Eis het ontslag van Jozias van Aartsen

Neem contact op met de schrijver van de petitie

Dit discussie-onderwerp is automatisch gecreëerd voor petitie Eis het ontslag van Jozias van Aartsen.


Gast

#8176 Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Weg met ISIS tuig in Nederland, stop de Jodenhaat

2014-08-23 15:19

#8170: - Re: Re: Re: Re: Re: Re: Weg met ISIS tuig in Nederland, stop de Jodenhaat  De andere persoon heeft degelijk gelijk

 Nee, 'die andere persoon' heeft geen gelijk, want het staat wetenschappelijk vast dat de Palestijnen al in de 13de, uiterlijk 12de eeuw voor Christus in het huidige Palestina aanwezig waren. Zo staat het in elke encyclopedie, zo wordt het overal beschreven.

'Die andere persoon' beweert dat de Palestijnen in de 20ste eeuw zijn UITGEVONDEN, alsof het een gloeilamp betreft. Hoe dom kun je zijn?


Gast

#8177 Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Weg met ISIS tuig in Nederland, stop de Jodenhaat

2014-08-23 15:20

#8170: - Re: Re: Re: Re: Re: Re: Weg met ISIS tuig in Nederland, stop de Jodenhaat   dan wordt het geropen dat het allemaal propaganda is, dat het niet waar is, dat er om een demonisatie gaat, dat er geen bewijzen zijn.

 Nee, dat wordt niet gezegd. Leer lezen!


Gast

#8178 Re: Re: Re: Re: Re: Re: Weg met ISIS tuig in Nederland, stop de Jodenhaat

2014-08-23 15:20

#8167: - Re: Re: Re: Re: Re: Weg met ISIS tuig in Nederland, stop de Jodenhaat 

 He maestro, je weet wel dat je geen toestemming van me nodig heeft om hier te posten wat je wilt. Gebruik je fantasie dan om te verstaan dat

"Welnu, de mooie fotos met de moslims die protesteren tegen terrorisme heb ik goedgekeurd. Naast dat, heeft u geen enkel goed argument hier gebracht."

betekent dat ik  met uw argument heb ingestemd. Maar u heeft het tegendeel nooit gedaan. U bent van geen enkel millimeter uw positie verandert!

HEt feit is, ongeacht de brieven van die moscheen, dat er mensen in de Schildreswijk lopen die "joden aan de gas"schreeuwen. Van Aartsen heeft gezegd "er zijn geen strafbare feiten geconstateert". DIT moet aangepakt woorden, zowel de jonges die joden willen vergassen, als de mensen die betaald worden om de rechtsstaat te hanteren en dat niet doen.

Er moeten dus, additionele maatregels genomen worden, of maatregels van een andere soort, of meer intensieve controles, nieuwe wetten, noem het hoe je wilt, er moet iets gebeuren zodat:

1. De radicalisatie van die jongens weg wordt gehaald

2. de politicis die hiervoor betaald woorden, de job wel doen

 

That's it. Moeiliker is het niet. Nogmals, dank u wel voor de verlichting omtrent de bewiging binnen de moscheen. We nemen acht dat er is. Is het voldoende? 't spijt me, NOG NIET.

Waanner ik zie dat op het moment dat moslimdemonstranten met zwarte vlaggen tevorschijkomen, met nazi leuzen beginnen, met hakenkruizen zwaaien,  TEGELIJKERTIJD, OMIDDELLIJK de grootste groep schijdt zich van de vandalen en treed op TEGEN de vandalen, dan zal ik geloven dat het vreedzame beweging binnen de moslims draagvalk heeft.

Ik moet dus ZIEN het moslimgemeenschap op treden tegen de radical binnen hun midden, niet in verschillende demonstratie, twintig mensen bij elkaar brengen met een paar mooi boorden en dan volgende week weer een nazi toestand.

Gelijk afstand nemen van de tuigen onder zich. Snapt u dat?


Gast

#8179 Zaterdag pro-Palestina-demonstratie in Amsterdam

2014-08-23 15:22

Stelletje hypocrieten. Je hoort ze niet over de ellende in andere Moslimlanden, de enorme moordpartijen van Boko Haram, van IS,  van al die andere religekken uit naam van Allah, de tienduizenden kinderen die zijn gesneuveld in Syrie. De onderdrukking en uitbuiting van mensen en ga maar door.

