Eis het ontslag van Jozias van Aartsen

Neem contact op met de schrijver van de petitie

Dit discussie-onderwerp is automatisch gecreëerd voor petitie Eis het ontslag van Jozias van Aartsen.


Gast

#5326 Re: Re:

2014-07-30 23:26

#5325: - Re:

Gaat u naar bed, u bent een triest figuur. U heeft aandacht nodig en die geef ik omdat ik medeljden heb met u.

Nu naar bed :-)


Gast

#5327

2014-07-30 23:26

Al jarenlang worden we gewezen op de toename van groeiende Jodenhaat in Nederland en omringende landen.

Het is verwerpelijk dat Burgemeester Van Aartsen een haat demonstratie toe te staan waar wordt opgeroepen 'dood aan de Joden', de Hitlergroet wordt gebracht, haat vlaggen worden gedragen, hakenkruizen worden gedragen en verslaggevers worden bedreigd en geïntimideerd!


Gast

#5328 Re: Re: Re:

2014-07-30 23:26

#5323: - Re: Re:

Lees de stukjes bij aankondigingen alvorens u misleidende informatie hier plaatst. Daar kunt u precies de gang van zaken lezen wat en hoe met deze petitie. Niemand wordt misleid. Zo jammer uw beschuldigingen gebaseerd op niets, enkelt om mensen hier op een verkeerd been te zetten.

Shame on You!

 

Stop de Jodenhaat en ISIS demonstraties!

 

Bezorgd

#5329 Re: Re:

2014-07-30 23:27

#5236: - Re:

Nee, natuurlijk niet, dit was alleen maar om het grote contrast aan te geven.


Gast

#5330 Jodenhaat in Nederland!

2014-07-30 23:27




Wie wel juridische middelen heeft om een gooier van een theelichthoudertje voor meer dan een jaar op te kunnen sluiten, kan zich niet meer verbergen achter het argument dat iets juridisch niet mogelijk is. Wie in staat is om een cartoonist met 10 man sterk op te pakken kan nu alleen maar onwil worden aangerekend. Wie in staat is om een politiek leider aan te klagen wegens een opinie delict, heeft nu geen argument meer om niets te doen.

Als er voorbedrukte aangifteformulieren worden gemaakt en aangifte 'feestjes' worden georganiseerd( zelfs bij mensen thuis kwam de politie) t.b.v. een opgeblazen incident, kan een Burgemeester zich niet meer verschuilen achter een gebrek van capaciteit. Hij laat de Joodse gemeenschap in de kou staan.


Heer Van Aartsen, er is opgeroepen tot: 'dood aan alle Joden'. De hitlergroet is gebracht, de ISIS vlag (vlag van een zeer moorddadige zeer zieke organisatie), deze werd getoond, verslaggevers werden ernstig bedreigd.

En dan laat Van Aartsen via zijn woordvoerders weten dat er geen grenzen zijn overschreden?

U bent als Burgemeester een grens overgegaan, u ben ongeschikt, u verklaart met uw lafhartige gedrag de Joden vogelvrij. Ze hebben hier geen deel van leven meer en dat komt door u!

Welke groep volgt, de homo's?

Stop deze waanzin in ons land, wordt wakker!


Gast

#5331 Re: Re: Re:

2014-07-30 23:30

#5326: - Re: Re:

Ik heb genoeg gehoord. Je mag jezelf bedanken dat ik zojuist mijn handtekening verwijderd heb. Jeetje wat een argressief zootje zuurpruimen hier.

Maria

#5332

2014-07-30 23:30

In onderstaande link staan de voorwaarden voor vrijheid van meningsuiting.
http://www.mensenrechten.nl/mensenrechten-voor-u/vrijheid-van-meningsuiting

Gast

#5333 Re: Re: Re: Re:

2014-07-30 23:35

#5331: - Re: Re: Re:

So it be ... er zullen vast nog vele handtekeningen volgen van mensen die wel oprecht achter deze petitie staan :-)

Ik wens u een goedenacht :-)

Dit bericht is verwijderd door de schrijver ervan (Toon details)

2014-07-30 23:41



Gast

#5335

2014-07-31 00:08

Antisemitisme moet uitgeroeid worden.
AANPASSEN of OPKRASSEN!

