Eis het ontslag van Jozias van Aartsen

Neem contact op met de schrijver van de petitie

Dit discussie-onderwerp is automatisch gecreëerd voor petitie Eis het ontslag van Jozias van Aartsen.


Gast

#4876

2014-07-30 12:26

We zijn een volk van slappelingen geworden en durven niet eens te laten zien dat wij geen ISIS praktijken en Jodenhaat willen. Het hek is zo van de dam.

Iedereen die getekend heeft mag wat mij betreft trots zijn op zichzelf.

Gast

#4877

2014-07-30 12:29

Propaganda filmpje van de ISIS. Wat schijnbaar normaal is dat er inmiddels ook in de Nederlandse straten dood aan alle Joden mag worden geroepen. Sta hier tegen op. Geen Jodenhaat!

Waarschuwing bevat zeer schokkende beelden!!

http://www.dagelijksestandaard.nl/2014/07/isis-pleegt-genocide-en-is-er-trots-op


Gast

#4878

2014-07-30 12:32

Waarom mogen groepen in onze bevolking, die zich altijd gediscrimineerd voelen, zulke vreselijke dingen roepen. Dit kan niet! Dit is geen democratie meer. Het volk van Nederland wil dit niet!

Gast

#4879 Stop de Jodenhaat in Nederland, teken a.u.b. deze petitie en stuur hem door.

2014-07-30 12:33

Al jarenlang worden we gewezen op de toename van groeiende Jodenhaat in Nederland en omringende landen.

Dan is het moreel verwerpelijk om haat demonstraties toe te staan waar wordt opgeroepen tot 'dood aan de Joden', de Hitlergroet wordt gebracht, haatvlaggen, hakenkruizen worden gedragen en verslaggevers worden bedreigd en geïntimideerd

Gast

#4880

2014-07-30 12:34

Beste mensen teken deze petitie en stuur hem door, ook via twitter en facebook. Jodenhaat moet gestopt worden.

Het gaat hier over onze toekomst en die van onze kinderen.

In een land vol van haat willen we niet leven.

In een land waar Jodenhaat wordt gefaciliteerd door een Burgemeester is het end zoek en glijden we af naar een zeer griezelige situatie.

Gast

#4881

2014-07-30 12:36

Schande!  Voor de nederlandse joden die al zo zwaar hebben geleden in ons land, sorry dat dit gebeurd in ons land.
Een aanfluiting voor nederland!!!

Stop deze walgelijke haat!


Gast

#4882

2014-07-30 12:38

Dit is een signaal vanuit onze samenleving naar aanleiding van twee haat demonstraties in Den Haag.

Demonstraties waar 'dood aan alle Joden' werd geschreeuwd, waar de Hitlergroet werd gebracht, waar haatvlaggen werden gedragen (ISIS), waar hakenkruizen werden getoond ter provocatie en waar verslaggevers ernstig werden bedreigd.

Burgemeester Van Aartsen, die niet heeft ingegrepen en zich achteraf verschuilt achter woordvoerders en het O.M. dient hier op aangesproken te worden.

Beter is het als hij zijn functie neerlegt.


Gast

#4883

2014-07-30 12:40

Niet vragen om te stoppen met jodehaat! Maar de wortel aanpakken.
En we weten allemaal wat de wortel is!. Juist islam!

En inderdaad, we mogen best wel de naam van het beestje noemen.


Gast

#4884 Stop de Jodenhaat!

2014-07-30 12:41

Israëlische voetballers worden belaagd tijdens een vriendschappelijke wedstrijd in Oostenrijk. In de voorsteden van Parijs en Brussel lopen protesten tegen Joden verschrikkelijk uit de hand. Ook in Nederland groeit de Jodenhaat. Het maakt één ding duidelijk, antisemitisme is levendiger dan ooit.
Jodenhaat in Nederland

Zoals gezegd gaat de Jodenhaat aan Nederland niet voorbij. Afgelopen week werd tijdens een Gaza-demonstratie in Den Haag opgeroepen om ‘alle Joden te doden’.

Mensen liepen onherkenbaar rond. Een GeenStijl journaliste werd bijna gelyncht.

En aan het einde van de demonstratie werd de Hitlergroet uitgebracht.

Een week eerder liep eenzelfde protest ook uit de hand. Demonstranten liepen rond met vlaggen vol hakenkruizen. Zelfs een PVDA-politica deed aan deze demonstratie mee!

De Haagse burgemeester Van Aartsen zwijgt. Hij en Nederland lijken de lessen van het verleden niet serieus te nemen.'

http://www.leenardkanselaar.nl/nooit-meer-jodenhaat/

 

 


Gast

#4885 Re:

2014-07-30 12:43

#4883: -

De radicale Islam wel te verstaan!