 

Nee als er Joden bij betrokken zijn dan zijn ze er als de kippen bij die hypocrieten. Israel moet veel harder terugslaan tegen de aanhoudende HAMAS terreur. Zij willen geen vrede. De bevolking van Gaza moet uit de slachtofferrol en klagen bij hun laffe leiders in plaats van te gillen en te krijsen voor een camera.

 

 

 

 


Gast

#8180 Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Weg met ISIS tuig in Nederland, stop de Jodenhaat

2014-08-23 15:23

#8170: - Re: Re: Re: Re: Re: Re: Weg met ISIS tuig in Nederland, stop de Jodenhaat   Daarom (denk ik) publiceert iemand de fotos. Om aan te tonen waarop zijn ideen gebaseerd zijn, dat hij niets heeft verzonnen.

 Daarom publiceert 'hij' die foto's? Om te laten zien dat 'hij' niets verzonnen heeft? DRIEHONDERD pagina's lang?

Als je zó vaak iemand steeds weer hetzelfde onder de neus in wrijft, dan wordt het vanzelf propaganda, of het verzonnen is of niet. TE MOEILIJK VOOR JE?


Gast

#8181 Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Weg met ISIS tuig in Nederland, stop de Jodenhaat

2014-08-23 15:24

#8178: - Re: Re: Re: Re: Re: Re: Weg met ISIS tuig in Nederland, stop de Jodenhaat   Ik moet dus ZIEN het moslimgemeenschap op treden tegen de radical binnen hun midden, niet in verschillende demonstratie, twintig mensen bij elkaar brengen met een paar mooi boorden en dan volgende week weer een nazi toestand.

 En precies daarom liet ik je dat ook zien. OOK TE MOEILIJK VOOR JE?

Zo, genoeg toneelgespeeld voor vandaag. Oké?


Gast

#8182 Jodenhaat is onlosmakelijk verbonden met de Islam

2014-08-23 15:26

'Ik haat joden, klaar! En heel onze school mag joden niet.' Aldus een Turks jochie uit Arnhem. Hij kwam met wat schoolvriendjes aan het woord in een documentaire van de NTR. Een ruwe reminder: Jodenhaat is nog springlevend. Ook in Nederland. De schokgolf die je zou verwachten na de documantaire bleef aanvankelijk uit. Viel het dan wel mee met wat die jongens zeiden? Niet echt. Over de Holocaust verklaarden ze: 'Het was beter geweest als álle joden waren afgeslacht.' Wijkvrijwilliger Mehmet Sahin - die na de documentaire moest onderduiken  - reageerde geschokt: 'Weten jullie wel dat toen ook baby'tjes van zes maanden werden doodgemaakt?' Een van de jongens mompelt achteloos: 'Als het joden waren, vind ik het goed.''

http://www.refoweb.nl/dwars.html/1096/jodenhaat-is-springlevend/?pageID=2

 

Gematigde Islam bestaat niet als het Jodenhaat betreft.

 


Gast

#8183 Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Weg met ISIS tuig in Nederland, stop de Jodenhaat

2014-08-23 15:28

#8173: - Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Weg met ISIS tuig in Nederland, stop de Jodenhaat 

 Het is mij laatste poging maestro.

Ik heb u al gevraagd, laat me zien hoe mijn geschreeuw (zoals u het noemt, maar het niet is), de misvattingen van die mongool in zijn hoofd heeft gezet.

Als ik "mongool"zeg tegen iemand die beweert dat ISIS-fan zijn okee is, dan achter de "form"van mijn woorden, ziet u wel waar ik voor sta, wat is het idee achter. Ik ben tegen elke form van fanatisme en geweld.

Het idee dat de mongool uitdeelt (dat ISIS-fan zijn okee is), behalve de vrom, is een verrotte idee. Die man loopt rond met zo'n misvatting. In welke vorm hij die misvatting kleedt, interessert me niets. Ik kijk alleen WAT hij zegt en niet HOE.

Hamas hamas alle joden aal het gas klink echt goed. Ik veroordeel het aan de hand van de semantiek, wat wordt ermee vertelt.

 

U beweert dat ideen in een aggressief vorm delen zorgt ervoor dat anderen verkeerde ideen ontwikkelek. NEEN, Het gaat niet zo. Het gaat om de inhoud van wat iemand deelt.

Als u me kan aantonen welke van mijn argumenten hebben die mongool geleid om te verklaren dat ISIS-fan zijn okee is, dan ben ik u zeer dankbaar. Ik wil dat u de woorden/zinnen benoemt (ipv in het algeeem zeggen: het was aggressief, daarom....)

