Eis het ontslag van Jozias van Aartsen

Neem contact op met de schrijver van de petitie

Dit discussie-onderwerp is automatisch gecreëerd voor petitie Eis het ontslag van Jozias van Aartsen.


Gast

#5276

2014-07-30 21:59

o ja en dat betaald parkeren voor mijn deur vind ik ook niks

Gast

#5277

2014-07-30 22:00

Hoe ka ik nu als 2 de generatie oorlogslachtoffer nog enig commentaar geven

Gast

#5278

2014-07-30 22:01

Al jarenlang worden we gewezen op de toename van groeiende Jodenhaat in Nederland en omringende landen.

Het is verwerpelijk dat de Burgemeester Van Aartsen een haat demonstratie toe te staan waar wordt opgeroepen 'dood aan de Joden', de Hitlergroet wordt gebracht, haat vlaggen worden gedragen, hakenkruizen worden gedragen en verslaggevers worden bedreigd en geïntimideerd!


Gast

#5279 Re:

2014-07-30 22:02

#5277: -

Zeer treurig!


Gast

#5280 Re:

2014-07-30 22:02

#5274: -

Ja, veel mensen zijn er blind voor helaas. Het komt nog niet dicht genoeg bij voor hen. Daarom de noodzaak van deze petitie en hopenlijk zoveel mogelijk mensen die gaan delen en het onder de aandacht brengen wat mij betreft.


Gast

#5281 --Angst onder Rotterdamse joden na bedreiging op straat

2014-07-30 22:03

Algemeen Dagblad 30-7-2014

 

Rotterdamse joden zijn bang voor incidenten. De voorzitters van de liberale en orthodoxe joodse gemeente proberen hun achterban gerust te stellen. 'Iedere jood in Rotterdam vraagt zich nu af of hij veilig is.'

http://www.ad.nl/ad/nl/1038/Rotterdam/article/detail/3706052/2014/07/30/Angst-onder-Rotterdamse-joden-na-bedreiging-op-straat.dhtml


Gast

#5282 Oproep aan Duitse Joden: zorg dat je niet herkenbaar bent (Elsevier 30-7-2014)

2014-07-30 22:04

Een dringend advies aan de in Duitsland wonende Joden: presenteer je voorlopig niet openlijk als Jood, anders is het risico doelwit te worden van een aanval te groot.

http://www.elsevier.nl/Buitenland/nieuws/2014/7/Oproep-aan-Duitse-Joden-zorg-dat-je-niet-herkenbaar-bent-1568696W/

Gast

#5283 Jodenhaat in Nederland!

2014-07-30 22:05

Wie wel juridische middelen heeft om een gooier van een theelichthoudertje voor meer dan een jaar op te kunnen sluiten, kan zich niet meer verbergen achter het argument dat iets juridisch niet mogelijk is. Wie in staat is om een cartoonist met 10 man sterk op te pakken kan nu alleen maar onwil worden aangerekend. Wie in staat is om een politiek leider aan te klagen wegens een opinie delict, heeft nu geen argument meer om niets te doen.

Als er voorbedrukte aangifteformulieren worden gemaakt en aangifte 'feestjes' worden georganiseerd( zelfs bij mensen thuis kwam de politie) t.b.v. een opgeblazen incident, kan een Burgemeester zich niet meer verschuilen achter een gebrek van capaciteit. Hij laat de Joodse gemeenschap in de kou staan.


Heer Van Aartsen, er is opgeroepen tot: 'dood aan alle Joden'. De hitlergroet is gebracht, de ISIS vlag (vlag van een zeer moorddadige zeer zieke organisatie), deze werd getoond, verslaggevers werden ernstig bedreigd.

En dan laat Van Aartsen via zijn woordvoerders weten dat er geen grenzen zijn overschreden?

U bent als Burgemeester een grens overgegaan, u ben ongeschikt, u verklaart met uw lafhartige gedrag de Joden vogelvrij. Ze hebben hier geen deel van leven meer en dat komt door u!

Welke groep volgt, de homo's?

Stop deze waanzin in ons land, wordt wakker!

Gast

#5284 Mr. Van Aartsen, how you feel about endangering your Jewish citizens?

2014-07-30 22:10

The Simon Wiesenthal Centre is an international Jewish human
rights organization with a worldwide membership of 400,000.
Established in 1977, with headquarters in Los Angeles, it draws the
lessons of the Holocaust to the analysis of contemporary issues of
prejudice and discrimination.

The Centre is an NGO in consultative status to the United Nations,
UNESCO, the OSCE, the Organization of American States and the
Council of Europe.

Our membership is shocked at your authorization, on two occasions,
of demonstrations in The Hague, - ironically branded as the “City of
Peace and Justice” – calling for “the Death of Jews”.