 

Als we willen dat het stopt, dan stopt het. Je moet het hard genoeg willen, met elkaar, zij aan zij, en voor niets wijken.

Geef het moorddadige ISIS haattuig geen seconde de kans te hopen dat wij een stap terug doen, maar ontneem ze die hoop.

Onthoud dat ze niets zijn behalve hun haat, dat ze geen eigenwaarde hebben. Alleen hun haat. En die bezit hen. Maar hun haat tegen alles dat anders is, is eigenlijk de haat tegen zichzelf.

Dat ze nooit, gewoon, met vriendjes kind zijn geweest. Dat ze de taal die ook van hen een succes had kunnen maken, niet goed spreken waardoor ze op school achter bleven en ze allemaal wegstroomden naar het praktijkonderwijs - ondanks dat een normale vertegenwoordiging het IQ moet hebben voor hoger onderwijs. Ze haten zichzelf, ze haten de achterlijke sociale omstandigheden waar ze uit komen.

Ze schamen zich voor hun ouders en daarover haten ze zichzelf weer.

Hun enige uitweg uit deze put van minderwaardigheid is de verheerlijking van een imaginair verleden en de volledige onderwerping aan een repressieve orthodoxie.

Het geluk dat zij daarin vinden is de sexuele bevrediging van de vernedering. Ze roepen de suprematie van de Islam uit om eindelijk bij iets groots te horen.

Maar hoe harder ze schreeuwen, hoe harder de echo verraad dat het gebouw van hun gedachten leeg is. Hun enige hoop op de toekomst komt voort uit hun gedrag van vernietiging dat zo kenmerkend is voor mensen zonder eigenwaarde.

Hun enige beeld van de toekomst is er een van dood en verderf. De leugen van de jihad drijft hen voort. Het is de overwinning van de haat, van de God van het gehenna. De haat die als voortrazend vuur alles op zijn pad verteert.

Maar aan het eind verteert het ook zichzelf. Heel het Midden-Oosten valt er aan ten prooi.

En er is maar een weg uit dit dal: laat ze hun haat, laat ze aan hun eigen haat ten onder gaan.'


Gast

#4886

2014-07-30 12:43

Iedereen met een beetje gevoel voor normen en waarden, moeten dit alles met afschuw ondergaan, totdat de emmer overloopt.
Als onze medeburgers door een stelletje tuig met moord en dood word bedreigt en ook het GEZAG keert zich hier van af, dan is het einde van het fatsoen in zicht.
Ik ben zelf niet Joods, maar mijn vrouw, kinderen en veel vrienden en bekenden wel.
Wie je ook spreekt, iedereen is diep geraakt en bang, door de halfslachtige houding van het GEZAG.
Maar als oud-marinier kan ik u melden, dat niemand aan mijn gezin en of vrienden komt en met mij zijn er meerdere die er zo over denken en zij zijn geen lid van de PVV.
Groet. Anton

Gast

#4887

2014-07-30 12:44

Het is zeer belangrijk dat we EN MASSE laten horen dat:

Alle Joden dood wensen
Hakenkruizen tonen
ISIS vlaggen tonen
Hitlergroeten tonen
Ernstige bedreigingen van verslaggevers

Deze haat en agressie willen wij niet!
Deze uitwassen dienen scherp veroordeeld en aangepakt te worden.

Burgemeester Van Aartsen is ernstig in gebreke en meet met twee maten.

Ook de meeste heren en dames politici blijven nu oorverdovend stil en laten het gewoon gebeuren!

Wat er is gebeurd is ontoelaatbaar.

Laat uw stem horen. Laat horen dat oproepen tot dood van alle Joden, het tonen van hakenkruizen, het brengen van de Hitlergroet, het bedreigen van onze verslaggevers ontoelaatbaar is.

Gast

#4888 Re:

2014-07-30 12:45

#4886: -

Ja, precies het is gewoon je gevoel voor normen en waarden!

Gast

#4889 "Er zijn geen grenzen overschreden"

2014-07-30 12:46

Het lijkt wel of letterlijk en figuurlijk in Nederland alle grenzen open zijn te gek voor woorden

Gast

#4890

2014-07-30 12:46

In een demonstratie waarin openlijk opgeroepen wordt tot het vermoorden van Joden, het brengen van de Hitlergroet, het dragen van ISIS haatvlaggen, het ernstig bedreigen en intimideren van onze verslaggevers etc.


En dan ook nog achteraf afgemeten laten weten -via woordvoerders- dat er niets strafbaars is gebeurd, dat er geen MORELE grenzen zijn overschreden, zo iemand is niet in staat de openbare orde te handhaven en de veiligheid van burgers te waarborgen.


