Eis het ontslag van Jozias van Aartsen

Neem contact op met de schrijver van de petitie

Dit discussie-onderwerp is automatisch gecreëerd voor petitie Eis het ontslag van Jozias van Aartsen.


Gast

#5926

2014-08-01 16:19

Geen ruimte voor gewelddadig ISLAM-fascisme, meneer de Burgemeester!

Gast

#5927

2014-08-01 16:20

Geen ruimte voor ISLAM-fascisme, meneer de Burgemeester!

Gast

#5928

2014-08-01 16:24

Ze laten hun kinderen gewoon mee schreeuwen zo worden er nieuwe strijders voor de jihad gekweekt. Dat onder het oog van de politiek en zelfs met goedkeuring. Over 5 jaar gazastad in Nederland????

Gast

#5929 Waar blijven de ‘Ik ben een Jood’ T-shirts?

2014-08-01 16:25


'Het zwijgen over de steunbetuigingen aan de terroristen van o.a. ISIS, de hakenkruizen die in verband worden gebracht met de Joden, de antisemitische leuzen en leugens en zelfs het in praktijk brengen van vooroorlogse razzia's op Joden, uitsluiting van Joden, aanvallen op Joodse bezittingen, winkels, bedrijven en synagogen door heel Europa en elders in de wereld en zelfs oproepen om alle Joden te vermoorden, kan niet oorverdovender zijn!

  • De politie, die in geval van de uitspraken van Geert Wilders de opportunisten van dienst was met voorgedrukte aangifteformulieren, stonden erbij en keken ernaar.

 

  • De antidiscriminatiebureaus doen even of ze met vakantie zijn.

 

  • Het gros van de bevolking doet, en bepaald niet voor het eerst, alsof men van niets weet.

 

  • Het OM 'onderzoekt 'met frisse tegenzin de demonstratie in Den Haag.

 

  • De politiek hult zich in stilzwijgen. En als 'de politiek' al spreekt dan val je van verbijstering uit je stoel. Want zo waren er volgens van Aartsen, zo liet hij via zijn woordvoerder weten, tijdens een zogenaamde 'Gazademo' (lees: antisemitische hetze) in zijn stad, waar men opriep alle Joden te vermoorden geen (strafbare) grenzen overschreden.




Hoe kan dit nou? Heeft men even geen electoraal voordeel te behalen door het op te nemen voor de Joden?'


Gast

#5930

2014-08-01 16:28

weg met die vent.....oja en ook die lui met baarden en al richting de zandbak!

Gast

#5931 Re:

2014-08-01 16:29

#1: -

politiek houdt de jihad in stand kinderen moeten ook mee doen op tv te zien? Hoezo onschuldige kinderen? Over 5 jaar hebben wij hier ook gazastad in nederland


Gast

#5932

2014-08-01 16:29

schande voor nederland

Gast

#5933 Heeft iemand Mark Rutte gehoord om Joodse kindertjes in Nederland gerust te stellen?

2014-08-01 16:29

"Je kunt erop rekenen dat de overheid je beschermt. Kinderen hoeven die angst in Nederland niet te hebben, nooit.” (Mark Rutte 26 maart 2014 in het Jeugdjournaal)

De zeer agresieve en openlijke Jodenhaat telt niet mee heer Rutte? Joden worden belaagd in Nederland.

'Heeft men even geen electoraal voordeel te behalen door het op te nemen voor de Joden? Staan Joden op een uitzonderingslijst van volkeren waarvan je wel mag oproepen hen te vermoorden? Mag het discrimineren en uitsluiten van Joden om de één of andere reden dan ook wel? Is 'vermoord alle Joden' niet de overtreffende trap van 'minder, minder, minder' door remigratie van Marokkanen aan te moedigen.'

Misschien kan de heer Rutte een voorbeeld nemen aan Duitsland?

http://www.bild.de/politik/ausland/israel/bild-begleitet-politiker-37012944.bild.html


Gast

#5934 Nooit meer zwijgen

2014-08-01 16:34

Toen de nazi's de communisten arresteerden heb ik gezwegen;

ik was immers geen communist.

Toen ze de sociaaldemocraten gevangen zetten heb ik gezwegen;

ik was immers geen sociaaldemocraat.

Toen ze de syndicalisten kwamen halen heb ik gezwegen;

ik was immers geen syndicalist.

Toen ze de Joden opsloten heb ik gezwegen;

ik was immers geen Jood.

Toen ze de katholieken arresteerden heb ik gezwegen;

ik was immers geen katholiek.

Toen ze mij kwamen halen

...was er niemand meer die nog kon protesteren.
Martin Niemöller


Gast

#5935 Re: Re: Re: Demo rotterdam

2014-08-01 16:36

#65: Rode Kruis Ridden en Tempelier. - Re: Re: Demo rotterdam

Ja ik weet het islam is geen vredelievende godsdienst Maar ook de scheinheiligheid. ik ben wel voorstander voor islamitische straffen bij moslims bij jatten hand hakken en degelijke Het blijkt uit de misdaadcijfers dat ze niets aantrekken van westerse straffen


Gast

#5936 Voor de buhne zijn de twee haatbaarden opgepakt en uiteraard al weer vrij gelaten.