The World Mayor Association in Hanover established a code for their
candidates, led by the duty to protect all their citizens. I, therefore
wonder, Mr. Van Aartsen, how you feel about endangering your
Jewish citizens?

http://www.docdroid.net/fdjg/letter-to-the-hague-mayor-mr-van-aartsen.doc.html

Gast

#5285 Dank voor uw steun. Stuur deze petitie door, ook via twitter en facebook

2014-07-30 22:14

Beste mensen teken deze petitie en stuur hem door, ook via twitter en facebook. Jodenhaat moet gestopt worden.

Het gaat hier over onze toekomst en die van onze kinderen.
In een land vol van haat kunnen we niet leven.
In een land waar Jodenhaat wordt gefaciliteerd door een Burgemeester is het end zoek en glijden we af naar een zeer griezelige situatie.

Het is een signaal naar aanleiding van haat demonstraties in Den Haag. Waar 'dood aan de Joden' werd geschreeuwd, waar de Hitlergroet werd gebracht, waar haatvlaggen werden gedragen (ISIS), waar hakenkruizen werden getoond ter provocatie en waar verslaggevers ernstig werden bedreigd.

Het optreden van een Burgemeester die niet durft in te grijpen bij uiting van deze expliciete haat en agressie tegen Joden, agressie en intimidatie tegen verslaggevers en zich vervolgens achteraf ook nog verschuilt achter woordvoerders en het O.M. dient aangesproken te worden.

Beter is het als hij zijn functie neerlegt.

 

Wij zijn heel diep geschokt Burgemeester Van Aartsen. U hoeft niet geschokt te zijn! De Joden die zijn diep geraakt en diep geschokt door uw lafhartige optreden!


Gast

#5286

2014-07-30 22:19

Deze petitie heeft geen enkele waarde. Omdat namelijk geen enkele handtekening als een geldige handtekening kan worden beschouwd.

Probeer het zelf maar eens uit. Je kunt bij naam en adres de meest rare onzin schrijven — wordt gewoon door de petitie geaccepteerd. Is ook al gebeurd hier; kijk maar naar handtekening nr. 190 (is inmiddels verwijderd, want ja, je kunt bewijsmateriaal toch niet laten staan? Kijk maar in de handtekeningenlijst: nummer 190 is VERDWENEN), daar stond bij naam “NEEEEEEEE NEEEEEEEEEEE” en bij woonplaats “totaal-niet-mee-eens”. Ik durf er zonder blikken of blozen best wel een kapitaaltje op te zetten dat noch die naam, noch die woonplaats bestaat of ooit bestaan heeft. Ik kan dus oneindig vaak een handtekening zetten met verzonnen informatie, die niet eens op een naam of een woonplaats hoeft te lijken. Op basis daarvan kunnen al deze handtekeningen dus stuk voor stuk niet als geldig worden beschouwd.

Dus naam en adres zeggen niets over de geldigheid van een handtekening. E-mailadres dan misschien? Want de software van de petitie vraagt je om de link in de e-mail te klikken om de handtekening te bevestigen. Lijkt redelijk, maar met al die gratis e-mailaccounts via Hotmail, G-mail, Yahoo en wat al niet meer, kan ik in mijn eentje een oneindig aantal e-mailadressen bezitten. Bovendien, ik kan één en hetzelfde e-mailadres oneindig vaak gebruiken. Probeer maar. Zolang ik maar niet dezelfde naam met hetzelfde e-mailadres combineer, kan ik oneindig blijven tekenen. Die oneindige handtekeningen kunnen dus stuk voor stuk niet als geldig worden beschouwd.

Is het dan misschien het IP-adres dat een handtekening geldig maakt of niet, want we zien dat de software van de petitie bijhoudt of een IP-adres meer dan één keer wordt gebruikt. Had ook redelijk kunnen zijn, ware het niet dat ook dit heel eenvoudig te omzeilen is, door via een proxy een handtekening te zetten en ook dat kan ik oneindig blijven herhalen. Die oneindige handtekeningen kunnen dus stuk voor stuk niet als geldig worden beschouwd.

Ik vrees dus, dat deze petitie geen enkele waarde heeft, want geen enkele handtekening kan zonder twijfel als een geldige handtekening worden beschouwd. Da’s lullig, uiteraard, maar troost je: dat geldt voor ALLE andere petities hier ook. Geen enkele petitie hier heeft enige waarde, omdat het kinderlijk eenvoudig is een petitie te manipuleren door een oneindig aantal valse handtekeningen te zetten.