Gast

#5336

2014-07-31 00:25

Angstaanjagend en schandalig dat ''nederland'' zich,een vrijplaats bied, om de joden haat, en de haat tegen het westen (en oftewel tegen dit land zelf)te propageren. Nog even en ook hier staan kerken in brand. Slaap rustig verder politiek.
Dit land word niet anders overgenomen dan dat het overgegeven word. Waar zit het verstand.

Gast

#5337 Re:

2014-07-31 00:43

#5332: Maria -

En wie van de helden hier heeft dan aangifte gedaan? Nee, op de luie reet zitten en tekenen voor een petitie die het probleem volkomen passeert. Van Aartsen heeft de wet op de vrijheid van meningsuiting niet overtreden, maar de demonstranten (al zal de rechter daarover moeten oordelen). Doen we dan aangifte tegen de demonstranten? Nee, we zetten online wel een handtekening in een petitie zonder enige waarde met het verkeerde doel, want dan kunnen we tenminste blijven zitten. En maar klagen en maar jammeren, maar zelf geen vinger uitsteken. "De ander zal het wel oplossen".

Denk je nu werkelijk dat je ook maar iets gedaan hebt tegen het antisemitisme als je hier een petitie opstart, een krantenartikel plakt of een handtekening zet? Stopt de jodenhaat dan? Stopt de jodenhaat als van Aartsen niet langer burgemeester is? Heb je dan de wereld veranderd? En nee, het is ook geen begin, zoals hier ergens gezegd is. Een begin kan alleen maar een mentaliteitsverandering zijn, niet het wegsturen van mensen. Minder, minder, minder (of dat nou over van Aartsen, het kabinet of over Marokkanen gaat) verandert de mentaliteit niet en dus blijft het antisemitisme precies zoals het van tevoren was.

'Wegkijken', 'de kop in het zand steken', hoor je hier om de haverklap als beschuldiging aan het adres van van Aartsen. En hoe moet ik dan het thuis op je luie reet links en rechts een knopje op de computer klikken noemen dan? Je een hele kerel voelen omdat je toch maar eventjes voor het goede doel een handtekening hebt gezet, is juist je kop in het zand steken, want je hebt niets gedaan. Veronderstellen dat het wegsturen van van Aartsen een begin is en dan afwachten tot de ander het wel zal oplossen, is juist wegkijken, want ik heb genoeg gedaan, ik heb een knopje geklikt, mij moet je niet aankijken.

maria

#5338 Re: Re:

2014-07-31 01:46

#5337: - Re:

Enerzijds met je eens,anderzijds, wat is er mis met je stem ook langs een petitie te laten horen .

Zoals je dat zelf toch ook doet


Gast

#5339

2014-07-31 02:46

Het paard van Troje is met die haatbaarden en de modoms binnen gehaald en kan ongestoord zijn gang gaan in jullie schijtlandje. WIE haalt nu eens de trekker over?? Ben blij dat ik op een veilige afstand woon!

Gast

#5340 Re: Re:

2014-07-31 02:56

#5337: - Re:

Ik neem aan dat jij zeker wel aangifte hebt gedaan!?  In plaats van hier een links kul verhaal te schrijven had jij je beter in de feiten kunnen verdiepen. De jodenhaat stopt zeker niet als de burgermeester al verklaard dat er geen wet is overschreden! Ik haat links tuig, mag dat?  En jullie maar alles bedekken met de mantel der liefde... Ik walg van jouw soort!


Gast

#5341

2014-07-31 04:06

Het tij moet keren.

