Eis het ontslag van Jozias van Aartsen

Neem contact op met de schrijver van de petitie

Dit discussie-onderwerp is automatisch gecreëerd voor petitie Eis het ontslag van Jozias van Aartsen.


Gast

#7901 Re: Re:

2014-08-20 17:46

#7898: - Re:  

 

  • Gedurende de laatste 1000 jaar zijn er in alle Arabische landen minder boeken vertaald dan in 1 jaar in Spanje.
  • Israël investeert 110 US dollars per persoon per jaar in wetenschappelijk onderzoek. De Arabische landen 2 US dollar per persoon per jaar.
  • Israël heeft 6 universiteiten in de top 300, de Arabische landen hebben geen universiteiten in de top 400.
  • In de Arabische wereld kan 50% van de vrouwen niet lezen of schrijven.
  • Israël heeft per hoofd het hoogste aantal ingenieurs en wetenschapsmensen, dat zijn er 145 per 10.000.
  • Israël behoort bij de 7 toplanden, wat betreft het aantal patenten.
  • Het farmaceutische Israëlische bedrijf Teva, is de grootste producent van antibiotica ter wereld.
  • Israël heeft het hoogste aantal gegradueerden van de wereld, de Arabische landen het laagste aantal.
  • Israël is wereldleider in innovatie.
  • En zo zijn er nog talloze andere voorbeelden.

Gast

#7902 de woorden van een muslim zelf

2014-08-20 18:44

http://www.youtube.com/watch?v=Ao94x-KemJA

luister aandachtig, vooral 3:15 en 4:30, en 5:40 


Gast

#7903

2014-08-20 20:02

Ja, we weten het nu wel. Heb je ook nog een ander plaat of blijf je dit maar herhalen?


Gast

#7904 Re:

2014-08-20 20:13

#7903: -  

 Had ik het al gedeeld? Sorry, dat wist ik niet meer, ik heb namelijk ook een leven


Gast

#7905

2014-08-20 20:25

Twee keer binnen anderhalf uur, vandaag alleen al. En dat "weet je niet meer"? Zielig.


Gast

#7906

2014-08-20 21:16

Hoezo twee keer binnen een half uur??

Welke nummers zijn die? Ik heb het alleen een ker gedeelt!


Gast

#7907 Grootmoefti: IS is grootste vijand islam

2014-08-20 22:37

De Saudische grootmoefti Sheikh Abdul Aziz al-Sheikh beschouwt Islamitische Staat en al-Qaeda als ,,vijand nummer één'' van de islam.
 
ANP

De ideeën van het extremisme, radicalisme en terrorisme hebben niets van doen met de islam en hun aanhangers zijn de grootste vijanden van de moslims, stelde de hoogste geestelijk leider in Saudi-Arabië dinsdag in een verklaring.
Woensdag doneerde het Arabische land omgerekend ruim 75 miljoen euro aan het centrum van de Verenigde Naties dat met de strijd tegen het terrorisme is belast. ,,Het terrorisme is een kwaad dat met internationale inzet uit de wereld moet worden uitgeroeid'', aldus de Saudische ambassadeur bij de volkerenorganisatie.


Gast

#7908 Re: Re: Re: Re: Re: Re: Demo rotterdam

2014-08-20 23:59

#7855: - Re: Re: Re: Re: Re: Demo rotterdam 

 Als je de slimmerd wilt uithangen moet je niet beweren dat in de 13 eeuw voor christus de pyramiden nog niet bestonden, die bestaan namelijk al meer dan 4000 jaar 4500 jaar geleden is de eerste gebouwd. :-P


Gast

#7910 Stop de Jodenhaat

2014-08-21 08:40

Toen de nazi's de communisten arresteerden heb ik gezwegen;

ik was immers geen communist.

Toen ze de sociaaldemocraten gevangenzetten heb ik gezwegen;

ik was immers geen sociaaldemocraat.

Toen ze de syndicalisten kwamen halen heb ik gezwegen;

ik was immers geen syndicalist.

Toen ze de Joden opsloten heb ik gezwegen;

ik was immers geen Jood.

Toen ze de katholieken arresteerden heb ik gezwegen;

ik was immers geen katholiek.

Toen ze mij kwamen halen

...was er niemand meer die nog kon protesteren.

Martin Niemöller

 
Kies een pseudoniem

#7911 Onderwerp

2014-08-21 09:32

Ja, we weten het nu wel. Heb je ook nog een ander plaat of blijf je dit maar herhalen? 


Gast

#7912 Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Demo rotterdam

2014-08-21 09:38

#7908: - Re: Re: Re: Re: Re: Re: Demo rotterdam 

 Jij probeert hier de slimmerik uit te hangen door de strekking van het verhaal volledig te negeren en te vallen over een niet ter zake doend detail. Het ging erom of de Palestijnen wel of niet al in dat gebied aanwezig waren. Ja, dus. De Israelieten kwamen pas later. En wanneer nu die steenklompen elders zijn neergelegd is volstrekt onbelangrijk in dit verband.


Gast

#7913 'Kabinet moet ISIS-steun uitroeien'

2014-08-21 09:41

Deze laffe wegkijkers moeten stoppen met theedrinken en huppelen in Twente in hun spijkerbroekjes en keihard aan het werk om dit GIF uit te bannen.

Jarenlang wordt er gewaarschuwd voor het GIF vanuit de Islam en nog blijven ze wegkijken.