Begrijp je meteen waarom deze service gratis is: hij levert namelijk helemaal niets. Deze petities zijn bedoeld om inkomen te generen voor de eigenaars van deze site. Inkomsten van diegenen die een bedrag doneren "voor meer zichtbaarheid" van deze petitie. Ik persoonlijk vind het schandelijk dat mensen op deze wijze om de tuin worden geleid, een rad voor de ogen wordt gedraaid en geld uit de zak wordt geklopt, maar die mening hoeft niemand te delen.

Er zijn al eerder petities om precies deze reden gesloten: ze zijn namelijk zinloos. Zie wat Fra Mieke deed besluiten haar petitie tegen de stemtelfraude bij de EU-verkiezingen 2014 te sluiten:

http://www.petities24.com/forum/post/2181550

Vele van jullie zullen ook die petitie hebben ondertekend. Wees niet de laatste die zich realiseert dat hij een petitie tekent om de verkeerde redenen!

Ik zeg alleen maar: deze petitie heeft geen enkele waarde.


Gast

#5287

2014-07-30 22:21

Getekend ga zo door

Gast

#5288 Re:

2014-07-30 22:23

#5286: -

Voor wie kans ziet en wat tijd heeft! Gooi af en toe ook even een plakje worst naar (deze) onze huis Azijnzeiker die de hele dag probeert mensen te demotiveren voor deze goede zaak!

Stop de Jodenhaat en ISIS demonstraties in Nederland en teken de petitie!


Gast

#5289 'Het conflict in Gaza wordt aangegrepen om de Jodenhaat aan te wakkeren'

2014-07-30 22:24

Uitslag Stelling: Gazademonstraties verbieden'


79% is voor het verbieden van  Gazademonstraties.

87% is van mening dat de politici en de politie de Jodenhaat onderschatten.


'De politie had bij de demonstratie in Den Haag afgelopen weekend moeten ingrijpen, zo vindt een overgrote meerderheid. Met de inschatting van burgemeester Van Aartsen dat 'er geen grens was overschreden', zijn veruit de meeste stemmers het niet eens. Als baas van de politie in Den Haag had hij de demonstratie moeten beëindigen. De burgemeester moet aftreden, vinden de deelnemers.

Veel lezers verwijten de politiek ook het meten met twee maten en vergelijken de Gaza-demonstraties met de beruchte Marokkanen-uitspraak van Geert Wilders. "Als Nederlanders 'Minder, minder' roepen, dan vliegen de aangiften over de toonbank. Ik ben wel benieuwd wat er zou gebeuren als we tegen moslims zouden demonstreren. Dan zou het huis te klein zijn."


http://www.telegraaf.nl/watuzegt/wuz_stelling/22911599/__Gazademonstraties_verbieden__.html


Gast

#5290 Re: Re:

2014-07-30 22:25

#5288: - Re:

Nooit op het idee gekomen dat ik misschien wel veganist zou kunnen zijn?

Vooroordelen, vooroordelen, vooroordelen.


Gast

#5291 Re: Re:

2014-07-30 22:26

#5288: - Re:

Ik weet niet of antisemitisme overbluffen met islamhaat wel "een goede zaak" genoemd kan worden.


Gast

#5292 Re: Re: Re:

2014-07-30 22:27

#5290: - Re: Re:

Heyyyy Azijnzeiker iedereen groeit en leert zijn hele leven nog elke dag, dus misschien jij ook wel. Een worteltje dan om het goed te maken oké :-)


Gast

#5293 'Het conflict in Gaza wordt aangegrepen om de Jodenhaat aan te wakkeren'

2014-07-30 22:28

#5291: - Re: Re:

Uitslag Stelling: Gazademonstraties verbieden'

 


79% is voor het verbieden van  Gazademonstraties.

87% is van mening dat de politici en de politie de Jodenhaat onderschatten.


'De politie had bij de demonstratie in Den Haag afgelopen weekend moeten ingrijpen, zo vindt een overgrote meerderheid. Met de inschatting van burgemeester Van Aartsen dat 'er geen grens was overschreden', zijn veruit de meeste stemmers het niet eens. Als baas van de politie in Den Haag had hij de demonstratie moeten beëindigen. De burgemeester moet aftreden, vinden de deelnemers.

Veel lezers verwijten de politiek ook het meten met twee maten en vergelijken de Gaza-demonstraties met de beruchte Marokkanen-uitspraak van Geert Wilders. "Als Nederlanders 'Minder, minder' roepen, dan vliegen de aangiften over de toonbank. Ik ben wel benieuwd wat er zou gebeuren als we tegen moslims zouden demonstreren. Dan zou het huis te klein zijn."


http://www.telegraaf.nl/watuzegt/wuz_stelling/22911599/__Gazademonstraties_verbieden__.html


Gast

#5294 Rotterdamse joden zijn bang voor incidenten.

