Eis het ontslag van Jozias van Aartsen

Neem contact op met de schrijver van de petitie

Dit discussie-onderwerp is automatisch gecreëerd voor petitie Eis het ontslag van Jozias van Aartsen.


Gast

#5576 Oproep aan Duitse Joden: zorg dat je niet herkenbaar bent (Elsevier, 30 juli 2014)

2014-07-31 13:37

Een dringend advies aan de in Duitsland wonende Joden: presenteer je voorlopig niet openlijk als Jood, anders is het risico doelwit te worden van een aanval te groot.

http://www.elsevier.nl/Buitenland/nieuws/2014/7/Oproep-aan-Duitse-Joden-zorg-dat-je-niet-herkenbaar-bent-1568696W/

Gast

#5577

2014-07-31 13:37

Hopelijk heeft deze petitie het gewenste resultaat

Gast

#5578

2014-07-31 13:38

De tolerantie is doorgeschoten in Nederland als dit soort gasten van de ISSIS hier mogen demonstreren. Hieronder een propoganda filmpje van de ISSIS.

WAARSCHUWING ZEER SCHOKKENDE BEELDEN!!

http://www.dagelijksestandaard.nl/2014/07/isis-pleegt-genocide-en-is-er-trots-op

Gast

#5579 Re: Oproep aan Duitse Joden: zorg dat je niet herkenbaar bent (Elsevier, 30 juli 2014)

2014-07-31 13:38

#5576: - Oproep aan Duitse Joden: zorg dat je niet herkenbaar bent (Elsevier, 30 juli 2014)

Je moet toch wel een verdomd goed lopende eigen zaak hebben, als je van 's morgensvroeg tot diep inte nacht, minuut na minuut hier tekstjes kunt plakken. Succes ermee!


Gast

#5580 Algemeen Dagblad 30-7-2014: Rotterdamse joden zijn bang voor incidenten.

2014-07-31 13:39


voorzitters van de liberale en orthodoxe joodse gemeente proberen hun
achterban gerust te stellen. 'Iedere jood in Rotterdam vraagt zich nu af of
hij veilig is.'

http://www.ad.nl/ad/nl/1038/Rotterdam/article/detail/3706052/2014/07/30/Angst-onder-Rotterdamse-joden-na-bedreiging-op-straat.dhtml




Gast

#5581 Re:

2014-07-31 13:39

#5577: - Hopelijk heeft deze petitie het gewenste resultaat

Deze petitie heeft geen enkele waarde. Omdat namelijk geen enkele handtekening als een geldige handtekening kan worden beschouwd.

Het maakt dan ook geen donder uit of de petitie 20.000 handtekeningen krijgt of 20. Omdat de geldigheid van geen enkele handtekening kan worden gewaarborgd, is de petitie in principe één handtekening groot. Er is tenminste één handtekening gezet door één persoon; alle andere handtekeningen kunnen door dezelfde persoon zijn aangemaakt, dat valt niet te bewijzen of te weerleggen; vandaar: één persoon. Dat is redelijk weinig voor een petitie om bij wie dan ook indruk te maken.

Probeer het zelf maar eens uit. Je kunt bij naam en adres de meest rare onzin schrijf — wordt gewoon door de petitie geaccepteerd. Is ook al gebeurd hier; kijk maar naar handtekening nr. 190 (is inmiddels verwijderd, want ja, je kunt bewijsmateriaal toch niet laten staan? Kijk maar: handtekening 190 is verdwenen), daar stond bij naam “NEEEEEEEE NEEEEEEEEEEE” en bij woonplaats “totaal-niet-mee-eens”. Ik durf er zonder blikken of blozen best wel een kapitaaltje op te zetten dat noch die naam, noch die woonplaats bestaat of ooit bestaan heeft. Ik kan dus oneindig vaak een handtekening zetten met verzonnen informatie, die niet eens op een naam of een woonplaats hoeft te lijken. Er staan nog steeds zeer veel handtekeningen in de lijst die overduidelijk verzonnen zijn. Zoek ze gerust, ze zijn vaak heel amusant. Op basis daarvan kunnen al deze handtekeningen dus stuk voor stuk niet als geldig worden beschouwd, want als er al zoveel verzonnen, wie garandeert dan de echtheid van de rest?