 

DEN HAAG - 

De onthoofding van de Amerikaanse journalist James Foley door ISIS-terroristen moet het kabinet wakker schudden. Wie in Nederland het ISIS-geweld verheerlijkt, verdient een snoeiharde aanpak, vindt de Tweede Kamer.

 

http://www.telegraaf.nl/binnenland/22989315/___Kabinet__roei_ISIS-steun_uit___.html

Ziek en laf rotvolk is het die onschuldigen de dood injagen.Het zijn schizofrenen met een uitkering die overal uitgekotst worden en dan maar gaan moorden ( op kosten van de gemeenschap nota bene) voor ISIS.

 

 

 

 


Gast

#7914 Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Demo rotterdam

2014-08-21 09:41

#7912: - Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Demo rotterdam 

 Welnee u verkoopt zoals altijd domme onzin. U weet niks, u bent een sukkel die teveel in de wachttoren tuurt.

 


Gast

#7915 ;-)

2014-08-21 09:45


Gast

#7916

2014-08-21 09:45


Gast

#7917 Onze regering

2014-08-21 09:48

'Kabinet moet ISIS-steun uitroeien'


Gast

#7918 Stop de ISIS gekte in ons land.

2014-08-21 09:50

Den Haag!


Gast

#7919

2014-08-21 10:02

Randdebiel!


Gast

#7920 Re:

2014-08-21 10:06

#7919: -  

 

  • Gedurende de laatste 1000 jaar zijn er in alle Arabische landen minder boeken vertaald dan in 1 jaar in Spanje.
  • Israël investeert 110 US dollars per persoon per jaar in wetenschappelijk onderzoek. De Arabische landen 2 US dollar per persoon per jaar.
  • Israël heeft 6 universiteiten in de top 300, de Arabische landen hebben geen universiteiten in de top 400.
  • In de Arabische wereld kan 50% van de vrouwen niet lezen of schrijven.
  • Israël heeft per hoofd het hoogste aantal ingenieurs en wetenschapsmensen, dat zijn er 145 per 10.000.
  • Israël behoort bij de 7 toplanden, wat betreft het aantal patenten.
  • Het farmaceutische Israëlische bedrijf Teva, is de grootste producent van antibiotica ter wereld.
  • Israël heeft het hoogste aantal gegradueerden van de wereld, de Arabische landen het laagste aantal.
  • Israël is wereldleider in innovatie.
  • En zo zijn er nog talloze andere voorbeelden.

Gast

#7921 Voor randdebielen moet je bij Moslim gajes zijn

2014-08-21 10:07

#7919: -  

 Helden op sokken zijn het


Gast

#7922 Deze is voor de sukkel hier

2014-08-21 10:08


Gast

#7923 ij leeft! Koppensneller Khalid waarlijk opgestaan

2014-08-21 10:13

http://www.geenstijl.nl/mt/archieven/2014/08/hij_leeft_koppensneller_khalid.html#more

 

Deze gek moordt op kosten van onze gemeenschap. Hij geniet een uitkering. Niet te bevatten.


Gast

#7924 Westen wil de wereld mooier maken met censuur

2014-08-21 10:16

De hele wereld staat in de fik op historisch bijna ongeëvenaarde schaal - of zo lijkt het althans. [Rijtje huidige rampen en bloederige conflicten zelf invullen.] En hoe groter het leed dat via krant, tv & internet onze Nespresso-en-croissantjes-levens binnen stroomt, hoe harder de Westerse sharia-reflex om alle ellende uit te bannen alsof het gewoon niet bestaat. Lopen er ISIS-sympathisanten door de Schilderswijk en Hamasfans in Gazademo's? Snel, negeer de grondwet en verbied hun vlaggen, dan is een potentieel gevaarlijk maatschappelijk probleem *poef* in 1 keer verdwenen! Ongezellige demonstraties gepland? Verbieden! Wordt er een journalist onthoofd door ISIS-beulen? Snel, roep om 'terughoudendheid' in de media, censuur op sociale media en natuurlijk zelfcensuur onder het laffe smoesje 'Ik weet dat de wereld oneerlijk is, daar hoef ik geen onthoofdingsfilmpjes voor te zien'. Maar censuur opleggen voor een betere wereld is als opstaan tegen kanker, als een bak koud water over je kop gieten tegen ALS of stemmen op de PvdA: utterly fucking useless. De wereld is geen Disneyfilm, Nieuwsuurrepo of eufemistisch regeerakkoord vol warme beloftes. Zijn wij dan zo ziek, afgestompt of geil op chaos dat we gore slachtpartijen door de vrijheidhaters van Allah zo graag willen zien? Nee natuurlijk niet. Maar we willen wel de keuzevrijheid hebben om de wereld onder ogen te krijgen zoals hij werkelijk is: een ranzige, bloederige, oneerlijke kille homp steen vol wraakzuchtige, gewelddadige en zieke mensen. Als dat niet kan, omdat media, overheden en de peer pressure van zwakke magen om ons heen het moreel veroordelen, blokkeren of zelfs strafbaar maken, is het Westen geen haar beter dan de verachtelijke religieuze ISIS-ideologie waar we zo ver boven denken te staan. Dan hebben de jihadisten de Slag om Foley gewonnen en fietsen we zelf een stuk terug in de tijd. Onwetend, onschuldig en met van die overdreven blijmoedige plastic bloemen aan het stuur.

 

De wegkijkers willen censureren? Laat ze het tuig maar censureren en ons land uitzetten met hun ISIS vlaggen, familie en vrienden.

http://www.geenstijl.nl/mt/archieven/2014/08/de_wereld_is_kut_leef_er_maar_mee.html#more