Eis het ontslag van Jozias van Aartsen

Neem contact op met de schrijver van de petitie

Dit discussie-onderwerp is automatisch gecreëerd voor petitie Eis het ontslag van Jozias van Aartsen.

gast

#5776

2014-08-01 04:16

Wel al gezien wie de loco burgemeester is?
Dat is net zo'n LOSER!!
Zolang hij maar niet aan de macht komt!!!!!€

Gast

#5777 Re: #7

2014-08-01 05:25

#7: Gast - #7

Mijn ervaring als jurist is,dat je bij het OM eerst in stukken moet zijn gehakt ,voordat justitie het oppakt en die ervaring had ik duizenden malen, er zijn goede bij,maar die zijn zeldzaam.


Gast

#5778

2014-08-01 06:02

Van Aartsen zei niks te kunnen doen tegen demonstraties met een vergunning, Ja Ja!

Gast

#5779

2014-08-01 06:25

Op veteranendag 30 juni werd er (door deze zelfde burgemeester) (hard) opgetreden tegen mensen die de morgenster meedroegen, de onofficiele vlag van Nieuw Guinea. waar collega Nederlandse militairen voor hebben gevochten omdat Indonesie dan beledigd zou zijn.
Ik kan dit dus absoluut niet rijmen.

Gast

#5780

2014-08-01 06:42

De tijd is gekomen om hard op te treden tegen dit moslimtuig wat al jaren ons land terroriseert. Deze burgermeester is daartoe niet in staat en moet dus vertrekken
Grts Jeroen Bos

Gast

#5781

2014-08-01 06:46

Ik ben heel blij met dit initiatief. Hier in Amsterdam heb ik tijdens de demonstratie van youth for palestina met een tweetal agenten stevig gesproken over een enorm spandoek midden op het veld met verwijzing naar holococaust: holocaust=joden dood, jezus dood etc.ook een spreker ruide het volk op, (vond ik) met teksten als kunt u zich de 2e w.o. herrineren? Wir haben es nicht gewust?...etc.het grasveld was vol met turkse vlaggen, (hoezo turkse vlaggen tijdens deze demo??) Politieagent vond het persoonlijk verwerpelijk maar moest het tollereren want v.d. Laan had alleen 2 zaken verboden : woord hitler, nazisymbool. En er gebeurde van alles op dat veld behalve net niet die 2 zaken, zeer uitgekookt en eng dus. Een vd organisatorenvan de demonstratie die ik erop aansprak (dat de huidige situatie in gaza deze walgelijke verwijzingen niet nodig heeft) zei dat er niets aa de hand was omdat alles rustig verliep, er was geen ruzie en geweld hier endat juist het verbieden van dit soort zaken de oorzaak is van situTie daar. Ik ben een hollands meisje, en je begrijpt mijn klomp brak. Mijn hart ook, voor de palestijnen in Gaza op dit moment en voor de joodse overlevenden van de 2e W.O. die hier mee moeten worden geconfronteerd. Politiek wordt wakker en als je wil blijven slapen vertrek en zoek een lekker bed op. M. Vr. Groet Babet, Amsterdam

Trotse Nederlander

#5782 Antisemitische betoging door moslims in Den Haag.

2014-08-01 06:55

Ik kon mijn ogen en oren niet geloven toen ik dat tuig in Den Haag zag schreeuwen en doodsbedreigingen uiten tegen Joodse mensen. Dat dit goed gekeurd is geeft aan hoe verrot , bang en ziek het Nederlandse bestuursorgaan is. Van Aartsen er onmiddellijk uit donderen tegelijk met dat moslimtuig dat zo stond te schreeuwen. Dat onbeschaafde Schorem/Tuig hoort niet in mijn land thuis. Ze wonen hier , eten van ons en besmeuren ons wereldwijd. Ik ben hels , en ik denk heel Nederland. We pikken dit al vele jaren omdat de politiek niet naar ons luistert. Dit zijn de stemmers van de PvdA. De partij (partijtje tegenwoordig) die deze schooiers de hand boven het hoofd houd. Hun eigen kiezers. Op sodemieteren er mee.

Gast

#5783 Re: Re: #7

2014-08-01 07:00

#5777: - Re: #7

jij als jurist, jaja


Gast

#5784

2014-08-01 07:02

Het blijft noodzakelijk dat politici scherp gehouden worden t.a.v. het optreden tegen antisemetisme..

