Eis het ontslag van Jozias van Aartsen

Neem contact op met de schrijver van de petitie

Dit discussie-onderwerp is automatisch gecreëerd voor petitie Eis het ontslag van Jozias van Aartsen.


Gast

#7126 Re: Re: Re: Re: Re:

2014-08-10 23:31

X de 1e

#7127 Re:

2014-08-10 23:33

#7124: -  

 

Je hebt mij helemaal niets gegeven.

 

 

 

X de 1e

#7128 Re: Re: Re: Re: Re:

2014-08-10 23:34

#7125: - Re: Re: Re: Re:  

 

 

Lees je stiekem mee bij Pro Patria en wordt je al zenuwachtig (-: 

 

 


Gast

#7129 Re: Re:

2014-08-10 23:36

#7127: X de 1e - Re:  Je hebt mij helemaal niets gegeven.

 Lezen ook niet je sterkste punt?

#7071

 


Gast

#7130 Re: Re: Re: Re: Re: Re:

2014-08-10 23:36

#7128: X de 1e - Re: Re: Re: Re: Re:  

 Hoeft niet, doet de AIVD wel voor me.

X de 1e

#7131 Re: Re: Re:

2014-08-10 23:37

#7129: - Re: Re:  

 Wat voor oplossing zou jij hebben?

 


Gast

#7132 Re: Re: Re: Re:

2014-08-10 23:38

#7131: X de 1e - Re: Re: Re:  

 Hahaha, zo grappig.


Gast

#7133

2014-08-10 23:41

Mijn veertig jaren geleden overleden parkiet is nog actiever dan jij bent.

X de 1e

#7134

2014-08-10 23:46

.....Een ISIS ontstaat niet zomaar. Doe iets aan de reden waarom groeperingen als een ISIS, een Taliban of een Al Qaeda ontstaan. Alleen dan kun je een duurzame en voor iedereen acceptabele oplossing vinden.

Door van jouw kant de hakken in het zand te zetten, dwing je de tegenstander om op zijn beurt de hakken nog wat dieper te zetten en dus draag je alleen maar bij aan de spiraal die tot geweld zal leiden en doe je helemaal niets om die te voorkomen.....

 

Dit is je antwoord zie ik nu. Ik zei al eerder dat ik er vanmiddag niet was, dus heb dit ook niet gelezen. Ik geloof dat jij het niet helemaal begrijpt. Het is de ISIS, dus niet bepaald een groepje waar je mee rond de tafel kunt gaan zitten om tot oplossingen te komen. Deze mensen willen geen oplossingen, maar willen dat hun wet/regels gaan gelden. En dat ook nog in de naam van de grote Allah. 

Met alle respect maar hoe kan je zo naief zijn heer Azijnzeiker, maar ik begrijp dat je vanachter je pc de mooiste idealen kan bedenken. Je gaat hier serieus ook nog op een kinderlijke manier uitleggen hoe het werkt met hakken in het zand zetten. Ik weet dat u het niet kwaad bedoelt, maar droom verder.

 


Gast

#7135 Re:

2014-08-10 23:53

#7134: X de 1e -  

 En daar gaan we weer. Wie heeft iets gezegd van "om de tafel zitten" met iemand? Te moe om te bedenken dat jouw idée fixe niet noodzakelijkerwijze door iedereen gedeeld wordt? Tuurlijk willen ook die mensen een oplossing, al is dat een andere dan die jou zint. Maar daar gaat het ook niet om. Het gaat om de aanpak van de oorzaak, niet van de symptomen. Ik kan dweilen zoveel ik wil, zolang ik de kraan niet dichtdraai, los ik met dweilen niets op.

X de 1e

#7136 Re: Re:

2014-08-10 23:56

#7135: - Re:  

 

 

Nee, sorry heer Azijnzeiker ik ga hier niet meer in mee.

Ik wens je veel succes met je ISIS aanpak, als die zou werken ben ik ook al tevreden, zolang die hele ISIS bende maar verdwijnt.

Fijne avond nog

 


Gast

#7137

2014-08-10 23:58

Dan blijf je toch lekker dweilen?


