Eis het ontslag van Jozias van Aartsen

Neem contact op met de schrijver van de petitie

Dit discussie-onderwerp is automatisch gecreëerd voor petitie Eis het ontslag van Jozias van Aartsen.


Gast

#7026

2014-08-10 15:58

Net terug uit Den Haag. Werden omgeleid omdat stenengooiende moslims de route blokkeren. Gaan jullie wakker worden. Het is een anti ISIS-demo. Geen pogrom tegen moslims. Toch stonden zij niet aan onze kant, terwijl ik als autochtoon naast een Jood en een Koerd liep. Bedankt Nederland voor jullie massale aanwezigheid.......


Gast

#7027

2014-08-10 16:32

Heb je de Koerd naar zijn religie gevraagd?

Euromast

#7028

2014-08-10 16:51

Die Koerd was moslim, maar niet jouw-style Moslim. Hij liep daar met tranen in zijn ogen, want zijn familie is in doodsnood. Hij verklaarde de wereld voor gek, dat we dit toelaten met youtube en facebook. En weet je wat. Ik ben autochtoon, superkapitalist en inderdaad beetje rechts. Maar ik geef hem gelijk. Dus wat heb jij gvd vanmiddag gedaan? Vuile vieze teringsoenniet. Sorry voor dit antwoord , maar als ik en mijn gezin in Nederland stenen naar mijn hoofd krijg omdat wij demonstreren tegen genocide! Het is hier geen Gaza.


Gast

#7029

2014-08-10 17:04

Dan kun je dus ook niet blijven zeggen dat "de moslims" niet aan jouw kant stonden, want er stond tenminste één moslim wel degelijk aan jouw kant. Stop dus eindelijk eens met het over één kam scheren van alle moslims, of alle joden, of alle Nederlanders, of alle blondharigen, blauwogigen, whatever.

En stop nu maar met jouw belachelijke beledigingen. Dat jij bij een demonstratie, die iedereen had zien aankomen als provocatief, stenen naar je hoofd krijgt gegooid, maakt mij geen soenniet. Er bestaat ook geen "mijn-style" moslim, wat je daar ook onder verstaat. Ik heb evenveel banden met moslims, de islam of de koran als jij hebt: geen enkele. Ik heb alleen geen vernauwd blikveld, dat in tegenstelling tot jou.

En als je mensen beledigingen als "vuile vieze teringsoenniet" naar het hoofd slingert, dan helpt die "sorry voor dit antwoord" ook niet meer. Leer communiceren of zwijg.


Gast

#7030

2014-08-10 17:12

Waar waren die andere 1 miljoen droogdruif? En ik mag met mijn rol en functie in dit land zeggen wat ik wil.

Ben het met mij eens of ga de discussie aan of anders rot op.

Ik kom thuis met een nare smaak in mijn mond.

Geef mij 1 antwoord: waar sta jij?

ISLAM IS UNQUILTY

#7031

2014-08-10 17:30

Niet zeuren ,en olie op het vuur gooien,niemand heeft Nederland ingepikt dan Spanjaarden en Hitler.

ISLAM IS UNQUILTY

#7032 Re: Re: bewoners Schilderswijk willen confrontatie aangaan bij anti ISIS-demo morgen

2014-08-10 17:35

#6934: X de 1e - Re: bewoners Schilderswijk willen confrontatie aangaan bij anti ISIS-demo morgen 

 Wie maakt Jullie zo bang dat Nedeland een KALIFAAT wordt?Wilders zeker, ik moet echt om lachen ,niemand heeft sinds  5 Mei 1945 Nederland bezet.Wilders leeft nog in Midden -Oosters waan ,dat Israël ingepakt kan door Palestina,maar hier verdraait hij het dat Nederland door islam Moslims afgepakt /bezet kan ,.Ik weet voor zover dat NEDERLAND BIJ SPANJAARDEN EN HITLER WAS BEZET ,.Moslims zijn heus niet uit op stukje Nederlandse Grond,wie er zo over denkt moet zich psychisch maar laten behandelen,voor Angsten-Islam-Kalifaat Fobieën.