2014-08-01 16:43

http://www.geenstijl.nl/archives/images/garereligieWEZIJNHETEENS.html

http://www.geenstijl.nl/mt/archieven/2014/08/slap_om_laat_haatbaardjes_lope.html#more

'Bij de demonstratie van vorige week zouden volgens het OM toch strafbare uitlatingen zijn gedaan. In het persbericht zegt het OM: "De verdenking tegen deze personen bestaat uit het in vereniging aanzetten tot geweld tegen een bevolkingsgroep wegens geloof en ras. Daarbij worden zij verdacht van groepsbelediging eveneens in vereniging gepleegd."

Toch zijn de mannen in de middag alweer heen gestuurd. Volgens een van hen, met wie de redactie kort sprak, heeft er een verhoor plaatsgevonden maar is hij direct daarna weer naar huis gestuurd.

De politie heeft tijdens het verhoor al gezegd dat de arrestant 'zo weg mocht'. Daarnaast werden er amper kritische vragen gesteld of doorgevraagd als men tijdens het verhoor zweeg. '


Gast

#5937

2014-08-01 16:50

Hier mijn ware reactie , dit land is kompleet verziekt door angstige zogenaamde bestuurders , der kleinkinderen zullen ze verafschuwen en verketteren .punt

Gast

#5938 Nederland?

2014-08-01 16:50


Gast

#5939

2014-08-01 16:52

Hoi Michael, Grote klasse van je initiatief. Mijn handtekening komt te laat, maar wil wel laten merken dat zo een Burgemeester zijn functie niet waardig invult.

Gast

#5941 Joodse gezinnen willen weg uit Nederland

2014-08-01 17:01

Joodse gezinnen willen weg uit Nederland
amsterdam -

Een toenemend aantal Joodse gezinnen zegt weg te willen uit Nederland vanwege het toenemend antisemitisme. Ze voelen zich onveilig en krijgen op straat verwensingen en bedreigingen naar hun hoofd. Dat zegt opperrabbijn Jacobs vrijdag in het tv-programma EenVandaag.


Bij Jacobs werd 2 weken geleden een steen door de ruit gegooid. „Ik blijf hier wonen, al ware het alleen maar vanwege mijn functie. Een kapitein verlaat als laatste het schip.” Ook bij het Meldpunt Discriminatie Internet zijn de meldingen over spanningen tussen bevolkingsgroepen sterk toegenomen. Het meldpunt kreeg de afgelopen weken 122 meldingen, tegenover normaal 10.

De opperrabbijn weet niet precies hoeveel Joodse gezinnen daadwerkelijk vertrekken uit Nederland. Er zijn volgens hem „veel gezinnen die wel met die gedachte spelen”.

http://www.telegraaf.nl/binnenland/22922242/__Joden_willen_weg_uit_Nederland__.html


Gast

#5942 Deze reactie kwam ik tegen en het klopt.

2014-08-01 17:04

'Nederland is in 2014 het Duitsland van 1933. Met dank aan onze politieke partijen die menen dat ze met discussies de zaak recht kunnen trekken. D66 voorop en daar achteraan de PVDA, Groen links en nog een zooitje van die mafkezen. Wordt wakker Nederland!'

Gast

#5943

2014-08-01 17:08

Het gedrag van Van Aartsen zet aan tot haat en geweld en derhalve dient hij en andere verantwoordelijken binnen zijn organisatie hiervoor vervolgd worden.

Gast

#5944 Heeft iemand Mark Rutte gehoord om Joodse kindertjes in Nederland gerust te stellen?

2014-08-01 17:48

Heeft iemand Mark Rutte gehoord om Joodse kindertjes in Nederland gerust te stellen?


"Je kunt erop rekenen dat de overheid je beschermt. Kinderen hoeven die angst in Nederland niet te hebben, nooit.” (Mark Rutte 26 maart 2014 in het Jeugdjournaal)

De zeer agresieve en openlijke Jodenhaat telt niet mee heer Rutte? Joden worden belaagd in Nederland.

'Heeft men even geen electoraal voordeel te behalen door het op te nemen voor de Joden? Staan Joden op een uitzonderingslijst van volkeren waarvan je wel mag oproepen hen te vermoorden? Mag het discrimineren en uitsluiten van Joden om de één of andere reden dan ook wel? Is 'vermoord alle Joden' niet de overtreffende trap van 'minder, minder, minder' door remigratie van Marokkanen aan te moedigen.'