Gast

#7138

2014-08-11 00:27



Bekende Nederlanders hebben zich in
een grote advertentie in De Telegraaf uitgesproken tegen het toenemende antisemitisme in ons land. "Kritiek op Israël? Oké. Jodenhaat? Nee!", schrijven zij op de achterpagina van de krant. "In Nederland moet iedereen veilig en in vrede kunnen wonen, ook de Nederlandse Joden. Ongeacht wat er in Israël gebeurt", schrijven onder anderen oud-premier Balkenende, voetbaltrainer Van Gaal, cabaretier Van 't Hek en ABN Amro-topman Zalm. Geert Wilders wilde tekenen, maar is niet op de lijst gezet. Het CIDI verwijt Wilders dat hij de islam de schuld geeft van Jodenhaat.




Gast

#7139

2014-08-11 03:56

Nu moet er wat gebeuren, hier is alle besef van vrijheid in een democratie weggevaagd door een onbenul van een burgemeester die niet adequaat heeft opgetreden tegen deze criminelen. Weg met dit soort islamisten, families ter verantwoording stuk voor stuk op een bureau laten komen, uitkeringen doorlichten en aansprakelijk stellen mat alle gevolgen van dien. Van Aartsen zal alsnog door het stof moeten.

Gast

#7140

2014-08-11 05:55

Als U als burgermeester een groepering die haat dood en moord lopen te verkondigen goed keurde ,en een vreedzame optocht tegen deze groeperingen word op ruwe wijze weer verstoord door die zelfde aanhangers van Isis en de politie doet of mag niks doen van u? Dan kunt u beter een ander baantje zoeken,misschien moskeeën schoonmaken of zo? U had keihard moeten optreden! Dit is nu in denhaag maar straks in heel Nederland ! Moslims zijn welkom,maar die extreministen niet! Die moet je bij hun strot pakken en uit Nederland zetten! Als er niet snel iets gebeurd dan voorspel ik u een burgeroorlog ! We zijn het zat!!
Maria

#7141 Re: Re:

2014-08-11 07:11

#7135: - Re:  

 Wat is dan de oorzaak? De oorzaak is de islam. Of denk je dat er een andere oorzaak is? Deze lui hebben maar 1 doel: een kalifaat. Er valt niet mee te praten. Het is tijd voor hardere maatregelen, anders zijn wij verloren.


Gast

#7142

2014-08-11 07:28

Als je een demonstratie goedkeurt van aanhangers van moordenaars en verkrachters dan mag je je geen burgervader noemen! Als je niet ingrijpt tegen een vreedzame demonstratie die door die zelfde lui ruw verstoord word en je ben te laf om daar hard tegen opt te treden? Mag je jezelf geen burger vader noemen want je beschermd de aanhangers van moordenaars en niet je vreedzame burger! Misschien moet je je ook bekeren net zoals Arnoud van doorn? Want alles wat de Isis aanhangers doen laat jij toe! Maar de emmer is vol en wij Nederlanders pikken het niet meer,er zit een burgeroorlog aan te komen doordat heel politiek den haag oogkleppen op hebben! Het word tijd dat er hard word opgetreden tegen aanhangers van Isis ,arresteren en het land uit zetten! Goede moslims zijn welkom,maar wij willen geen extreministen in ons land! En als politiek den haag niets doet? Dan moet het volk het recht in eigen hand nemen! WE ZIJN HET SPUUGZAT!

Gast

#7143 Anti ISIS mars gisteren

2014-08-11 07:59

 

Burgemeester Van Aarsten heeft wederom zeer ernstig gefaald. Er was een vergunning afgegeven voor een anti Isis mars door de schilderswijk in Den Haag waar een kalifaat is uitgeroepen door ISIS aanhangers. Isis een zeer barbaristische en moordzuchtige groep die terug wil naar de donkere middeleeuwen en dat afdwingt dor gebruik te maken van veel geweld.

De demonstranten werden opgewacht door een groep Isis aanhangers die zeer agressief waren. Het werd ook een tegendemonstratie genoemd terwijl er geen vergunning was afgegeven voor deze groep.

De agressie was gericht tegen alles en iedereen. De politie heeft de groep met vergunning moeten omleiden vanwege de ernstige agressie.

Dit is Den Haag 2014. Er is een kalifaat uitgeroepen in Den Haag, de politie is niet meer welkom ( lees website de ware religie) demonstranten zijn niet welkom. Verslaggevers en cameramensen werden wederom belaagd, er werd met stenen gegooid en vreselijke dingen geroepen.

Weer is er niet serieus ingegrepen door Van Aartsen. Het kalifaat is een feit.  Van Aartsen heeft als burgemeester de controle verloren.

Wat mij ook opviel is dat er geen een moslim aanwezig was bij de anti Isis mars. Geen enkele steun vanuit de (gematigde) moslim gemeenschap.

