Eis het ontslag van Jozias van Aartsen

Neem contact op met de schrijver van de petitie

Dit discussie-onderwerp is automatisch gecreëerd voor petitie Eis het ontslag van Jozias van Aartsen.


Gast

#7676 Re: Re: Re: Re: Jodenhaat en onrust

2014-08-16 19:56


Gast

#7677 Re: Re: Re: Re: Jodenhaat en onrust

2014-08-16 19:57


Gast

#7678

2014-08-16 19:59

Of toch nog te wit, die kleding?


Gast

#7679

2014-08-16 20:03

Inderdaad, hoe selectief WIL je zijn.


Gast

#7680 De betoging die we hier angstvallig verzwijgen!

2014-08-16 20:07

Moslimjongeren protesteren tegen demonstratie

Door: Jorina Haspels 
29-6-14 - 17:39

Bij een demonstratie in Den Haag van moslims tegen terrorisme heeft een groepje radicale moslimjongeren geprobeerd een tegendemonstratie te houden. Het Parate Peloton hield ze op enkele honderden meters afstand, voor het ministerie van financiën, tegen.

Even dreigde het te escaleren toen de radicale jongeren van de politie weer mochten vertrekken. Enkele demonstranten die eerder nog met protestborden bij de Tweede Kamer stonden, rende het groepje achterna en wierp hen voor de voeten dat als ze terreurgroep ISIS steunen, ze heel snel naar Irak moesten vertrekken. Door tussenkomst van de politie was het opstootje al snel weer in de kiem gesmoord. 

De demonstratie bestond uit zo'n 250 moslimbetogers, voornamelijk van sjiitische afkomst. Ze ageerden tegen het geweld in het Midden Oosten en Irak en riepen het parlement op om sympathiebetuigingen aan terroristische organisaties  als ISIS en Al Qaida strafbaar te stellen.  Groot probleem van deze partijen is, aldus een van de organisatoren, dat deze 'zieke ideologie van terreur aantrekkelijk wordt gevonden door mensen die hier in Nederland wonen'.

Het groepje tegendemonstranten liet verontwaardigd weten dat ook zij tegen terrorisme zijn en 'alleen omdat ze een baardje hebben, niet verder mochten lopen'.

 

http://www.ad.nl/ad/nl/1040/Den-Haag/article/detail/3680952/2014/06/29/Moslimjongeren-protesteren-tegen-demonstratie.dhtml

 


Gast

#7681

2014-08-16 20:14


Gast

#7682

2014-08-16 20:15


Gast

#7683

2014-08-16 20:17


Gast

#7684 Re:

2014-08-16 20:58

#7673: -  Zie hoe ik geantwoord heb? "goe", in plaats van "goed". Gewoon, om in stijl te blijven.

 Bedankt, dat u me op mijn gemak laat voelen. U bent echt een echte multiculti, die de tuning naar beneden schroeven in plaats de andere naar boven te helpen tillen.

Maar goed, 't is liiiief.

Shoekran, dan.


Gast

#7685 Re: Re:

2014-08-16 21:08

#7684: - Re:  

 Dáárop reageer je? En de navolgende tien opmerkingen sla je voor het gemak maar weer over?

Wil ik je toch nog een keer de retorische vraag stellen: hoe selectief WIL je zijn?

En nog een retorische vraag: dus wie kijkt nu weg?


Gast

#7686 Re: De betoging die we hier angstvallig verzwijgen!

2014-08-16 21:19

#7680: - De betoging die we hier angstvallig verzwijgen! http://www.ad.nl/ad/nl/1040/Den-Haag/article/detail/3680952/2014/06/29/Moslimjongeren-protesteren-tegen-demonstratie.dhtml

 Ik las ook dit artikel.

wat zegt die? die liefjes zijn SHIA's! de gezworen vijanden van sunni's overal in de wereld. Als de sunni's recht gaan, gaan de shia's links, als de sunni's links gaan, gaan de shia's rechts, en in hun taal dit betekent dat ze elkaar voortdurend proberen te vermoorden.

De meeste recentelijk is de strijd tussen het regime van Assad (shia) tegen de Syrische rebellen (sunni). En wie zijn de liefjes in deze strijd? Geen een. En in de strijd van Iran (shia) tegen iraq (sunni)? Mah, wie zou kunnen zeggen.

Als de sunni's een terreurorganisatie oprichten, zouden de shia terroristen zich aan die organizatie aansluiten? Welnee. De sunnis in palestina hebben de OLP die uitendelijk in Hamas is overgegaan, dus maken de shia hun eigen brand: hezbollah, de shiah brand.