Gast

#7033

2014-08-10 18:48

ok. dit forum wordt gekaapt door stoned groen-links en relmurken. Ik haak af, ben trots dat ik wel in Den Haag ben geweest, inderdaad één van de 150.Niet extreem rechts wel tegen genocide. Bijna stenen tegen mijn hoofd gehad, maar er stond ME voor. Deze mensen stonden daar met meer adrenaline en 'losgaan-drift'dan ik. Daarom weet ik ook dat ik met mijn gezin, lees zoon van 6 en kinderwens met nieuwe vriendin, als autochtoon NL ga verlaten. Met meer dan 1 miljoen euro netto op de bank en gvd keihard werkend hoor ik hier niet meer. Ik heb striemen op mijn rug, omdat ik protesteer tegen kindermoordenaars. Ik ben 1,95 en 100 kilo. Blank en donkerblond haar. We zijn het kwijt.


Gast

#7034

2014-08-10 18:57

Sorry, want de founder van dit forum vergeet ik: Michiel bedankt voor het starten van deze petitie. Gezien het verloop van de anti-Isisdemo vandaag heb je de urgentie juist gehad. De mensen die jij hebt wakker geschud zijn bekogeld met stenen vandaag. Ja, niet in Gaza,maar in Den Haag. Van Aartsen dient af te treden, de route vooraf afgesproken is verlegd, de onaangekondigde dus verboden? tegendemonstratie (rellende murken) heeft gewonnen. RIP 070


Gast

#7035 Re:

2014-08-10 20:00

#7030: -  

 Als Nederlander, net als ieder ander in Nederland vertoevende, heb jij, ongeacht je rol en functie je te houden aan de wet. Dat betekent dat je je mening mag uiten, maar ook dat je voor het uiten van die mening ter verantwoording geroepen kunt worden. Dat is niet hetzelfde als "ik mag zeggen wat ik wil".

Jij vraagt: "Ben het met mij eens of ga de discussie aan of anders rot op." Ik ben de discussie met je aangegaan, maar dat is niet wat je wil horen, blijkbaar. Je had dan ook beter kunnen zeggen: "Ben het met mij eens of anders rot op". Maar dan zou je mij het bovengenoemde recht van vrije meningsuiting ontnemen.

Wat wil je nu werkelijk? Je zegt zelf dat er een moslim naast je liep, die meer nog betrokken was bij het afkeuren van het verwerpelijke gedrag van de IS-fanaten, dan jij of de meeste andere medebetogers. Ik laat je dan zien dat je dus nooit meer kunt generaliseren.

Je vraagt mij waar ik sta? Als je bedoelt of ik de gedragingen van de IS-strijders goedkeur, dan zeg ik je, dat ik aan jouw kant sta, dat gedrag valt op geen enkele wijze goed te keuren. Als je bedoelt dan dan de islam een achterlijke religie is, dan vind je mij niet aan je zijde, want je kunt de islam niet veroordelen op het gedrag van enkele extremisten, dat ook binnen de moslim-gemeenschap afgekeurd wordt (dat geldt niet alleen voor de IS-strijders, dat geldt ook voor de antisemitische uitingen). Daar sta ik.


Gast

#7036 Re:

2014-08-10 20:04

#7031: ISLAM IS UNQUILTY -  

 En Frankrijk. De eerste koning die Nederland gekend heeft, was de Franse koning Louis Napoléon Bonaparte (1806-1810).

 

Maar zeg eens, wat is "unquilty"? Ik kom dit in geen enkel van mijn woordenboeken tegen.


Gast

#7037 Re: Re: Re: bewoners Schilderswijk willen confrontatie aangaan bij anti ISIS-demo morgen

2014-08-10 20:11

#7032: ISLAM IS UNQUILTY - Re: Re: bewoners Schilderswijk willen confrontatie aangaan bij anti ISIS-demo morgen 

 Wilders neemt enkel stelling voor Israël, omdat Israël al vijfenzestig jaren tegen moslims vecht, Wilders' stokpaardje. Daar moet je verder niets achter zoeken. Zodra de paardenvlieg-gemeenschap zich massaal tegen de moslims keert, zal Wilders pro-paardenvlieg zijn.


Gast

#7038 Re:

2014-08-10 20:28

#7033: -  

 Niet iedereen die het niet met jou eens is, is stoned groen-links of een relmurk.

Of jij wel of niet meer in Nederland hoort, kun alleen jij beslissen. Ik denk alleen, dat als dit de reden is voor eventuele emigratie, dan zul je de rest van je leven blijven vertrekken. Niet alleen Nederland is multi-cultureel geworden, de hele wereld is dat.