2014-07-30 22:29

#5286: -

Algemeen Dagblad 30-7-2014

 

Rotterdamse joden zijn bang voor incidenten. De voorzitters van de liberale en orthodoxe joodse gemeente proberen hun achterban gerust te stellen. 'Iedere jood in Rotterdam vraagt zich nu af of hij veilig is.'

http://www.ad.nl/ad/nl/1038/Rotterdam/article/detail/3706052/2014/07/30/Angst-onder-Rotterdamse-joden-na-bedreiging-op-straat.dhtml


Gast

#5295 Oproep aan Duitse Joden: zorg dat je niet herkenbaar bent (Elsevier 30-7-2014) 2014-07-30 23:04

2014-07-30 22:31

Oproep aan Duitse Joden: zorg dat je niet herkenbaar bent (Elsevier 30-7-2014)
2014-07-30 23:04

Een dringend advies aan de in Duitsland wonende Joden: presenteer je voorlopig niet openlijk als Jood, anders is het risico doelwit te worden van een aanval te groot.

http://www.elsevier.nl/Buitenland/nieuws/2014/7/Oproep-aan-Duitse-Joden-zorg-dat-je-niet-herkenbaar-bent-1568696W/


Gast

#5296 Gazademonstraties verbieden

2014-07-30 22:33

" Overigens blijkt uit heel veel reacties ook dat heel veel deelnemers denken dat in iedere moslim een antisemiet schuilt. Zo schrijft iemand: "Het conflict in Gaza wordt aangegrepen om de Jodenhaat aan te wakkeren, die er vanaf de wieg wordt ingegoten." Daarbij vinden sommigen dat met name de 'linkse' media zich alleen maar richten op wat Israël mis doet. "Wie zegt bij die bommen op scholen dat het Hamas niet zelf is geweest?"

http://www.telegraaf.nl/watuzegt/wuz_stelling/22911599/__Gazademonstraties_verbieden__.html

Gast

#5297 Re: Re: Re:

2014-07-30 22:34

#5290: - Re: Re:

Veganist? denk eerder iemand met een verslavingsprobleem.

 

Stop de Jodenhaat!


Gast

#5298

2014-07-30 22:35

Wie wel juridische middelen heeft om een gooier van een theelichthoudertje voor meer dan een jaar op te kunnen sluiten, kan zich niet meer verbergen achter het argument dat iets juridisch niet mogelijk is. Wie in staat is om een cartoonist met 10 man sterk op te pakken kan nu alleen maar onwil worden aangerekend. Wie in staat is om een politiek leider aan te klagen wegens een opinie delict, heeft nu geen argument meer om niets te doen.

Als er voorbedrukte aangifteformulieren worden gemaakt en aangifte 'feestjes' worden georganiseerd( zelfs bij mensen thuis kwam de politie) t.b.v. een opgeblazen incident, kan een Burgemeester zich niet meer verschuilen achter een gebrek van capaciteit. Hij laat de Joodse gemeenschap in de kou staan.


Heer Van Aartsen, er is opgeroepen tot: 'dood aan alle Joden'. De hitlergroet is gebracht, de ISIS vlag (vlag van een zeer moorddadige zeer zieke organisatie), deze werd getoond, verslaggevers werden ernstig bedreigd.

En dan laat Van Aartsen via zijn woordvoerders weten dat er geen grenzen zijn overschreden?

U bent als Burgemeester een grens overgegaan, u ben ongeschikt, u verklaart met uw lafhartige gedrag de Joden vogelvrij. Ze hebben hier geen deel van leven meer en dat komt door u!

Welke groep volgt, de homo's?

Stop deze waanzin in ons land, wordt wakker!

Gast

#5299 Raam ingegooid bij opperrabbijn in Amersfoort

2014-07-30 22:38

AMERSFOORT - Bij het huis van Binyomin Jacobs, de opperrabbijn van Nederland, is donderdagochtend vroeg een ruit ingegooid. Dat heeft Jacobs bevestigd na een bericht van EenVandaag. Volgens Jacobs, die al 36 jaar in Amersfoort woont, is het de vijfde keer in twee jaar tijd.

BOODSCHAP
Voor Jacobs staat het motief echter wel vast. "De boodschap lijkt me duidelijk," meldt Jacobs aan het ANP. "Ik ben waarschijnlijk te veel pro-Israël. Ik ben joods, ik ben opperrabbijn. Het zou infantiel zijn als ik die link niet zou leggen."

http://www.rtvutrecht.nl/nieuws/1203145

Gast

#5300

2014-07-30 22:38

Wij zijn heel diep geschokt Burgemeester Van Aartsen. U hoeft niet geschokt te zijn! De Joden die zijn diep geraakt en diep geschokt door uw lafhartige optreden!