Dus naam en adres zeggen niets over de geldigheid van een handtekening. E-mailadres dan misschien? Want de software van de petitie vraagt je om de link in de e-mail te klikken om de handtekening te bevestigen. Lijkt redelijk, maar met al die gratis e-mailaccounts via Hotmail, G-mail, Yahoo en wat al niet meer, kan ik in mijn eentje een oneindig aantal e-mailadressen bezitten. Bovendien, ik kan één en hetzelfde e-mailadres oneindig vaak gebruiken. Probeer maar. Zolang ik maar niet dezelfde naam met hetzelfde e-mailadres combineer, kan ik oneindig blijven tekenen. Die oneindige handtekeningen kunnen dus stuk voor stuk niet als geldig worden beschouwd.

Is het dan misschien het IP-adres dat een handtekening geldig maakt of niet, want we zien dat de software van de petitie bijhoudt of een IP-adres meer dan één keer wordt gebruikt. Had ook redelijk kunnen zijn, ware het niet dat ook dit heel eenvoudig te omzeilen is, door via een VPN of een proxy een handtekening te zetten en ook dat kan ik oneindig blijven herhalen. Die oneindige handtekeningen kunnen dus stuk voor stuk niet als geldig worden beschouwd.

Dat lijkt allemaal heel erg omslachtig, maar een handige jongen kan in redelijk korte tijd de processen automatiseren. Zelfs de captcha die tevoorschijn komt als je in redelijk korte tijd later nog een handtekening wilt plaatsen, is te omzeilen.

Dus: deze petitie heeft geen enkele waarde.


Gast

#5582 Re: Re: Oproep aan Duitse Joden: zorg dat je niet herkenbaar bent (Elsevier, 30 juli 2014)

2014-07-31 13:40

Gaat u even op bezoek bij deze burger en zijn vrienden? Zij kunnen u heel precies uitleggen hoe het zit met het zaaien van haat :-)

 

Wel een keppeltje opzetten :-)

https://www.facebook.com/photo.php?v=1524110521145705&set=vb.1504151356474955&type=2&theater

#5579: - Re: Oproep aan Duitse Joden: zorg dat je niet herkenbaar bent (Elsevier, 30 juli 2014)

 


Gast

#5583

2014-07-31 13:41

Goede actie!

Gast

#5584 Re: Re: Re: Oproep aan Duitse Joden: zorg dat je niet herkenbaar bent (Elsevier, 30 juli 2014)

2014-07-31 13:41

#5582: - Re: Re: Oproep aan Duitse Joden: zorg dat je niet herkenbaar bent (Elsevier, 30 juli 2014) Gaat u even op bezoek bij deze burger en zijn vrienden? Zij kunnen u heel precies uitleggen hoe het zit met het zaaien van haat :-)

Hoeft niet, want dat maak jij hier al duidelijk genoeg.

90% van al jouw plaksels hebben namelijk helemaal niets te maken met antisemitsme, maar uitsluitend met antimoslim-propaganda. Duidelijk genoeg, lijkt me.

 

 


#5585

2014-07-31 13:42

Het lijkt mij dat ieder fatsoenlijk mens achter deze petitie staat. Mijn stem heeft u.

Gast

#5586 Dank voor uw steun, het gaat fantastisch!

2014-07-31 13:43

Stuur deze petitie a.u.b. door, ook via twitter en facebook

 

 

Het is zeer belangrijk dat we EN MASSE laten horen dat:

Alle Joden dood wensen
Hakenkruizen tonen
ISIS vlaggen tonen
Hitlergroeten tonen
Ernstige bedreigingen van verslaggevers

Deze haat en agressie willen wij niet!
Deze uitwassen dienen scherp veroordeeld en aangepakt te worden.

Burgemeester Van Aartsen is ernstig in gebreke en meet met twee maten.

Ook de meeste heren en dames politici blijven NU oorverdovend stil en laten het gewoon gebeuren!

Wat er is gebeurd is ontoelaatbaar.

Laat uw stem horen. Laat horen dat oproepen tot dood van alle Joden, het tonen van hakenkruizen, het brengen van de Hitlergroet, het bedreigen van onze verslaggevers ontoelaatbaar is.

#5581: - Re:

 


Gast

#5587

2014-07-31 13:45

Getekend geweldig!

Gast

#5588 Re:

2014-07-31 13:46

#5587: -

Heel hartelijk dank voor uw steun. Het is hard nodig.

