Eis het ontslag van Jozias van Aartsen

Neem contact op met de schrijver van de petitie

Dit discussie-onderwerp is automatisch gecreëerd voor petitie Eis het ontslag van Jozias van Aartsen.


Gast

#8576

2014-09-24 18:16

Voorpost kringleider Alex Intrup met rechts van hem Ben van der Kooi


Gast

#8577

2014-09-24 18:17

Voorpost activist Dennis de Vries


Gast

#8578

2014-09-24 18:19

Alfred Vierling (rechts) in gesprek met Simone Magretti


Gast

#8579

2014-09-24 18:20

Leider Identitair Verzet Paul Peters


Gast

#8580

2014-09-24 18:21

Fabian van der Velden


Gast

#8581

2014-09-24 18:22

Nick Elkerbout (links) en Gertrud Bossdorf actief bij Identitair Verzet. Op de rug Paul Peters.


Gast

#8582

2014-09-24 18:23

Zwart Front leider Ritchie Kolvers deelt flyers uit


Gast

#8583

2014-09-24 18:24

NVU kringcoördinator Henk Wijnhoven


Gast

#8584

2014-09-24 18:25

NVU activist Masjel van Hugten


Gast

#8585

2014-09-24 18:26

NVU’ers Mark Tilburgs-Schumans, Andre Houweling en Frans Vogels


Gast

#8586

2014-09-24 18:27

Een van de deelnemers aan de PVV manifestatie die openlijk extreemrechtse symbolen droeg


Gast

#8587

2014-09-24 18:30

 

Meer volgt.

 

 

Snar

#8588 Snar

2014-09-25 20:35

Het komt allemaal door Pim...

 

http://www.youtube.com/watch?v=oO0_DcNf5So

 

 


Gast

#8589 Re: Re: Re: Re: Leefbaar en veilig Nederland

2014-09-26 11:10


Gast

#8590 Re: Re: Re: Re: Re: Leefbaar en veilig Nederland

2014-09-26 17:45

#8589: - Re: Re: Re: Re: Leefbaar en veilig Nederland 

 En dat geldt dan meteen voor alle mensen die daar iets gemeenschappelijk mee hebben? Zoals een geloofsovertuiging?

Hoe achterlijk kun je worden om zoiets te geloven?

Realiseer je je wel hoeveel méér jij gemeenschappelijk hebt met diezelfde mensen? Of hoeveel jij gemeenschappelijk hebt met de vreselijkste massamoordenaars? Of met Dzjengish Kahn, Stalin, Hitler? Moeten we jou om die redenen ook het land uitschoppen? Ik mocht willen dat het kon!

Probeer toch op zijn minst om een beetje normaal te denken. Doet echt geen pijn, hoor!

 


Gast

#8591

2014-09-27 15:41

Maandag verscheen in de Volkskrant een advertentie waarin de Turkse moslimprediker Fethullah Gülen zich als praktiserend moslim distantieert van de Islamitische Staat. 

Jay Hind

#8592 Re: Speciaal voor alle Hindoes:

2014-10-02 12:27

#8566: - Speciaal voor alle Hindoes: 

Leuk dat jij je zo verdiept hebt in de materie. Dat zegt ook iets over de ernst van de zaak.

Ga door met spitten.

Jay Hind

Vrede

#8593 Re: Re: Re: Re: Re: Re: Leefbaar en veilig Nederland

2014-10-02 12:42

#8590: - Re: Re: Re: Re: Re: Leefbaar en veilig Nederland 

Vrede broeder! Vrede!

Ohm Shanti Ohm.

 


Gast

#8594

2014-10-02 14:15

Het fascisme in al zijn vormen moet eindelijk uitgebannen worden. Tot die tijd zal er nooit vrede zijn.


Gast

#8595 Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Leefbaar en veilig Nederland

2014-10-02 15:14

#8593: Vrede - Re: Re: Re: Re: Re: Re: Leefbaar en veilig Nederland 

 Deze petitie is begonnen omdat een paar mensen eisten dat de burgemeester moet opstappen, omdat zij zelf geen kennis hebben van bestuursrecht, maar wel overlopen van vooroordelen en kortzichtigheid.

