Eis het ontslag van Jozias van Aartsen

Neem contact op met de schrijver van de petitie

Dit discussie-onderwerp is automatisch gecreëerd voor petitie Eis het ontslag van Jozias van Aartsen.


Gast

#6251 Re: Re: Re: Re:

2014-08-02 22:51

#6249: X - Re: Re: Re:

Citaat: "Ps Nobel? We gaan maar eens ballen tonen zolangzamerhand :-)"


Gast

#6252

2014-08-02 22:52








Gast

#6253

2014-08-02 22:53

Een artikel over de denkwijze van de IS(IS).                    Geen Jodenhaat en IS demonstraties in Nederland!


WAARSCHUWING ZEER SCHOKKENDE FOTO'S!!!


http://xandernieuws.punt.nl/content/2014/08/Gruwelvideo-ISIS-creert-letterlijke-rivier-van-bloed

 

 

 


Gast

#6254 Re: Re: Re: Re:

2014-08-02 22:54

#6249: X - Re: Re: Re: Maar gezien uw laatste woordkeuze begrijp ik dat u vanavond alweer met een stijve zit vanwege de aandacht die u hier krijgt

De enige die hier verder ook nog zit, ben jij. Geloof me, zo opwindend ben jij echt niet.

Maar dank je voor het nogmaals tonen van je niveau.

 


Gast

#6255

2014-08-02 22:55

Op sterven na dood …

Gast

#6257

2014-08-02 22:59



Het is u niet gelukt :-)

U leverde geen enkele toegevoegde waarde.

U mag nu wel weg.




Gast

#6258

2014-08-02 23:00

Propaganda filmpje van de ISIS.                         Zeg nee tegen Jodenhaat en ISIS demonstraties!




WAARSCHUWING BEVAT ZEER SCHOKKENDE BEELDEN!!!




http://www.dagelijksestandaard.nl/2014/07/isis-pleegt-genocide-en-is-er-trots-op




Gast

#6259

2014-08-02 23:02

18,069
2014-08-02
That day: 58.


Gast

#6260

2014-08-02 23:03

Het wordt weer druk in de Ikea, morgen.
X
Gast

#6261

2014-08-02 23:04

Op 10 augustus zet Nederland een punt tegen Jodenhaat



Er is misschien niet veel, maar wel iets waarop wij, Nederlanders trots kunnen zijn, qua gedrag in WO II. Dat was de Februaristaking, de enige keer dat tijdens de oorlog een volk in Europa, onder bezetting van de nazi’s, massaal in opstand kwam tegen de Jodenvervolging.

En nu is het opnieuw zo ver. Alweer neemt de Jodenhaat alom toe in Europa.

In Rome.

In Wuppertal.

In Parijs.

En in Den Haag.

Niet vreemd dat de internationale pers zich verbaasd afvraagt wat er in Nederland gaande is.

Niet vreemd ook dat er een bezorgde bijeenkomst was in de Knesset over de vrees voor een nieuwe Holocaust in Europa.

De openlijke haat, al dan niet gepaard gaand met openlijk geweld, komt nu van de kant van de moslims. Niet van alle moslims. Maar moslimsdemonstraties tegen het antisemitisme zie ik ook niet. En dat is de reden dat links Nederland, dat altijd zo’n grote broek aantrekt als het gaat om het morele gelijk uit de oorlog, nu zwijgt. De moslimimmigranten, hun vermeende nieuwe achterban, gedraagt zich niet zoals die zich in hun optiek zou moeten gedragen.

Maar dat de linkse partijen zwijgen over de oorzaak van het geweld en de haat, betekent niet dat linkse mensen hoeven te zwijgen. Of rechtse. Of welke mensen dan ook.

Integendeel. Dit is het moment voor de bezorgde Nederlandse burgers om hun stem te laten horen. Het is nu of nooit. Straks zijn er in dit land al zoveel moslims dat niemand meer durft.