Gast

#5785

2014-08-01 07:06

Jozias van Aarzel geeft als burgemeester van Den Haag het signaal dat het ruimte geven aan oproepen tot volkerenmoord gesteund (of althan niet afgekeurd) wordt door het stadsbestuur. Als zodanig is hij vele malen gevaarlijker dan het zooitje gemaskerde lafbekjes die staan te gillen onder een vlaggetje.
Vreemd: 'minder, minder' wordt een rechtzaak, 'doodt alle Joden' is gewoon een mening. Schande, schande. We weten intussen ook meteen, mocht een situatie als mei 1940 ooit weer terugkomen, wie er een glanzende carrière zal gaan maken, dat dan weer wel (ken uw vijand!).

Gast

#5786

2014-08-01 07:09

Als deze petitie iets heeft aangetoond, dan is het dat er een brede verontwaardiging voor het groeiende antisemitisme is. Helaas toont deze petitie ook aan, dat dat voor veel mensen slechts een dun verflaagje is om het eveneens sterk groeiende racisme te maskeren. En ondanks de ferme kreten "dat nooit meer" zijn we dan dus precies daar weer aanbeland.

Gast

#5787

2014-08-01 07:20

Onmiddellijk ontslaan deze burgemeester. Te erg voor woorden wat hier is gebeurd.
maanrag

#5788 Vrijheid van meningsuiting

2014-08-01 07:22

In Nederland ben je alleen beperkt in je vrijheid van meningsuiting als je de pijnlijke waarheid van onze multiculturele samenleving ten gehore brengt.

Gast

#5789

2014-08-01 07:26

het is gewoon een eikel
Wroeter

#5790 Hypocrisie!!

2014-08-01 07:27

Zouden er ook zoveel mensen hysterisch reageren als er geroepen was: Alle kut-Marokkanen afschieten?

Gast

#5791

2014-08-01 07:28

Volgende stap: dood aan de........?

Gast

#5792 Re: ja, vind ik ook. wegwezen met hem.

2014-08-01 07:28


Gast

#5793 Re: Hypocrisie!!

2014-08-01 07:29

#5790: Wroeter - Hypocrisie!!

ja, geef ze een roeiboot


Gast

#5794 Re:

2014-08-01 07:30

#5789: -

jij ook, maar vind je zelf dat je daarom ontslagen moet worden? zeg 't maar, ik laat 't je baas wel weten


Gast

#5795

2014-08-01 07:32

#1: -  

 'Selectieve verontwaardiging': een aantal maanden terug werd m.i. terecht verontwaardigd gereageerd op de uitspraken van Wilders tijdens de verkieizingscampange. Wat nu echter opvalt is de 'stilte' omtrent deze demonstratie. Niemand die zijn verontwaardiging uitspreekt of aangifte gaat doen tegen deze 'groep' verwarde mensen. Tja Nederland verkeerd in een vorm van selectieve verontwaardiging en dat getuigt zeker niet van genuanceerd en objectief naar zaken kijken........vooral de politici die destijds aangifte tegen Wilders hebben gedaan en alle organisaties............doe aangifte bij de politie!  


Gast

#5796 Re: Re: Hypocrisie!!

2014-08-01 07:33

#5793: - Re: Hypocrisie!!

waarmee je dus zijn gelijk bewijst

antisemieten zijn vies, maar hoe fraai denk je zelf te zijn als je je haat maskeert met andere haat?

Dit bericht is verwijderd door de schrijver ervan (Toon details)

2014-08-01 07:34



Gast

#5798 Re: Re: Hypocrisie!!

2014-08-01 07:35


Gast

#5799

2014-08-01 07:38

Helaas hoorde ik te laat van deze petitie. Dank voor het opzetten ervan. Ronduit walgelijk wat er is gebeurd en de laffe reactie van van Arrtsen is schandalig. Ik zit dan machteloos voor de televisie en ben blij met dit beetje actie. DE man moet weg. Hij verdient deze plek niet.
MvG, Mieke de Blois

Gast

#5800

2014-08-01 07:50

Verontwaardiging voor antisemitisme veinzen om lucht te geven aan moslimhaat is even kwalijk als het antisemitisme zelf. Het laat namelijk zien dat je h-e-l-e-m-a-a-l niets geleerd hebt van de geschiedenis.