Waar was hun vrede?

Hun actie en daaruit voortvloeiende (re-)acties hebben alleen maar méér wederzijdse haat opgewekt. Waarom moet de burgemeester opstappen? Vanwege het feit dat er zoveel rotzooi is in en rondom de wijk? Welnu, die rotzooi wordt door de partijen zelf gecreëerd en door radicaal rechts doelbewust in stand gehouden. Het probleem ligt niet bij de burgemeester — Stalin zelf zou hier geen orde kunnen houden —, maar bij radicaal rechts dat alles doet om zo destructief mogelijk bezig te zijn en moslimhaat tot het uiterste te voeden.

Waar is hun vrede?

Spreek de juiste personen aan als je vrede wil prediken met een mantra.


Gast

#8596 Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Leefbaar en veilig Nederland

2014-10-02 17:21

#8593: Vrede - Re: Re: Re: Re: Re: Re: Leefbaar en veilig Nederland 

 Serieus joh? Doe normaal en praat je moerstaal.


Gast

#8597 Re: Re: Speciaal voor alle Hindoes:

2014-10-02 17:22

#8592: Jay Hind - Re: Speciaal voor alle Hindoes: 

 Nog steeds vol van jezelf, phony?

Kies een pseudoniem

#8598

2014-10-02 17:24

Dit land is krankzinnig geworden

 

 

 

We zijn nu dus in de fase beland waarin onschuldige moslims zomaar door de autoriteiten uit hun huis worden gesleept. In een cel geplaatst, hun kinderen afgenomen. ‘Het is te hopen dat de kinderen nu niet denken dat Nederland een land is waar de staat zomaar mensen uit huis plukt’, schrijft NRC in zijn hoofdredactionele commentaar. Dit moet toch ironie zijn? Die kinderen wetennu dat de staat mensen zomaar uit hun huis plukt. Omdat ze moslim zijn.

De opmerking van NRC typeert de laffe houding van Nederland, waar Amnesty in een rapport keihard aantoont dat racisme institutioneel is bij de Nederlandse politie, maar de overheid dat gewoon glashard blijft ontkennen. Waar in reactie op de waarschuwing van de Nationale Ombudsman tegen racisme bij de overheid een gecertificeerde racist wordt aangewezen als zijn opvolger. Er is geen racisme in Nederland, hoor je overal, terwijl het blad Binnenlands Bestuur een expliciet racistische cartoon van Zwarte Piet plaatst en onze kinderen op school worden geïndoctrineerd met allochtonen- en Marokkanenhaat. Etnische minderheden worden dag-in, dag-uit vernederd, verdachtgemaakt en bedreigd maar als ze nou maar asjeblieft niet gaan denken dat we racistisch zijn.

Rechtsstaat slopen

NRC mijmert in verband met de uithuisplaatsing van de ‘Jihadkinderen’ wat over het falen van instanties. Nee, dit is islamofobie. Dit land is krankzinnig geworden. Vijftien jaar door de staat en door alle Nederlandse media gepropageerde, virulente moslimhaat hebben hun uitwerking niet gemist. We hebben een seniele minister die er geen enkel geheim van maakt dat hij onze rechtstaat wil slopen omdat anders de moslims het doen. 

En hij krijgt groen licht van de hele door moslimhaat bevangen racistische teringzooi in de Tweede Kamer. Op het journaille hoef je ook niet te rekenen, dat laat zich braaf dicteren wat het wel en niet mag opschrijven.

En dat is hoe het is.

Met hondepis gewassen

Intussen schoffeert patjepeeër Roland Kahn in de Volkskrant de Marokkaanse Nederlanders die weigerden de hypocriete CIDI-advertentie tegen ‘Jodenhaat’ te tekenen. ‘Wij allemaal’ kwamen ook in opstand toen Wilders riep dat er ‘minder, minder, minder’ Marokkanen moesten zijn, mispelt Kahn.