Heel goed dus dat er nu een initiatief is om te gaan demonstreren in de Haagse Schilderswijk tegen het antisemitisme van een groeiende groep salafisten in diezelfde Schilderswijk die openlijk opriepen tot het doden van Joden en daarbij geen strobreed in de weg werd gelegd door de burgemeester van Den Haag, Jozias van Aartsen.

Ook tegen de burgemeester is protest. Er zijn op een Facebookpagina al 6300 handtekeningen gezet om zijn vertrek te eisen.

Het is onverdraaglijk dat een Nederlandse burgemeester zoveel openlijke Jodenhaat in zijn stad toestaat, en dat hij dan achteraf laconiek vaststelt dat er geen grenzen zouden zijn overschreden.

Wie de Nederlandse geschiedenis een beetje kent, weet dat hier alle grenzen zijn overschreden.

Oproepen tot het doden van Joden bij een demonstratie die bovendien de apocalyptische beweging ISIS openlijk ondersteunt, mogen in dit land nooit getolereerd worden.

De organisatie van de demonstratie, Pro Patria, opgericht door de Hagenaar Patrick Schouten, zei dat er met Nederlandse vlaggen gelopen zal worden op 10 augustus in de Schilderswijk. De prominente moslim Arnoud van Doorn noemt de demonstratie een ‘provocatie.’ Hij beschouwt kennelijk de shariadriehoek als ‘zijn gebied’, waar een Nederlandse vlag niet meer thuis hoort.

Ook een Nederlandse verslaggever vond een Nederlandse vlag in de Schilderswijk ‘provocatie.’ Hoe kun je zo verdwaasd zijn.

Net zo vond de politie het een ‘provocatie’ dat Geenstijl verslaggeefster Annabel Nanninga foto’s maakte bij de afgelopen demonstratie van de ISIS vrienden die oproepen tot het doden van Joden.

Nee hoor, dat zijn niet de provocaties.

Jodenhaat, dat is de provocatie.

Een Jihadvlag bij de Dokwerker, dat is provocatie.

Deze ISIS demonstraties moeten verboden worden.

Oproepen tot haat valt nu eenmaal in dit land niet onder de vrijheid van meningsuiting.

Kijk voor meer nieuws over de demonstratie op 10 augustus op de Facebookpagina van de organisatie. Ze wachten nog op de definitieve toestemming van Van Aartsen. Het zal me benieuwen.


Bron De Nieuwe Realist



Gast

#6262

2014-08-02 23:29

De haat voor de Islam (en anderen) spat werkelijk van deze pagina’s af. Treurig dat er zo veel mensen zijn die denken dat hun afkeer van het antisemitisme daarmee vergoelijkt kan worden. Ik vraag mij dan, hopelijk onterecht, ook wel af hoe oprecht de verontwaardiging is?
Wie ZONDER zonden is, werpe de eerste steen. Er zal geen kiezeltje verschuiven, vrees ik.
X
Gast

#6263 Re:

2014-08-02 23:38

#6262: -

Ik heb genoeg zondes hoor heer Azijnzeiker :-)   .... het zit allemaal in uw hoofd wat u zegt niet in het mijne en ja, ik ben zeker tegen IS demonstraties!

 

Kijkt u anders nog een keer, maar WEES GEWAARSCHUWD SCHOKKENDE BEELDEN!!

 

http://www.dagelijksestandaard.nl/2014/07/isis-pleegt-genocide-en-is-er-trots-op

 

 

 

 

 

 

X

#6264 Re:

2014-08-02 23:46

#6262: -

 

Wellicht moet u morgen eens een dagje rust nemen heer Azijnzeiker en naar ikea gaan! Gewoon de boel hier de boel even laten :-)

 

Fijne nacht!