Gast

#4891 Bezorgde Nederlander

2014-07-30 12:47

De haat voor de Islam (en anderen) spat werkelijk van deze pagina’s af. Treurig dat er zo veel mensen zijn die denken dat hun afkeer van het antisemitisme daarmee vergoelijkt kan worden. Ik vraag mij dan, hopelijk onterecht, ook wel af hoe oprecht de verontwaardiging is?
Wie ZONDER zonden is, werpe de eerste steen. Er zal geen kiezeltje verschuiven, vrees ik.

Gast

#4892

2014-07-30 12:47

zeer goed initiatief een burgemeester die toelaat cQ opdracht geeft zodat 5 agenten een onschuldige burger overmeesteren die een vlag (morgenster) notabene goedgekeurd door de regering. en vervolgens toestaal dat verwijzingen naar de holocaust wordt getolereerd hort neit op een openbare functie

Gast

#4893

2014-07-30 12:47

Al leven we in een land waar men vrijheid heeft van meningsuiting vind ik het zeer ongepast dat Burgemeester van Aartsen deze demonstratie niet verboden heeft. Wij Nederlanders staan bekend om de acceptatie van andere mensen met hun religie, maar het is belachelijk dat men de Joden wederom demoniseert.

Gast

#4894 Re: Bezorgde Nederlander

2014-07-30 12:49

#4891: - Bezorgde Nederlander

Nee, die hoek hoeven wij ons niet meer te laten indrukken!

Dat is al te lang gebeurt en het zijn mensen zoals u die anderen willen doen geloven dat als zij wel normen en waarden hebben en inzien dat dit gewoon niet kan zij fout zijn! Met als resultaat dat het nu normaal is dat er door de straten wordt geroepen dood aan alle Joden. Jodenhaat en ISIS in Nederland is fout! Schaam u diep om mensen steeds een schuldgevoel aan te praten!


Gast

#4895 Re: Bezorgde Nederlander

2014-07-30 12:50

#4891: - Bezorgde Nederlander

Geen haat tegen de Islam integendeel.

 

Er wordt hier gerefereerd aan de expliciete Jodenhaat door o.a. ISIS aanhangers tijdens demonstraties. Waar een Burgemeester niet durft in te grijpen en de Joden daarmee vogelvrij heeft verklaard.

 

Een Burgemeester die achteraf via verschillende woordvoerders laat weten diep geschokt te zijn en aangeeft dat er geen morele grenzen zijn overschreden.

 

Ook ik laat me niet in de racistenhoek drukken, die tijd is voorbij. Dat is een aangepraat achterhaald concept van mensen die altijd achteraf geschokt en verbaasd zijn en kritiek op de Islam afdoen als haat zaaien, onderbuikgevoelens, bang zijn voor vreemde luchtjes in het portiek etc.

 

Nee daar trap ik niet meer in beste bezorgde Nederlander.

 

Heeft U - dit even ter illustratie- Joden horen roepen tijdens de Pro Israël manifestatie op de Dam in Amsterdam: Dood aan de Moslims?

Nee bezorgde Nederlander dat is niet gebeurd en dat zal nooit gebeuren. Dat is helaas wel gebeurd door aanhangers van de religie van VREDE.

 

Stop de Jodenhaat in Nederland!

 

 

Aziz

#4896 Den Haag.

2014-07-30 12:51

De geschiedenis herhaalt zich. 70 jaar geleden hadden we ook foute burgemeesters.
Deze burgemeester is erger. Hij laat toe, dat terroristische bewegingen in Den Haag kunnen demonstreren.
Internationaal is Den Haag, ook Nederland zwaar beschadigd. Ik schaam mij diep als rasechte Nederlander.


Gast

#4897 'I, therefore wonder Mr. Van Aartsen, how you feel about endangering your Jewish citizens?"

2014-07-30 13:03

Wiesenthal Centre to Mayor of The Hague, "Your Authorization of ISIS Gathering May Have Violated The Netherlands' Anti-Terrorism Legislation"

http://www.wiesenthal.com/site/apps/nlnet/content.aspx?c=lsKWLbPJLnF&b=8776547&ct=14101149&notoc=1

Gast

#4898

2014-07-30 13:08

Super!

Gast

#4899 Re:

2014-07-30 13:09


Gast

#4900 Dank voor uw steun, teken deze petitie en stuur hem door.

2014-07-30 13:11

Beste mensen teken deze petitie en stuur hem door, ook via twitter en facebook. Jodenhaat moet gestopt worden.

Het gaat hier over onze toekomst en die van onze kinderen.

In een land vol van (Joden) haat willen we niet leven.

In een land waar Jodenhaat wordt gefaciliteerd door een Burgemeester is het end zoek en glijden we af naar een zeer griezelige situatie.