Gast

#5342

2014-07-31 05:35

Wij leven in een vrije land waarvoor hard is gevochten! Degenen die de vrijheid willen belemmeren met hun eigen overtuigingen horen niet in dit land en zeker niet de vrijheid van anderen te beperken. Iedere dag wordt het erger omdat zulken onder de motto van vrijheid onze vrijheid wordt weggegeven, onze grondwetten en grondrechten als vrouw, als niet moslims worden bedreigd naast de angst die door zulken wordt gezaaid.

Gast

#5343

2014-07-31 06:00

Prima actie. Weg met die pedante lul!

Gast

#5344

2014-07-31 06:31

Oproep aan Duitse Joden: zorg dat je niet herkenbaar bent (Elsevier 30-7-2014)


Een dringend advies aan de in Duitsland wonende Joden: presenteer je voorlopig niet openlijk als Jood, anders is het risico doelwit te worden van een aanval te groot.

http://www.elsevier.nl/Buitenland/nieuws/2014/7/Oproep-aan-Duitse-Joden-zorg-dat-je-niet-herkenbaar-bent-1568696W/

Gast

#5345

2014-07-31 06:31

Een volk dat voor tirannen zwicht, zal meer dan lijf en goed verliezen, dan dooft het licht

Gast

#5346

2014-07-31 06:32

Zie zelf hun "promotiefilmpjes" op internet.
genocide voortkomend uit hun fanatiek geloof.

heeeeel hard optreden. NU

Gast

#5347

2014-07-31 06:39

De islam dient zich te gedragen, als deze godsdienst wereldvrede voorstaat.
zoek Isis promotiefilpjes.
genocide en ze zijn er trots op.
Geen vrede nastreven?
Ook Israël streeft vrede na, paradoxaal maar waar.

Gast

#5348

2014-07-31 06:43

30x10

Gast

#5349

2014-07-31 06:46

Raakt het nu eindelijk niet eens tijd dat de mens, de enige soort die KAN denken, beseft dat er maar EeN aarde is, waar we het met z'n allen SAMAN moeten doen?
Regeringen moeten zorgen voor het welzijn van het volk, maar zetten door hun politiek, wat niets anders is dan GeLD, ,economische belangen, ongelijke verdeling )volk, de volkeren tegen elkaar op! Zij hebben zich boven het volk verheven en de afstand tussen politiek en volk is ongelofelijk. Van aertsen is ook los van wat zijn taak is. Natuurlijk kan hij WEL ingrijpen tijdens elke demonstratie, als dat bij demonstraties tegen cultuurbeleid kan, , de ME tot de tanden gewapend door de hele stad, kan het ook bij demonstraties zoals deze.! Hoe is het in godsnaam mogelijk dit te tolereren als GEZAG-HEBBER?! .! Dit is geen meester voor zijn burgere, want hij laar op deze manier toe dat een groep van zijn burgers beledigen angst aanjagen.. Het is zijn taak te verbinden, niet om te splijten, zoals overal ter wereld de gezaghebbers doen.. Er is geen militair, wereldwijd, die eerst de kans krijgt kennis te maken met de individuele vijand, die hij in politieke opdracht moet uitschakelen, want dan werd het misschien zijn vriend...? Van Aertsen moet deze groepen met elkaar in contact brengen, ze meoten koffie drinken met elkaar in zijn paleis, elkaar in de i ogen kijken, beseffen dat het om mensen gaat en niet WEeR om de splijtzwam GELOOF. Als van Aertsen dat voor elkaar krijgt, het enige wat hem nu te doen staat, dan mag hij blijven en gelijk op wereldwijde missie om te verkondigen hoe het wel moet.
Maria

#5350 Re: Re:

2014-07-31 06:46

#5337: - Re:

Als je aangifte wilt doen, moet je wel weten of je sterk in je schoenen staat t.o.v. onze wetgeving. Het is duidelijk dat dit zo is. En wie moet de wet handhaven? Juist!