 

 

 


Gast

#6265 Blijf a.u.b. doorgaan met het steunen van deze petitie, ook via twiter en facebook

2014-08-03 08:42

Blijf a.u.b. doorgaan met het steunen van deze petitie, ook via twiter en facebook




Het nut is dat deze actie blijft leven ook via facebook en twitter. Wat er gebeurt (oproep tot dood aan alle Joden, Hitlergroet brengen, het aanmoedigen van IS terreur, het dragen van HAAT vlaggen, het ernstig bedreigen en intimideren van verslaggevers is zeer gevaarlijk en kan onze samenleving ernstig bedreigen en kan verregaande onlusten en destabiliteit bevorderen!

Een Burgemeester die te laf is om in te grijpen moet opstappen!


Gast

#6266 De Joden zijn VOGELVRIJ verklaard maar de gemeente betreurt het dat deze petitie is ingediend!

2014-08-03 08:44





Reactie Den Haag:

De gemeente Den Haag betreurt het dat de petitie is ingediend op basis van verkeerde informatie. De gemeente benadrukt dat een woordvoerder van burgemeester Van Aartsen heeft gezegd dat er tijdens de demonstratie van vorige week donderdag geen strafbare feiten zijn geconstanteerd door de politie en niet dat er geen grenzen zijn overschreden. Dat is iets heel anders, aldus de gemeente.

Dat het Openbaar Ministerie deze week toch twee aanhoudingen heeft verricht op basis van videobeelden, is volgens Den Haag begrijpelijk. Maar op het moment van de demonstratie constateerden politiemensen volgens de gemeente geen strafbare feiten.

http://nos.nl/artikel/681665-petitie-van-aartsen-naar-kabinet.html


Gast

#6267 Misschien komt Linda Voortman wel met een T-shirt met de tekst : 'Ik ben ook een Jood'?

2014-08-03 08:45


Het duurde werkelijk hooguit slechts enkele uren, nadat Geert Wilders een paar van zijn volgers 'Minder, Minder, Minder [criminele Marokkanen]' liet scanderen, voordat uit alle hoeken en gaten de initiatieven om dit af te straffen gutsten. Groenlinks kwam met de snelheid van het licht op de proppen met een 'Ik ben een Marokkaan' solidariteits-T-shirt.

Een gigantische hetze tegen Geert Wilders en de PVV was het gevolg. Eveneens op initiatief van allerhande politieke entiteiten werd iedere meeloper geïnstrueerd om aangifte te doen tegen Geert Wilders. Op hoge toon werd van jan en alleman geëist dat men openlijk en zeer nadrukkelijk afstand zou doen van de uitspraken van Wilders. En vele volgden gedwee deze opdracht van de Politieke Correcte elite, tot aan PVV'ers in het (Europese) parlement en lokale politiek aan toe. Deed je dat niet dan was je een racist, xenofoob, islamofoob en zelfs een nazi. De hetze zeurde weken door.

Veel scherper kan het contrast tussen die volstrekt overtrokken reactie op de uitspraken van Wilders, die immers sprak over criminele Marokkanen en Marokkanen die zich op iedere denkbare manier weigeren aan te passen, volgens onze democratische regels te spelen en voor grote problemen zorgen in onze samenleving, en de huidige toestanden rondom het openlijke antisemitisme van o.a. Marokkanen in het bijzonder en moslims in het algemeen, niet zijn.

