moet om in de Gezondheidszorg

2014-09-12 18:45

Ze praten in den Haag vaak over normen en waarden...

waar blijven de daden??????


Gast

#353

2014-09-12 19:45

ik hoop dat het kabinet wat doet met deze petitie

Gast

#354

2014-09-12 20:34

Hebt veel met de beslissingen te maken gehad moto was in de gemeente euro uit den haag is een euro voor de zorg alleen een overheid instantie kan niet failliet worden verklaart
Vrg hans

Gast

#355

2014-09-13 07:27

Moderne oplichterij

Gast

#356

2014-09-13 07:28

er moet meer rekening gehouden worden met de zwakkeren en de minima.
wat gebeurt er straks met alle armen, worden die straks op straat gegooid en mogen die dan maar dood vallen.
in wat voor wereld leven we nu eigenlijk? het is een asociale maatschappij ah worden.

Gast

#357

2014-09-13 07:29

Waar gaat dit naar toe.je eigen volk naar de voedselbank.en al die geld naar buitenland wat was het ook weer.ontwikkelingshulp!!!!

Gast

#358

2014-09-13 07:31

Wat willen deze mensen van ze eigen volk.dat ze steeds mensen kapot maken

Gast

#359

2014-09-13 09:33

Het is een grof schandaal dat er zo met onze gezondheid
en ziekteverzekeringen wordt gehandjeklapt..
Als er eens iets meer gedaan werd aan echte gezondheidszorg,
hoeft het niet zo extreem uit de hand te lopen..
Dit gaat namelijk helemaal niet over gezondheid maar draait
alleen om geld. De allopathie is de slechtste zorg die je kunt
bedenken op dit moment. We stoppen de mens vol met farmacie,
want dit brengt veel geld op. Mevr Schippers is echt de weg kwijt
en is alleen bezig met cijfers en niet met gezondheid..gemiste kans
Want het kan veel goedkoper!!! Natuurwetten veranderen nooit. De allopathie en farmacie veranderen met de dag, onder het mom van gezondheid..
Één grote farce...

Gast

#360

2014-09-14 09:08

Als alleenstaande oudere met veel gezondheidsklachten ben ik heel bang om ouder te worden. Zoon woont in het buitenland, dochter heeft kinderen en een drukke baan. Ik heb verder geen familieleden, kennissen zijn ook allemaal oud en hulpbehoevend, buren zijn hardwerkend en hebben zelf familie waarvoor gezorgd moet worden. Ik zie de toekomst heel slecht voor me en heb er slapeloze nachten van.

Gast

#361

2014-09-15 06:01

Ik ben er voor dat jullie aandacht hebben voor de cliënt, daar sta ik voor: dus met andere woorden geweldig dat jullie je zo inzetten voor de mensheid -xxx- lana
Lana B

#362 ook wij hebben bestaansrecht

2014-09-15 06:05

ik zet me in dmv een burgerinitiatief Samen één: ook wij hebben recht op zorg .....er komen mensen bij ons die niet eens tandarts kosten kunnen betalen, dus die lopen zonder tanden rond of met ontstoken tandvlees, sommige kunnen niet eens naar de huisarts en wachten te lang....dan is het al te laat: laat staan dat ze voor geestelijke zorg kunnen betalen.....HELP de Nederlanders!Help onze burgers!

jansen
Gast

#363

2014-09-15 08:49

Mensen die dit land hebben opgebouwd na de oorlog worden nu in de kou gezet en moeten maar zien hoe ze verzorgd worden en de armen onder ons kan straks de hele zorg nog niet meer betalen terwijl het land vergrijst, Hoe minder zorg hoe meer er sterven, en velen worden werkeloos die hun beroep met liefde vervullen schandalig echt schandalig RED DE NEDERLANDSE MENSEN DIE ZORG NODIG HEBBEN !!!


Gast

#364

2014-09-15 10:50

Het ergste is eigenlijk, dat er in principe geld genoeg is, maar het niet of niet goed besteed wordt. Verder wordt er nog teveel geld verspild door de graaicultuur bij diverse partijen....zorgaanbieders en zorginstellingen maken zich daar schuldig aan...

Gast

#365 Re:

2014-09-15 17:30

#85: -  

  De zorgverzekeraars hebben een stelletje onkundige idioten van de straat geplukt en hen de naam managers gegeven.

Deze idioten zorgen dat ons geld, waar het nodig is, niet  komt.

En onze nog idiotere overheid vaart er ook wel bij,misschien kunnen zij ook wel zo'n baantje aangeboden krijgen.

Gast

#366 Re:

2014-09-15 17:45

#97: -  

 Deze hele regering blinkt toch uit in onkunde.

Zij laten zich informeren door groot graaiers,opdat zij ook kunnen graaien.

De enige kennis die zij hebben is,  voorlichting geven in liegen en frauderen en stelen en zich rijk rekenen.

En nederland naar de knoppen helpen,wat hitler niet gelukt is om europa 1 machthebber te laten hebben, hebben de onschendbare fraudeurs in europa voor elkaar gekregen.


Gast

#367

2014-09-15 22:29

stop met mensen uit te kleden het is een schande mensen die geen verz kunnen betalen worden ook niet geholpen hier in nederland schande

Gast

#368

2014-09-16 11:13

persoonlijk vind ik dat het nu echt tegek gaat worden we betalen steeds meer en we krijgen er steeds minder zorg voor terug en dan heb ik het nog niet gehad over alle ontslagen die er nu vallen in de zorg ! Kortom tegek voor woorden ! Dit moet stoppen en een andere oplossing voor komen !!