Prijsvraag, met dit achtergrond informatie, als de sunni hier in NEderland een demonstratie zouden bijwonen of organizeren, wat verwacht je van de shiah?

GOED ZO!: gelijk een tegen demonstratie (shia's voor de liefde), en zo veel tegenstrijdig met de sunni's as het kan, om de sunnis zo ver mogelijk in de slechtste mogelijke licht te zetten.

Ja, dat is wat Assad en de rebellen is Syrie voortdurend proberen te doen, maar omdat er in Syrie geen vrijheid van meningsuiting is, doen ze dat door zoveel mogelijk kinderen te vergassen om de schuld op de anderen te zetten.

zo jammer dat Assad en Achmadinejad, of geen andere shia persoon in het universum, geen reel liefdevol voorbeelden van de shia's di hier betogen zijn (maar deze zijn natuurlijk detailles).

Trouwens, die liefdevolle koning van Jordanie, die is de derde meeste beroemde shia persoon in het middenoosten heeft Geert Wilders door zijn rechtbank in Jordanie laten veroordelen zonder dat hij ooit daar is geweest. Wat lief, zeg.

 

Stop met de grapjes nu, wat vind ik deze mensen lief! Echt waar. Ik heb geen negatieve commentaar. Er zouden veel meer moeten zijn <3 Love.


Gast

#7687 Re: Re: Re:

2014-08-16 21:21

#7685: - Re: Re:  

 Hohoho, afremmen. Ik lees het commentaar in het cronologische volgorde en antwoord in dezelfde volgorde ook.

Ik moet tog nog de artikel lezen...een momentje.

Kijk even hier naar boven, k heb je beantwoord


Gast

#7688

2014-08-16 21:21

 

Wil ik je toch nog een keer de retorische vraag stellen: hoe selectief WIL je zijn?

En nog een retorische vraag: dus wie kijkt nu weg?

 


Gast

#7689 Re:

2014-08-16 21:25

#7688: -  

 Nee hoor, ik vind deze fotos leuk en deze mensen allemaal goed bezig.

Ja, meer shia moslims in ons land, en minder sunni! 

En ja, je hebt een punt. Ik heb geen probleem ermee.

Ben je blij?


Gast

#7690 Re: Re: De betoging die we hier angstvallig verzwijgen!

2014-08-16 21:25

#7686: - Re: De betoging die we hier angstvallig verzwijgen!  Trouwens, die liefdevolle koning van Jordanie, die is de derde meeste beroemde shia persoon in het middenoosten heeft Geert Wilders door zijn rechtbank in Jordanie laten veroordelen zonder dat hij ooit daar is geweest. Wat lief, zeg.

 Ook in Nederland kun je bij verstek veroordeeld worden. Niks biezonders hoor.


Gast

#7691 Re: Re: Re: De betoging die we hier angstvallig verzwijgen!

2014-08-16 21:30

#7690: - Re: Re: De betoging die we hier angstvallig verzwijgen!  Ook in Nederland kun je bij verstek veroordeeld worden. Niks biezonders hoor.

 Ja, als je iemand hebt vermoord.

Geert Wilder is veroordeeld doordat hij, in een andere land, zijn mening heeft gegeven, en niet over Jordanie of de koning van Jordanie of iets in Jordanie, nee, over de Islam in het algemeen.

 

Maar natuurlijk is de koning van Jordanie een achterlijke individu die een totaal andere kijk, verstand, standpunt en ideen heeft ten opzicht van deze betogers in dit demonstratie, ook al zijn ze allemaal shia's. 


Gast

#7692 Re: Re: Re: Re: De betoging die we hier angstvallig verzwijgen!

2014-08-16 21:35

#7691: - Re: Re: Re: De betoging die we hier angstvallig verzwijgen!  Ja, als je iemand hebt vermoord.

 Nee, je kunt voor elke aanklacht bij verstek veroordeeld worden. Hoe selectief wil je zijn?


Gast

#7693 Re: Re: Re: Re: Re: De betoging die we hier angstvallig verzwijgen!

2014-08-16 21:40

#7692: - Re: Re: Re: Re: De betoging die we hier angstvallig verzwijgen! 

 Pfff, moet ik de hele strafboek citeren? Sorry, eerlijk gezegd de strafboek ken ik niet. Ik heb moord genoemd als voorbeeld van een strafbare feit.

De "strafbare"feit dat Wilders is begaan, heeft niets met de koning van Jordanie, zijn familie, zijn doen en laten of iets gerelateerd aan jordanie te maken. Zijn schuld is dat hij in een non-moslim land, de islam heeft gecritizeerd.