Ik weet niet zeker wie Kahn met ‘wij allemaal’ bedoelt, maar ik vermoed dat het grofweg over dezelfde groep gaat die Wilders de afgelopen tien jaar groot heeft helpen worden. Daar hoort het CIDI ook bij. Met hetzelfde argumentkwam Margalith Kleijwegt ook al, dat ‘zij’ toch ook solidair waren geweest toen Wilders ‘minder, minder, minder’ riep. Dan heb je je gezicht toch met hondepis gewassen? Al die jaren niks zeggen als Wilders moslims demoniseert, zegt ze te willen deporteren, ze vergelijkt met Nazi’s en de ene na de andere racistische maatregel voorstelt en dan moeten we onder de indruk zijn van wat gespeelde verontwaardiging als Wilders iets roept wat hij al jaren roept, omdat dan nu een keertje een nieuwsmedium er een nummertje van maakte.

Wit vullis

Moslims worden uit hun huis gesleept, gearresteerd omdat ze ervan worden verdacht te willen verhuizen, wat volgens mij ieders goed recht is. Waar blijft Kahns advertentie ‘Islamkritiek oké, maar dat is geen excuus voor moslimvervolging’? 

Ik ken steeds meer Marokkanen – het soort Marokkanen dat je nooit in het nieuws ziet, want hoogopgeleid, goedbetaalde baan, betalen mee aan de uitkering van al dat witte vullis dat zijn dagen slijt achter de computer, kankerend op Marokkanen – die hier weg willen. Die zich bedreigd voelen in Nederland, die het zat zijn constant als verdachte te worden gezien, alleen omdat ze Marokkaan zijn. Niemand komt voor ze op, niemand spreekt zich uit tegen het walgelijke racisme.

Reet afvegen met de grondwet

Want het is oké. Het is oké om Marokkanen in onze schoolboeken af te schilderen als losgeslagen criminelen, om als minister openlijk je reet af te vegen met de grondwet als het om moslims gaat, om kinderen voor hun leven te traumatiseren omdat het moslims zijn. Lees dit stuk van Johan van der Knijff want het gaat precies zoals hij beschrijft: stukje bij beetje worden we eraan gewend gemaakt dat moslims minderwaardige mensen zijn, met wie je mag doen wat je wilt. Vanuit de VVD is al voorgesteld ze op te sluiten in concentratiekampen.

Kijk naar dit filmpje van de arrestatie van een kind in de Schilderswijk. Nederlandse politie, maar het lijkt Israël wel. Ga daarna moslims uitdagen hun paspoort in te leveren. Hoe hufterig is dat?

Roep vooral nog een keer dat ik een antisemiet ben, smerige racist.

Kies een pseudoniem

#8599

2014-10-02 17:33

Allahu Akbar

 

 

De Hoornse politie heeft zaterdagavond een ‘op een ISIS-vlag lijkende vlag’ afgepakt van een drietal jongeren die daarmee rondjes reden en ‘Allahu Akbar‘ riepen. Omstanders waren erg bang, maar de politie heeft de jongeren laten gaan. Ahmed Marcouch vindt dat slap. Hij wil dat de politie het hierbij niet laat. ‘Dit gedrag is niet te tolereren’, tweette hij. Jan Hagel is het uiteraard met hem eens. Die wil ook koppen zien rollen.

Maar waarom eigenlijk? Omdat de jongens mensen angst inboezemden? Moet Marcouch dan niet achter de Volkskrant aan, of De Telegraaf? Moet Justitie niet bovenop Matthijs van Nieuwkerk, die naar verluidt avond na avond zit te hyperventileren dat ‘ze’ ‘onder ons’ zijn? Wordt er niet een schrikbeeld van moslims gevestigd met dit soort Stürmer-achtige karikaturen in de NRC?

Satire bedrijven

De openbare orde wordt niet verstoord door drie jongeren die met een vlag zwaaien en ‘Allahu Akhbar‘ roepen. De omstanders in Hoorn zijn niet bang gemaakt door hén, maar door de media, en door onze overheid. Door een Farizeeërskrant die eerst een shariadriehoek verzint en dan een jihad-belt. If anything, dan hebben die drie Hoornse jongeren Vliegende Panters-achtige satire bedreven. Ze hebben de islamofobe hysterie op de hak genomen. Ik neem mijn spreekwoordelijke hoed voor ze af. Dit is kunst, zo houd je mensen een spiegel voor.