En dit is mijn laaste poging in dit richting. Als u niet beantwoord, zal ik voortaan al u posten over dit argument volledig negeren. Praat u lekker met uzelf and geluk ermee (geloof ik niet).


Gast

#8184 Re: Jodenhaat is onlosmakelijk verbonden met de Islam

2014-08-23 15:28

#8182: - Jodenhaat is onlosmakelijk verbonden met de Islam  Gematigde Islam bestaat niet als het Jodenhaat betreft.

 Jij bestaat niet waar het rationaliteit betreft.


Gast

#8185 Re: Re: Jodenhaat is onlosmakelijk verbonden met de Islam

2014-08-23 15:30

#8184: - Re: Jodenhaat is onlosmakelijk verbonden met de Islam 

 

Jodenhaat is onlosmakelijk verbonden met de Islam

2014-08-23 16:26

'Ik haat joden, klaar! En heel onze school mag joden niet.' Aldus een Turks jochie uit Arnhem. Hij kwam met wat schoolvriendjes aan het woord in een documentaire van de NTR. Een ruwe reminder: Jodenhaat is nog springlevend. Ook in Nederland. De schokgolf die je zou verwachten na de documantaire bleef aanvankelijk uit. Viel het dan wel mee met wat die jongens zeiden? Niet echt. Over de Holocaust verklaarden ze: 'Het was beter geweest als álle joden waren afgeslacht.' Wijkvrijwilliger Mehmet Sahin - die na de documentaire moest onderduiken  - reageerde geschokt: 'Weten jullie wel dat toen ook baby'tjes van zes maanden werden doodgemaakt?' Een van de jongens mompelt achteloos: 'Als het joden waren, vind ik het goed.''

http://www.refoweb.nl/dwars.html/1096/jodenhaat-is-springlevend/?pageID=2

 

Gematigde Islam bestaat niet als het Jodenhaat betreft. DAT IS EEN FEIT!

 


Gast

#8186 Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Weg met ISIS tuig in Nederland, stop de Jodenhaat

2014-08-23 15:32

#8183: - Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Weg met ISIS tuig in Nederland, stop de Jodenhaat 

 Als je laatste poging al meteen weer begint met een leugen, dan hoef ik 'm al niet eens meer verder te lezen. Je schrijft "mijn geschreeuw (zoals u het noemt, maar het niet is)". Ik heb nergens het woord 'geschreeuw' gebruikt. LEER LEZEN!

Ik heb ook nergens beweert dat jij die ideeën in zijn hoofd hebt gezet. LEER LEZEN!

En stop met woorden verdraaïen en liegen. Je zet alleen jezelf voor joker.


Gast

#8187 Re: Zaterdag pro-Palestina-demonstratie in Amsterdam

2014-08-23 15:33

#8179: - Zaterdag pro-Palestina-demonstratie in Amsterdam 

 Ik gok dat het hele gebeuren rond "From de river to the sea Palestine shall be free"zal draaien. Met andere woorden: vernietig Israel!

De Hamas motto.

Maar nee, hoor, ze hebben geen enkele "link"met terrorisme want Islam is tegen terrorisme.

Ja ja ja ja Pffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffff Pinocchios


Gast

#8188 Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Weg met ISIS tuig in Nederland, stop de Jodenhaat

2014-08-23 15:40

#8180: - Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Weg met ISIS tuig in Nederland, stop de Jodenhaat Daarom publiceert 'hij' die foto's? Om te laten zien dat 'hij' niets verzonnen heeft? DRIEHONDERD pagina's lang?
Als je zó vaak iemand steeds weer hetzelfde onder de neus in wrijft, dan wordt het vanzelf propaganda, of het verzonnen is of niet. TE MOEILIJK VOOR JE?

 

 Niet te moeilijk, maar waarom veronderstelt u dat hij of zij het voor u doet?

Ik zeg dat hij het doet het voor diegenen die de petitie tekenen en hier komen kijken.

Trouwens, wie betaalt u om hier 300 paginas lang te zijn om dezelfde dingen weer te horen? U bent van harte welkom, wanneer het saai en eentonig wordt, om niet meer mee te draaien.

Want dit is geen petitie om een bonus naar alle goedwillige Imams in Nederland uit te keren. U kunt wel u eigen petitie starten om een speciale bonus aan alle vreedzame muslims uit te keren. Op die forum kunt u al die mooie plaatjes laten zien enzovoorts.