M.
Gast

#5589

2014-07-31 13:46

Goed om te zien dat er veel mensen op deze manier hier hun goede kant laten zien!


Gast

#5590 Re:

2014-07-31 13:47

#5587: -

Ja dank je wel voor je steun. Alleen verdomd jammer dat het geen flikker oplevert.


Gast

#5591 Re:

2014-07-31 13:47

#5589: - Goed om te zien dat er veel mensen op deze manier hier hun goede kant laten zien!

Hun zitvlak?


Gast

#5592 Re: Re:

2014-07-31 13:49

#5591: - Re:

Het lukt u niet :-)

Ik heb medelijden met u daarom krijgt u zo af en toe even aandacht van me.

 

U bent vast een eenzaam mens en dat vind ik treurig.

 

Stop de Jodenhaat!


Gast

#5593 Re: Re:

2014-07-31 13:49

#5591: - Re:

Er zijn ook nog mensen die wel een baan hebben en op deze manier heel goed mee helpen! En niet zoals u Azijnzeiker de hele dag proberen te demotiveren :-)

Geen Jodenhaat en ISSIS demonstraties!

 


Gast

#5594 Dank voor uw steun, het gaat fantastisch!

2014-07-31 13:50


Stuur deze petitie a.u.b. door, ook via twitter en facebook



Handtekeningen (17 600)
1.550 x gedeeld via twitter



Het is zeer belangrijk dat we EN MASSE laten horen dat:

Alle Joden dood wensen
Hakenkruizen tonen
ISIS vlaggen tonen
Hitlergroeten tonen
Ernstige bedreigingen van verslaggevers

Deze haat en agressie willen wij niet!
Deze uitwassen dienen scherp veroordeeld en aangepakt te worden.

Burgemeester Van Aartsen is ernstig in gebreke en meet met twee maten.

Ook de meeste heren en dames politici blijven NU oorverdovend stil en laten het gewoon gebeuren!

Wat er is gebeurd is ontoelaatbaar.

Laat uw stem horen. Laat horen dat oproepen tot dood van alle Joden, het tonen van hakenkruizen, het brengen van de Hitlergroet, het bedreigen van onze verslaggevers ontoelaatbaar is.


Gast

#5595

2014-07-31 13:52

Dit land gaat al langer naar de klote en de politiek staat het gewoon toe.

Gast

#5596 Nooit meer Jodenhaat!

2014-07-31 13:53

Israëlische voetballers worden belaagd tijdens een vriendschappelijke wedstrijd in Oostenrijk. In de voorsteden van Parijs en Brussel lopen protesten tegen Joden verschrikkelijk uit de hand. Ook in Nederland groeit de Jodenhaat. Het maakt één ding duidelijk, antisemitisme is levendiger dan ooit.
Jodenhaat in Nederland

Zoals gezegd gaat de Jodenhaat aan Nederland niet voorbij.

  • Afgelopen week werd tijdens een Gaza-demonstratie in Den Haag opgeroepen om ‘alle Joden te doden’.

 

  • Mensen liepen onherkenbaar rond. Een GeenStijl journaliste werd bijna gelyncht.

 

  • En aan het einde van de demonstratie werd de Hitlergroet uitgebracht.

 

  • Een week eerder liep eenzelfde protest ook uit de hand. Demonstranten liepen rond met vlaggen vol hakenkruizen.

 

  • Zelfs een PVDA-politica deed aan deze demonstratie mee!

 

  • De Haagse burgemeester Van Aartsen zwijgt. Hij en Nederland lijken de lessen van het verleden niet serieus te nemen.'



http://www.leenardkanselaar.nl/nooit-meer-jodenhaat/

Bert
Gast

#5597

2014-07-31 13:53

Laat dit alsjeblieft een signaal zijn naar de Nederlandse regering!


Gast

#5598 Re: Re: Re:

2014-07-31 13:53

#5593: - Re: Re: Er zijn ook nog mensen die wel een baan hebben en op deze manier heel goed mee helpen! En niet zoals u Azijnzeiker de hele dag proberen te demotiveren

Ik zou om de dooie dood niet mee willen helpen aan die anti-moslimpropaganda van jou. Maar ik weet tenminste wel mijn fatsoen te houden. Maakt toch effe een verschil.


Gast

#5599

2014-07-31 13:54

Signed!!

Gast

#5600 Re:

2014-07-31 13:55

#5599: -

Dank u wel