Jij en ik leven allebei van kindsbeen af in Nederland (neem ik maar even aan; ik kennelijk aardig wat jaartjes meer dan jij). Jij ziet de lelijkheid die over het land is gekomen, ik zie de schoonheid die er ook nog is. Glas half leeg of half vol.

Respect!
Gast

#7039 Re:

2014-08-10 20:29

#7026: -  

 

 

 

Ik vind het zo goed van jullie en lees bij Pro Patria de reacties! Jullie hebben de eerste stap gezet. Echt super!! Er gaan meer mensen volgen let maar op.

 

Hoe erg ook, maar mensen zijn bang. Nu al bang, moet je nagaan als het nog erger wordt. Serieus respect voor jullie vandaag!

 

 

 


Gast

#7040 Van Aarsten, stap op, u bent een incompetente lafaard

2014-08-10 21:18

Vandaag is weer pijnlijk zichtbaar gemaakt dat Van Aartsen moet opstappen. Deze man verraad zijn eigen stad, de Nederlanders en buigt voor moorddadig Isis tuig.


Gast

#7041 Groen links de nieuwe NSB ers

2014-08-10 21:20

Ons land gaat kapot aan dit soort moslimtuig en zieke groen links gekken.


Gast

#7042 Re: Groen links de nieuwe NSB ers

2014-08-10 21:30

#7041: - Groen links de nieuwe NSB ers 

 Of aan de half-blinden die maar wat roepen?


Gast

#7043 Re: Van Aarsten, stap op, u bent een incompetente lafaard

2014-08-10 21:31

#7040: - Van Aarsten, stap op, u bent een incompetente lafaard  

 Is de demonstratie niet beschermd geweest door de ME? Zijn er geen arrestaties verricht door de politie? Wat jij nog gewild? Dat van Aartsen hoogstpersoonlijk bakstenen was gaan teruggooien?

Get a grip!


Gast

#7044 Re: Re: Van Aarsten, stap op, u bent een incompetente lafaard

2014-08-10 21:35

#7043: - Re: Van Aarsten, stap op, u bent een incompetente lafaard  

 Het verbieden van een niet goedgekeurde tegen demonstratie  door Marokkanen tuig. Dat had moeten gebeuren. Van Aartsen is een bange wezel, een incompetent leider die buigt voor Marokkanen tuig.


Gast

#7045 Re: Re: Groen links de nieuwe NSB ers

2014-08-10 21:39

#7042: - Re: Groen links de nieuwe NSB ers 

 Die half blinden zijn de helden van vandaag. Zij laten zien dat Nederland is/wordt verziekt door moslimtuig. Parasieten die een achterlijk kalifaat willen op kosten van de echte Nederlanders. Parasieten zijn het.


Gast

#7046 Re: Re: Re: Van Aarsten, stap op, u bent een incompetente lafaard

2014-08-10 21:39

#7044: - Re: Re: Van Aarsten, stap op, u bent een incompetente lafaard  

 En waar was die "niet goedgekeurde tegendemonstratie door Marokkanen" dan? Dat een groep raddraaiers de demonstratie staat op te wachten is geen "tegendemonstratie". Dat de demonstratie zou worden opgewacht had iedere 4-jarige kunnen uitrekenen en daarom was er ook ME aanwezig bij deze demonstratie.

Van Aartsen hoeft niet op te stappen, omdat jij raar redeneert.


Gast

#7047 Re: Re: Re: Re: Van Aarsten, stap op, u bent een incompetente lafaard

2014-08-10 21:41


Gast

#7048 Re: Re: Re: Groen links de nieuwe NSB ers

2014-08-10 21:43

#7045: - Re: Re: Groen links de nieuwe NSB ers 

 Door te provoceren en dan inderdaad de stenen om de oren krijgen? Wat is daar heldhaftig aan? Heldhaftig zouden die halfblinden zijn als ze eindelijk eens hun ogen zouden openen en zich niet zouden laten gek maken door mensen die over hun ruggen een luizenleven en -carrière hebben en daartegen zouden opstaan.


Gast

#7049 Re: Re: Re: Re: Re: Van Aarsten, stap op, u bent een incompetente lafaard

2014-08-10 21:44


Gast

#7050

2014-08-10 21:44

Een ieder die het waagt kritiek te uiten op dat parasieten Maroc tuig die Isis aanbidt , redeneert raar. De groeten, het is objectief vast te stellen dat het smerig tuig is wat onze samenleving wil destabiliseren.