Hier maken we ons zorgen over de doelen van de vergassing van die lieve jongens met Nike truien in de Schilderswijk.

We staan voor DIE mensen, als u vindt dat dat gevaar irrelevant is, dan tekent u niet en blijft ook weg.


Gast

#8189 Re: Zaterdag pro-Palestina-demonstratie in Amsterdam

2014-08-23 15:41

#8179: - Zaterdag pro-Palestina-demonstratie in Amsterdam  Nee als er Joden bij betrokken zijn dan zijn ze er als de kippen bij die hypocrieten.

 Misschien net zo hypocriet als jullie er als de kippen bij zijn zodra het om moslims gaat?

Geef nu maar toe, zodra het woord 'moslim' of 'islam' valt, dan staan je nekharen al rechtop. Toch?


Gast

#8190 Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Weg met ISIS tuig in Nederland, stop de Jodenhaat

2014-08-23 15:43

#8188: - Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Weg met ISIS tuig in Nederland, stop de Jodenhaat 

 Maar helaas ging het ook niet over die jongens. Het ging over het functioneren van van Artsen. Verder toch leuk geprobeerd.


Gast

#8191

2014-08-23 15:44

En "krak" zei het mandje. Alweer.


Gast

#8192 Re: Re: Zaterdag pro-Palestina-demonstratie in Amsterdam

2014-08-23 15:50

#8189: - Re: Zaterdag pro-Palestina-demonstratie in Amsterdam Misschien net zo hypocriet als jullie er als de kippen bij zijn zodra het om moslims gaat?
Geef nu maar toe, zodra het woord 'moslim' of 'islam' valt, dan staan je nekharen al rechtop. Toch?

 

 NEE MAESTRO, ziet u wel dat u niet leest.

Mijn haren staan op wanner mensen schreeuwen "alle joden naar het gas! Zakhar zakhar al jahoed! (dood aan alle joden)

Mijn haren staan op wanneer, na 70 jaar vrijheid en twintig miljoen doden, mensen WEER met hakenkruizen in mijn land opduiken.

Mijn haren staan op wanneermensen se ISIS vlag in mijn land zwaaien, wanner dezelfde vlag op de lijken van duizenden onschuldige mensen heeft gezwaait.

Mijn haren staan op als iemand -wie dan ook- voor mijn neus komt vertellen dat ÏSIS-fan zijn is niet tegen de wet en moet kunnen"terwijl minder dan 1 week geleden een ISIS-fan (niet daar opgegroeid maar vanaf het westen daar naartoe afgereis) met een mes een onschuldige man onthoofd!

Mijn haren staan op want ik heb zelf de nazi niet zien zulke gruwelijkeden doen, kinderen in leven begraven, mensen kruizigen, mensenhoofden op spitzen zetten en ermee op de foto gaan, kinderen in stukken gehakt enz...

Mijn haren staan op wanneer al dit gebeurt en mensen cool blijven, alsof het niet ernstig is. Sterker nog, ze komen op dit petitie site te verklaren dat "fan-zijn: het moet kunnen!"

 

VOOR ALLE DEZE DINGEN STAAN MIJN HAAR OP! Ik zal niet zwijgen omdat u, of een imam,  aanstoot neemt. Ik maak geen veschil of het een nazi is, een kmer rouge, een ISIS-mongool, en of het u wel ziet zitten of niet. Mijn geweten schreeuwt als een gek en u zal de zwijg niet erop leggen. 


Gast

#8193

2014-08-23 15:54

En "krak" zei het mandje. Nog een keer.


Gast

#8194 Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Weg met ISIS tuig in Nederland, stop de Jodenhaat

2014-08-23 15:55

#8190: - Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Weg met ISIS tuig in Nederland, stop de Jodenhaat Geef nu maar toe, zodra het woord 'moslim' of 'islam' valt, dan staan je nekharen al rechtop. Toch?

 Ik heb alleen een woord voor u: hopeloos.

Ik wens u het allerbeste in het leven, en herinnert u zich, dat er nog een oordel komt waar u elke woord dat u gesproken heeft zal moeten verantwoorden. 

Ik ben echt klaar met u


Gast

#8195 Jodenhaat en Islam zijn onlosmakelijk met elkaar verbonden.