Zo is hij veroordeeld, ik weet niet of tot de doodstraf of wat (deze detaille heb ik niet kunnen onthouden, sorry). Dit is een voorbeeld die laatzien hoe tolerant e lief hij is.


Gast

#7694 Re: Re: Re: Re: Re: Re: De betoging die we hier angstvallig verzwijgen!

2014-08-16 21:49

#7693: - Re: Re: Re: Re: Re: De betoging die we hier angstvallig verzwijgen! 

 Laster kun je eender waar begaan. En waar dat strafbaar is, daar kun je ervoor veroordeeld worden.

Jij trekt de weerstand tegen terrorisme binnen de moslimgemeenschap in twijfel; ik laat jou zien dat er wel degelijk vanuit de moslimgemeenschap gereageerd wordt.

Dan zeg je dat ik alleen maar mensen in witte kleding laat zien die binnen de moslimgemeenschap zich verzetten tegen terrorisme; ik laat jou demonstrerenden zien in zwarte kledij.

Vervolgens begin te leuteren over Wilders' veroordeling in Jordanië, terwijl hij er niet eens was; ik zeg je dat je ook in Nederland bij verstek kunt worden veroordeeld.

Dan beweer je dat dat alleen bij moord kan; ik zeg je dat je voor alle aanklachten bij verstek veroordeeld kunt worden (ja, ook je aangevochten parkeerbon, of dacht je dat automatisch vrijspraak volgt als jij niet komt opdagen?).

Dan wil je het hele "strafboek" (?) gaan citeren, maar trekt meteen de keutel in, want dat boek ken je niet, moord was maar een voorbeeld.

Hoeveel meer wil je nog draaien? Hoe selectief WIL je zijn?

abcdef

Gast

#7695 Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: De betoging die we hier angstvallig verzwijgen!

2014-08-16 21:52


Gast

#7696 Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: De betoging die we hier angstvallig verzwijgen!

2014-08-16 21:53


Gast

#7697

2014-08-16 21:55

Je moet me niet letterlijk aannemen, als ik zeg "degenen in het wit"of "degenen in het zwart" ik bedoel niet letterlijk die met een witte kledij, maar "die in jou foto".

Inmiddels, Salafisten dragen allemaal witte kledij en de meste terroristen komen die richting vandaan. heb je ooit mr. Osama in een zwarte kledij gezien? Nee, want hij droeg altijd wit of grijs.

Ook toen ik zei "voor moord kan je bij ...(vul het woord dat ik  niet ken)....in Nederland veroordeeld woorden".

Ik bedoel niet echt "moord alleen", maar een aannemelijke strafbare feit.

Ja laster. Je moet iemand lasteren,om jezelf aan dit schuldig te maken. iemand met je woorden benadelen of in slechte licht brengen, een individu, een persoon, niet een idee.

Niemand zou in NL veroordeeld woorden omdat hij Jezus heeft gelasterd, of de Bijbel, of religie, of Lutherus of Calvijn, of de hemel, of een wolk. Tog? Alleen als iemand een persoon schaadt.En waarom? omdat alle mensen gelijk zijn en hebben hetzelfde recht naar eigenwaarde!


Gast

#7698 Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: De betoging die we hier angstvallig verzwijgen!

2014-08-16 21:59

#7696: - Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: De betoging die we hier angstvallig verzwijgen! 

Ja. En?

 Ik heb niet weggekeken.

Ik heb toegegeven. Ze zijn okee.

Kies een pseudoniem

#7699 Onderwerp

2014-08-16 22:04

 To everything, turn, turn, turn.

There is a season, turn, turn, turn.
And a time to every purpose under heaven.
A time to be born, a time to die.
A time to plant, a time to reap.
A time to kill, a time to heal.
A time to laugh, a time to weep.

To everything, turn, turn, turn.
There is a season, turn, turn, turn.
And a time to every purpose under heaven.
A time to build up, a time to break down.
A time to dance, a time to mourn.
A time to cast away stones.
A time to gather stones together.

To everything, turn, turn, turn.
There is a season, turn, turn, turn.
And a time to every purpose under heaven.
A time of love, a time of hate.
A time of war, a time of peace.
A time you may embrace.
A time to refrain from embracing.

To everything, turn, turn, turn.
There is a season, turn, turn, turn.
And a time to every purpose under heaven.
A time to gain, a time to lose.
A time to rend, a time to sow.
A time for love, a time for hate.
A time for peace, I swear it's not too late.


Gast

#7700 Re:

2014-08-16 22:07

#7697: -   Je moet me niet letterlijk aannemen

 Oh, je woorden hebben een gebruiksaanwijzing? Op deze wijze draai je harder dan een tol. Dan wordt praten wel heel erg lastig. Zullen we het er dan maar alweer bij laten?