Misschien kan de heer Rutte een voorbeeld nemen aan Duitsland?

http://www.bild.de/politik/ausland/israel/bild-begleitet-politiker-37012944.bild.html


Gast

#5945

2014-08-01 18:01

 

AMSTERDAM (ANP) - Moskeeën in Nederland gaan in preken oproepen tot tolerantie. Dat maakten de Raad van Moskeeën en de Unie van Marokkaanse Moskeeën Nederland bekend in de nacht van donderdag op vrijdag. De organisaties maken zich zorgen over het groeiend aantal racistische geweldsincidenten en uitingen van haat richting joden en moslims.
De Raad neemt in een verklaring nadrukkelijk afstand van moslimjongeren die zich schuldig maken aan antisemitische incidenten. ,,Er zijn allerlei mensen die zeggen dat ze gebruikmaken van de vrijheid van meningsuiting. Daar zijn we niet tegen, maar we moeten in dit land wel zuinig zijn op elkaar'', stelde een woordvoerder van de islamitische organisaties.
Volgens de moskeeën is kritiek op Israël niet verboden, maar mag het geen vrijbrief zijn voor antisemitische of anti-islamitische uitingen of daden. ,,Joden in Nederland zijn broeders van het heilige boek en zo dient onze relatie ook te zijn, broederlijk'', aldus de schriftelijke verklaring.
Volgens de woordvoerder hebben vrijwel alle moskeeën in Nederland laten weten mee te werken aan het plan.

 


Gast

#5946

2014-08-01 18:02

de geschiedenis herhaalt zich , er is weer een burgervader die de andere kant op kijkt .

Gast

#5947

2014-08-01 18:06

 

Tijdens de demonstratie vanavond in Den Haag tegen politiegeweld mogen geen vlaggen van de islamitische terreurorganisatie ISIS worden gedragen. Ook gezichtsbedekking is niet toegestaan.
Het Openbaar Ministerie in Den Haag heeft dat gemeld in een aangepast persbericht. Gisteren nog meldde de Haagse driehoek (OM, gemeente en politie) dat ISIS-vlaggen en gezichtsbedekking 'onder bepaalde omstandigheden in beslag kunnen worden genomen". Dat was niet juist, zei een woordvoerster van het OM vandaag. De tekst is daarom gecorrigeerd.

Met de aanpassing zit Den Haag op de lijn van Amsterdam die gisteren al meldde geen IS-vlaggen en gezichtsbedekking toe te staan.

 

Om te laten zien dat er ook ander nieuws is, maar dat door de wildplakker hier doelbewust wordt verzwegen. Nederland, haar burgers en haar overheid zijn niet oorverdovend stil en kijken niet weg.

 


Gast

#5948 Burgemeester Van Aartsen, stop met wegkijken.

2014-08-01 18:18


Gast

#5949 Waar blijven de ‘Ik ben een Jood’ T-shirts? 2014-08-01 17:25 '

2014-08-01 18:19

#5947: -

Het zwijgen over de steunbetuigingen aan de terroristen van o.a. ISIS, de hakenkruizen die in verband worden gebracht met de Joden, de antisemitische leuzen en leugens en zelfs het in praktijk brengen van vooroorlogse razzia's op Joden, uitsluiting van Joden, aanvallen op Joodse bezittingen, winkels, bedrijven en synagogen door heel Europa en elders in de wereld en zelfs oproepen om alle Joden te vermoorden, kan niet oorverdovender zijn!

 

  • De politie, die in geval van de uitspraken van Geert Wilders de opportunisten van dienst was met voorgedrukte aangifteformulieren, stonden erbij en keken ernaar.

 

  • De antidiscriminatiebureaus doen even of ze met vakantie zijn.

 

  • Het gros van de bevolking doet, en bepaald niet voor het eerst, alsof men van niets weet.

 

  • Het OM 'onderzoekt 'met frisse tegenzin de demonstratie in Den Haag.

 

  • De politiek hult zich in stilzwijgen. En als 'de politiek' al spreekt dan val je van verbijstering uit je stoel. Want zo waren er volgens van Aartsen, zo liet hij via zijn woordvoerder weten, tijdens een zogenaamde 'Gazademo' (lees: antisemitische hetze) in zijn stad, waar men opriep alle Joden te vermoorden geen (strafbare) grenzen overschreden.




Hoe kan dit nou? Heeft men even geen electoraal voordeel te behalen door het op te nemen voor de Joden?'


Gast

#5950 Voor de buhne zijn de twee haatbaarden opgepakt en uiteraard al weer vrij gelaten.

2014-08-01 18:21



http://www.geenstijl.nl/archives/images/garereligieWEZIJNHETEENS.html

http://www.geenstijl.nl/mt/archieven/2014/08/slap_om_laat_haatbaardjes_lope.html#more

'Bij de demonstratie van vorige week zouden volgens het OM toch strafbare uitlatingen zijn gedaan. In het persbericht zegt het OM: "De verdenking tegen deze personen bestaat uit het in vereniging aanzetten tot geweld tegen een bevolkingsgroep wegens geloof en ras. Daarbij worden zij verdacht van groepsbelediging eveneens in vereniging gepleegd."

Toch zijn de mannen in de middag alweer heen gestuurd. Volgens een van hen, met wie de redactie kort sprak, heeft er een verhoor plaatsgevonden maar is hij direct daarna weer naar huis gestuurd.

De politie heeft tijdens het verhoor al gezegd dat de arrestant 'zo weg mocht'. Daarnaast werden er amper kritische vragen gesteld of doorgevraagd als men tijdens het verhoor zweeg. '