Het zwijgen over de steunbetuigingen aan de terroristen van o.a. ISIS, de hakenkruizen die in verband worden gebracht met de Joden, de antisemitische leuzen en leugens en zelfs het in praktijk brengen van vooroorlogse razzia's op Joden, uitsluiting van Joden, aanvallen op Joodse bezittingen, winkels, bedrijven en synagogen door heel Europa en elders in de wereld en zelfs oproepen om alle Joden te vermoorden, kan niet oorverdovender zijn! De politie, die in geval van de uitspraken van Geert Wilders de opportunisten van dienst was met voorgedrukte aangifteformulieren, stonden erbij en keken ernaar. De antidiscriminatiebureaus doen even of ze met vakantie zijn. Het gros van de bevolking doet, en bepaald niet voor het eerst, alsof men van niets weet. Het OM 'onderzoekt 'met frisse tegenzin de demonstratie in Den Haag. De politiek hult zich in stilzwijgen. En als 'de politiek' al spreekt dan val je van verbijstering uit je stoel. Want zo waren er volgens van Aartsen, zo liet hij via zijn woordvoerder weten, tijdens een zogenaamde 'Gazademo' (lees: antisemitische hetze) in zijn stad, waar men opriep alle Joden te vermoorden geen (strafbare) grenzen overschreden.

Hoe kan dit nou? Heeft men even geen electoraal voordeel te behalen door het op te nemen voor de Joden? Staan Joden op een uitzonderingslijst van volkeren waarvan je wel mag oproepen hen te vermoorden? Mag het discrimineren en uitsluiten van Joden om de één of andere reden dan ook wel? Is 'vermoord alle Joden' niet de overtreffende trap van 'minder, minder, minder' door remigratie van Marokkanen aan te moedigen. Hebben wij dit soort zaken niet al eens meegemaakt in onze recente geschiedenis en zijn wij vergeten welke gevolgen het toen heeft gehad voor 6 miljoen Joden en een veelvoud van nabestaanden en mensen die op miraculeuze wijze de holocaust overleefden? Hebben we niet met z'n alleen afgesproken dat dit nooit meer mocht gebeuren, dat antisemitisme onder geen voorwaarden te tolereren was en wij ons diep schamen voor ons toenmalige zwijgen? Heb ik deze memo misschien even gemist?
Kan iemand mij uitleggen waarom er niet tenminste 'IK BEN [ook] EEN JOOD' T-shirt bestaat?

http://veelkantie.nl/blog/2014/07/26/waar-blijven-de-ik-ben-een-jood-t-shirts/


Gast

#6268

2014-08-03 08:45

Wat is het nut van tekenen als de petitie al is ingediend? Wie of wat steun ik dan?

Gast

#6269 Re:

2014-08-03 08:47

Blijf a.u.b. doorgaan met het steunen van deze petitie, ook via twiter en facebook




Het nut is dat deze actie blijft leven ook via facebook en twitter. Wat er gebeurt (oproep tot dood aan alle Joden, Hitlergroet brengen, het aanmoedigen van IS terreur, het dragen van HAAT vlaggen, het ernstig bedreigen en intimideren van verslaggevers is zeer gevaarlijk en kan onze samenleving ernstig bedreigen en kan verregaande onlusten en destabiliteit bevorderen!

Een Burgemeester die te laf is om in te grijpen moet opstappen!

 

 

#6268: -

 


Gast

#6270 Van Aarsten als Burgemeester bent u een grens overgegaan!

2014-08-03 08:48



Elke vorm van geloofwaardigheid bent u kwijt.

Als er voorbedrukte aangifteformulieren worden gemaakt en aangifte 'feestjes' worden georganiseerd( zelfs bij mensen thuis kwam de politie) t.b.v. een opgeblazen incident, kan een Burgemeester zich niet meer verschuilen achter een gebrek van capaciteit. Hij laat de Joodse gemeenschap in de kou staan.


Heer Van Aartsen, er is opgeroepen tot: 'dood aan alle Joden'. De hitlergroet is gebracht, de ISIS vlag (vlag van een zeer moorddadige zeer zieke organisatie), deze werd getoond, verslaggevers werden ernstig bedreigd.

En dan laat Van Aartsen via zijn woordvoerders weten dat er geen grenzen zijn overschreden?

U bent als Burgemeester een grens overgegaan, u ben ongeschikt, u verklaart met uw lafhartige gedrag de Joden vogelvrij. Ze hebben hier geen deel van leven meer en dat komt door u!

Welke groep volgt, de homo's?