2014-08-23 15:58

Zaterdag pro-Palestina-demonstratie in Amsterdam

2014-08-23 16:22

 

Stelletje hypocrieten. Je hoort ze niet over de ellende in andere Moslimlanden, de enorme moordpartijen van Boko Haram, van IS,  van al die andere religekken uit naam van Allah, de tienduizenden kinderen die zijn gesneuveld in Syrie. De onderdrukking en uitbuiting van mensen en ga maar door.

 

Nee als er Joden bij betrokken zijn dan zijn ze er als de kippen bij die hypocrieten. Israel moet veel harder terugslaan tegen de aanhoudende HAMAS terreur. Zij willen geen vrede. De bevolking van Gaza moet uit de slachtofferrol en klagen bij hun laffe leiders in plaats van te gillen en te krijsen voor een camera.

 

 

 


Gast

#8196 Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Weg met ISIS tuig in Nederland, stop de Jodenhaat

2014-08-23 15:58

#8194: - Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Weg met ISIS tuig in Nederland, stop de Jodenhaat  Ik ben echt klaar met u

 Beloofd? Dus die charade van jou kunnen we nu verder achterwege laten? Mooi.

Ben toch bang dat je je er weer niet aan zult houden.


Gast

#8197

2014-08-23 15:59

Jodenhaat is onlosmakelijk verbonden met de Islam

2014-08-23 16:26

'Ik haat joden, klaar! En heel onze school mag joden niet.' Aldus een Turks jochie uit Arnhem. Hij kwam met wat schoolvriendjes aan het woord in een documentaire van de NTR. Een ruwe reminder: Jodenhaat is nog springlevend. Ook in Nederland. De schokgolf die je zou verwachten na de documantaire bleef aanvankelijk uit. Viel het dan wel mee met wat die jongens zeiden? Niet echt. Over de Holocaust verklaarden ze: 'Het was beter geweest als álle joden waren afgeslacht.' Wijkvrijwilliger Mehmet Sahin - die na de documentaire moest onderduiken  - reageerde geschokt: 'Weten jullie wel dat toen ook baby'tjes van zes maanden werden doodgemaakt?' Een van de jongens mompelt achteloos: 'Als het joden waren, vind ik het goed.''

http://www.refoweb.nl/dwars.html/1096/jodenhaat-is-springlevend/?pageID=2

 

Gematigde Islam bestaat niet als het Jodenhaat betreft. DAT IS EEN FEIT!


Gast

#8198 Wegkijkers van Nederland IS is een feit in ons land

2014-08-23 16:03

Iedereen die dit aan zag komen en ons wijst/heeft gewezen op het gevaar (gif) voor onze democratie:

Anton Constandse, SP brochure Gastarbeid en Kapitaal, p. 17, 1983
Hans Janmaat
Pim Fortuyn
Theo van Gogh
Pamela Hemelrijk
Ayaan Hirsi Ali
Afshin Ellian
Leon de Winter
Geert Wilders

Haatzaaiers, fascisten, racisten, nazi' etc. werden/ worden degenen genoemd als ze de moed hadden kritiek te uiten op de Islam, of op het verderfelijke gedrag van Marokkanen.

Zie hier wegkijkers van Nederland de uitkomst van wat u al die jaren zo gekoesterd heeft, u die met uw selectief verontwaardige reacties alles bagatelliseerde, veroordeelde, afdeed als onderbuik gevoelens, of angst voor vreemde luchtjes in het portiek etc. etc.

Zie hier de uitkomst. Joden en homo's worden gehaat en belaagd in Nederland en heel veel andere landen en dat is al jaren aan de gang. Stop met wegkijken en sta op!


Gast

#8199

2014-08-23 16:09

En dus gaan we weer verder met de eeuwigdurende plaktrein. Je komt er wel, jong.


Gast

#8200

2014-08-23 16:19

Ik haat de bloedserieuze uitgeroepen en door de politiemacht genegeerde jodenhaat, ik verafschuw de opkomende door Nederland wel getoleerde en zogenaamde vrije islam als een Godhatend en menshatend soort van religie. Nederland moet zich anti-islam opstellen, en dus die rotzooi het land uitsmijten, uittrappen. Nederland heeft van de holocaust alleen een herdenking overgehouden die volkomen leeg en pretentieus is. Al die dode joodse en nederlandse mensen, de bezetter is nu van een moslimkleur. Die shariavlag verbranden. Nederland is weer gevangene van een vreemde macht, net als Israel, door een schreeuwende mens- en Godhatende macht. Ondertekend, rudi vd graaf.