De politie heeft hun vlag afgenomen, omdat die op een ISIS-vlag leek. Ik denk dat de enige, die hier een wet heeft overtreden, de politie is. Je kunt niet zomaar dingen afpakken die op andere dingen lijken die verboden zijn. En al was het een ISIS-vlag, wordt met het verbod daarop niet ook de grondwet met voeten getreden? Betekent vrijheid van meningsuiting dat je alleen moorddadige regimes steunt die de goedkeuring van Obama wegdragen? Iedereen wijst al op de hypocrisie van onze samenwerking met Saoedi-Arabië, waar mensen worden onthoofd vanwege marihuanabezit of overspel, maar de VS zelf dan, waar de politie mensen doodschiet omdat ze zwart zijn? En zijn de levens van Amerikanen en Europeanen echt zoveel meer waard dan de honderden kinderen, die de afgelopen jaren zijn omgekomen bij Amerikaanse drone-aanvallen?

Wat maakt ons zoveel beter dan ISIS?

‘Allahu Akbar’ roepen

Als ik een vijftienjarige moslim in Nederland was, en ik zag hoe moslims dagelijks worden afgeschilderd door de media en de politiek, en ik liep aanzienlijk risico door een Bokito in uniform in elkaar te worden geslagen of gewurgd omdat ik moslim ben, ik zag hoe in Den Haag wetten werden aangenomen speciaal om mij te kunnen onderdrukken, omdat ik een moslim ben, dan wist ik het wel. Dan ging ik ook met vlaggen zwaaien en ‘Allahu Akbar‘ roepen. Dan droeg ik T-shirts met Arabische teksten erop. Dan deed ik haargroeimiddel op mijn kin, om de baardgroei te stimuleren en ik liet al mijn broekspijpen innemen.

Maar dit is geen goede tijd voor recalcitrantie. Ik ben blij dat ik opgegroeid ben in de jaren tachtig. De dingen die ik geflikt heb als vijftienjarige, de politie geprovoceerd, overal heisa getrapt omdat ik vond dat ik me als individu moest laten gelden, ik zou nu waarschijnlijk al ergens opgesloten zijn. Het vergt erg veel moed om je vandaag de dag als jongere nog ergens voor uit te spreken. In de jaren tachtig was er nog geen GeenStijl en Domrechtse politici werden belachelijk gemaakt en als paria’s behandeld, zoals het hoort. Ik betreur elke dag dat die tijd voorbij is. De jaren zeventig waren nóg beter. 

Rechtsstaat afgeschaft

Ik ben banger voor Ahmed Marcouch dan voor ISIS. Ik denk dat de media een groter gevaar vormen dan die paar Jihad-gangers. Ik denk dat Lodewijk Asscher onze rechtsstaat al heeft afgeschaft voordat de strijders van ISIS onze landsgrens hebben bereikt.

Dit is gewoon mijn mening.

Gast 6461

#8600

2014-10-02 17:44

"En deze petitie? Van Aartsen zit er immers nog. Niet? In hoeverre de petitie heeft geholpen om burgemeesters wakker te schudden en alerter te maken op (Joden)haatuitingen tijdens demonstraties kun je lang discussiëren, maar dat het 'iets' heeft geholpen, staat wel vast denk ik. Wat het een zinvolle petitie heeft gemaakt."

Ja, droom lekker verder in je gekozen ignorantie. Deze petitie heeft helemaal niets geholpen, alleen pijnlijk duidelijik gemaakt dat de wederzijdse haat steeds dieper nestelt. Jouw petitie heeft geen gewaarwording losgemaakt, maar integendeel een platform geboden aan de moslimhaters. Zoals ik van begin af aan gezegd heb: de ene haat vervangen door een andere en dan denken dat je goed bezig bent. Niets is echter minder waar.

Als je jezelf daarvoor op de borst wil kloppen: ga je gang. Ik hoop alleen dat je hard genoeg klopt, zodat dat koude hart mogelijk ooit weer op gang komt.

Gast 6461

 

N.B. Voor een volgende keer: wees een kerel en ga een dialoog aan. Je meninkjes en gelijkjes verkondigen door middel van aankondigingen is bepaald laf en achterbaks.