Gast

#369

2014-09-16 18:57

Alstublieft veel deskundige coördinatie bij al die nieuwe beslissingen.

Gast

#370

2014-09-18 09:33

Dit gaat allemaal veel te ver,alleen de ouderen pakken.We zijn niet allemaal rijk,een vals beeld geeft deze regering over onze inkomsten.We mogen niet meer oud worden,kunnen ze ons maar beter een spuitje geven, zijn we ook geen last meer!!!!!!!


Gast

#371

2014-09-18 17:30

ikmaakmijenormveelzorgen

Gast

#372

2014-09-18 18:45

Word eens tijd dat er iets gedaan word voor de ouderen
Lana B

#373 Re: Re:

2014-09-18 19:03

Lana B

#374 stop Stigma ook voor de arme......

2014-09-18 19:06

Ik vind het schandalig, dat de minder bedeelde mensen GEEN zorg meer kunnen betalen....waar gaan we heen?

sorry ik wil dit even delen.....vind het zo schijnend......kijk om je heen....Beste mevr. Schippers....en niet alleen bij uw vrienden...maar in de arme wijken ....ik wil u wel leren Zien!

U mag mijn bril wel even lenen.

 

Een intiem boek: Toen ik je zag

 

Een geweldig boek van Isa over haar lieve man, die er niet meer is.

In gedachten, in onze harten leeft hij voort en op het witte doek.

 

Maar mensen doe je ogen open: er gaan vele mensen hem achterna als er niks gaat veranderen in Nederland.

De minderbedeelde mensen kunnen de gezondheid zorg niet meer betalen.

Er zijn mensen die niet meer naar huisartsen kunnen, die niet meer naar de tandarts kunnen, ze lopen tandloos rond.

 

De Stigma campagne is een geweldig succes geworden, maar de rijkere, die wel een opleiding kunnen betalen, die het redden naast hun goede zorg voor hun gezondheidszorg, omdat ze hun zorg wel kunnen betalen.

Daarnaast kunnen ze nog een opleiding betalen, en met hun komt het uiteindelijk goed.

 

Maar de minderbedeelde mensen kunnen dit niet.

 

Een verhaal van iemand die er niet meer is:

 

Ze was het moe, ze kon het niet meer aan, en vechten voor haar bestaansrecht en voor eten en voor kleding.

Ze kon geen gezondheid zorg betalen: wat deed ze?

Ze kocht via China illegaal medicatie, van haar overgebleven maand uitkering...die ze al enige tijd had gespaard.

Dan maar niet eten, geen douch meer, geen kleding wassen alles ging in 1 potje.

Zo spaarde ze geld voor haar uiteindelijke reis naar de hemel.

 

Hier was het voor haar een hel.

 

Ze kon niet meer...en smeken om een uitkering....en elke week naar de voedselbank, met die ogen op haar gericht....armoedzaaier...ze wil niet werken...ze houdt alleen haar handje op.....ze kijkt je niet eens aan, ze kan niet eens ene normaal gesprek met iemand voeren.....ze is net een angstig haasje.

 

Nou lieve allemaal, dat is ze ook......haar enkele ticket naar de hemel heeft het bewezen: ze kon echt niet meer.

 

En nog gaan de ogen niet open.

 

Er heerst grote stigma, ook bij de minder bedeelde mensen: samen met mijn man strijden we voor de minder bedeelde mensen , kinderen.

 

Er zijn kinderen die zonder eten naar school gaan, die met de Sint, naar school gaan en denken dat ze stout zijn geweest, omdat ze geen cadeau krijgen.

Ze krijgen zelfs geen pepernoten....nou dan ben je als kind toch echt stout geweest!

 

Of is het armoe?

 

Laten we mee denken voor deze mensen: ze kunnen geen sint betalen, geen tandarts, geen dokter.

Als je arm bent en een ziek kind hebt, je kan niet naar de dokter....je kan niet naar de tandarts....je kan zelf geen condoom betalen, daarom ben je weer zwanger.

Dan lijkt zo'n ticket toch wel makkelijk.....een enkele ticket naar de hemel.

 

Ik maak me zorgen, u ook?

 

Wilt u a.u.b. niet uw ogen sluiten voor u medeburger?

Wilt u a.u.b. Meedenken aan de kinderen die in Nederland, ouders hebben, die het zat zijn om hun hand op te houden?

Wilt u wat toleranter zijn, met de persoon die naar de voedselbank gaan?

 

We gaan massaal naar arme landen......maar mensen in Nederland heerst er ook armoe!

Kijk om u heen......waarschijnlijk in uw straat woont er zo'n persoon.....helpt u mee?

 

Lana

 


Gast

#375

2014-09-18 19:11

het roer moet zeker om, naar mijn mening niet alleen in de gezondheidszorg, in plaats van een warm plek waar iedereen welkom is wordt er een plek van onzekerheid en angst gecreëerd, een situatie die nooit vrucht zal werpen. De klassenstrijd lijkt gespeeld; er is plenty voor iedereen, alleen niet voor iedereen zijn hebzucht, de mensen die sturen hebben genoeg en zien (of willen niet zien) wat er allemaal gebeurd...



Betaald Adverteren

We zullen deze petitie adverteren bij 3000 mensen.

Leer meer...