Wel demonstreren tegen tegen geweld in Gaza maar hier geen enkel geluid. Hun broeders en zusters in Irak, Syrie worden ernstig in de steek gelaten. Deze selectief verontwaardige groep laat ook hier Isis zijn gang gaan. Ook Groen Links, D66, PVDA etc. blijven muisstil.

Nederland glijdt in rap tempo af en ik ben bang dat het te laat is. De haat bij de Isis aanhangers in Nederland is erg groot en niet meer te keren.

 

 

 


Gast

#7144 Re: Re: Re:

2014-08-11 10:03

#7141: Maria - Re: Re:  

 Nee, de oorzaak is niet de islam. De islam is enkel een gemakzuchtig gemeenschappeljke noemer, die populisten je in het hoofd geprent hebben. Immers, de slachtoffers die de IS tot nu toe maakt zijn voornamelijk zelf moslims. En waarom was de islam vóór het ontstaan van groeperingen als de Taliban, AlQaeda of IS dan geen oorzaak voor dit soort extremisme? Islam bestaat al 1400 jaar, maar noch Taliban, noch AlQaeda, noch IS zijn ook maar half zo oud.

Was het christendom de oorzaak van de Rote Armee Fraktion, de Brigate Rosse, RARA? Toch ook niet?


Gast

#7145 Re:

2014-08-11 10:06

#7142: -   Als je niet ingrijpt tegen een vreedzame demonstratie die door die zelfde lui ruw verstoord word en je ben te laf om daar hard tegen opt te treden?

 Waarom lieg je? Er is wel ingegrepen, de demonstranten zijn beschermd tegen het bekogelen, de raddraaiers zijn verjaagd en zes van hen zijn gearresteerd. Als je al een punt wil maken, beperk je dan tot de waarheid. Want dat liegen om je gelijk te halen, dat zijn wij SPUUGZAT.


Gast

#7146 Re: Anti ISIS mars gisteren

2014-08-11 10:10

#7143: - Anti ISIS mars gisteren  Wat mij ook opviel is dat er geen een moslim aanwezig was bij de anti Isis mars. Geen enkele steun vanuit de (gematigde) moslim gemeenschap.

 Waarom lieg je? Er is hier, in deze petitie zelfs nog, gisteren kond gedaan van het feit dat er wel degelijk ook moslims meeliepen. Als je al een punt wilt maken, hou je dan aan de feiten. Bovendien weet je ook dat er andere moslims geprobeerd hebben om de raddraaiende jongeren tegen te houden. STOP met het over één kam scheren van alle moslims, dat is net zo dom als het over één kam scheren van alle PVV-ers en andere Tokkies.

Nederland glijdt in een rap tempo af, omdat mensen zoals jij het land op een helling zetten. Liegen, provoceren, geen dialoog aan willen gaan, haat zaaien. Op die wijze glijdt dit land in een rap tempo af.


Gast

#7147

2014-08-11 10:18

Je kunt nooit gelijk krijgen als je je argumenten bij elkaar liegt. Dus,

 

 

 

Waarom blijf je liegen, wildplakkert?

 

 

Beterafzonder

#7148 Re: Informatie anti ISIS mars Den Haag 10 augustus aanvang 15:00 uur

2014-08-11 12:13

#6777: - Informatie anti ISIS mars Den Haag 10 augustus aanvang 15:00 uur 

 Hoe kun je lid worden van Pro Patria?  Wordt het een beweging of partij?


Gast

#7149 Re: Re: Informatie anti ISIS mars Den Haag 10 augustus aanvang 15:00 uur

2014-08-11 12:32

#7148: Beterafzonder - Re: Informatie anti ISIS mars Den Haag 10 augustus aanvang 15:00 uur 

 Gewoon aan de AIVD vragen, die kunnen je wel verder helpen.

Hier dus!
Gast

#7150 Re: Re: Informatie anti ISIS mars Den Haag 10 augustus aanvang 15:00 uur

2014-08-11 12:33

#7148: Beterafzonder - Re: Informatie anti ISIS mars Den Haag 10 augustus aanvang 15:00 uur 

 

 

 

 

Pro Patria kan je vinden op Facebook (-: 

 

 

https://www.facebook.com/ProPatriaNederland?ref=profile

 

 

A.s zaterdag 20 september is er weer een Mars voor de vrijheid!

 

Een verzamelgroep om te laten zien dat voor deze Nederlanders de maat vol is met ISIS aanhang in ons land.