Stop deze waanzin in ons land, wordt wakker!


Gast

#6271 Juden sind Schweine" und "Tod den Juden" im Herzen Berlins, und die Polizei habe "tatenlos zugesehen

2014-08-03 08:51


Gast

#6272 Re: De haat voor de Islam (en anderen) spat werkelijk van deze pagina’s af

2014-08-03 08:51

#6262: -

Ik kan niet voor de anderen spreken, wel voor mezelf: Ik HAAT DE ISLAM NIET. Ik haat de  muslims niet.
Ik neem de mensen in de demonstratie kwalijk omdata ze "alle joden naar het gas"hebben geroepen!

Als ze iets tegen Netanyahu hebben, of tegen het overheid in Israel, waarom moeten ze de dood roepen van mijn burgers? Wat heeft Jochem van Gelder mee te maken?

Toen USA Iraq binnenviel en de wapens nooit zijn gevonden, wie heeft in zijn hooft gehaald om "Dood aan ALLE amerikanen" te roepen (behalve de fundamentalisten in Iran en de middeloost, diegene die dansden toen ze van 9/11 hoorden)? Als iemand in Nederland dat had gedaan, denk je dat de samenleving dat wel goed had gevonden?

Waarom moeten we dat nu 'wel' goed vinden en niets doen?

Tegen die mongolen die riepen tot volkenmoord kunnen we, de burgers, niets doen. Wel hebben we het recht om te eisen dat de politicus die geen afstand heeft genomen opstapt, en dat doen we wel.

Ik heb niets tegen menheer van Aarts, maar hij heeft gefaalt in de verdediging van het rechtsstaat. Joden zijn inmiddels ook BURGERS VAN NEDERLAND, net als alle anderen, met dezelfde recht om een leven, om veiligheid, om een toekomst, om eer enz..

Als ik jou was, zou ik van mezelf schamen voor mij indifferentie


Gast

#6273 Re: Wie ZONDER zonden is, werpe de eerste steen.

2014-08-03 08:56

#6262: -

Dit is een ongepaste citaat uit de Bijbel.

Waarom passen we (de samenleving) deze woorden niet op een verkrachter die een pogigng waagt terwijl een agent voorbijkomt?

WAT VERWACHT JE VAN DE AGENT? Dat hij "constateert"dat de meisje nog niet verkracht is en daarom zich omdraait en de scene verlaat zonder niets te doen, niets te zeggen en zonder in te grepen? Zou je dan als mens niet verontwaardidg zijn?

Ik wel.

Wel nu ben ik ook, want wat in Den Haag op 24 juli gebeurt is, zijn ook strafbare feiten.

 


Gast

#6274 Re:

2014-08-03 08:57

#6268: -

Ik persoonlijk steun mijn medeburgers, want ik hoop dat een burgemeester komt die wel let en ingreep wanneer mijn medeburgers (of ik) met de moord worden bedreigd.


Gast

#6275 Van Aartsen heeft ronduit zijn plicht verzaakt !

2014-08-03 08:58


Ja, zélfs hoge Haagse bomen vangen wind

Dat begint vàst tot van Aartsen door te dringen

Hij heeft heel lang ‘n zorgeloos liedje kunnen zingen,

Maar dat dit fout moest lopen snapt allang ’n kind !


Want juist Wijsmuller had die dag geen “loco” mogen zijn

Dat is waar Jozias zich ronduit vergaloppeerde

Én toen hij zich dus achteraf niet excuseerde

Wat extra zout dus en de wond dééd al zo’n pijn !



Van Aartsen heeft ronduit zijn plicht verzaakt !

Zijn eigen Volk dus doelbewust verraden

Hij moet zich nu niet langer meer “beraden”

Maar nu snel maken dat hij benen maakt !!!

http://jasterke.wordpress.com/2014/07/31/van-aartsen-heeft-ronduit-zijn-plicht-verzaakt/