Eis het ontslag van Jozias van Aartsen

Neem contact op met de schrijver van de petitie

Dit discussie-onderwerp is automatisch gecreëerd voor petitie Eis het ontslag van Jozias van Aartsen.


Gast

#4651

2014-07-29 23:13

Dit gedrag is een burgemeester onwaardig.
Hij kan het dus niet.

Gast

#4652 Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re:

2014-07-29 23:14

Het is zeer belangrijk dat we EN MASSE laten horen dat:

Alle Joden dood wensen
Hakenkruizen tonen
ISIS vlaggen tonen
Hitlergroeten tonen
Ernstige bedreigingen van verslaggevers

Deze haat en agressie willen wij niet!
Deze uitwassen dienen scherp veroordeeld en aangepakt te worden.

Burgemeester Van Aartsen is ernstig in gebreke en meet met twee maten.

Ook de heren en dames politici blijven oorverdovend stil en laten het gewoon gebeuren!

Wat er is gebeurd is ontoelaatbaar.

Laat uw stem horen. Laat horen dat oproepen tot dood van alle Joden, het tonen van hakenkruizen, het brengen van de Hitlergroet, het bedreigen van onze verslaggevers ontoelaatbaar is.

#4650: - Re: Re: Re: Re: Re: Re:

 


Gast

#4653

2014-07-29 23:14

Mijn vrijheid gaat zover tot ik de vrijheid van iemand anders inpik.

Gast

#4654 Re: Re: Re: Re: Re:

2014-07-29 23:14

#4649: - Re: Re: Re: Re:

Ja, want het is een schande dat het al zover heeft kunnen komen.


Gast

#4655 Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re:

2014-07-29 23:14

#4652: - Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Het is zeer belangrijk dat we EN MASSE laten horen dat:

Nou, op veler verzoek dan:

Deze petitie heeft geen enkele waarde. Omdat namelijk geen enkele handtekening als een geldige handtekening kan worden beschouwd.

Probeer het zelf maar eens uit. Je kunt bij naam en adres de meest rare onzin schrijf — wordt gewoon door de petitie geaccepteerd. Is ook al gebeurd hier; kijk maar naar handtekening nr. 190, daar staat bij naam “NEEEEEEEE NEEEEEEEEEEE” en bij woonplaats “totaal-niet-mee-eens”. Ik durf er zonder blikken of blozen best wel een kapitaaltje op te zetten dat noch die naam, noch die woonplaats bestaat of ooit bestaan heeft. Ik kan dus oneindig vaak een handtekening zetten met verzonnen informatie, die niet eens op een naam of een woonplaats hoeft te lijken. Op basis daarvan kunnen al deze handtekeningen dus stuk voor stuk niet als geldig worden beschouwd.

Dus naam en adres zeggen niets over de geldigheid van een handtekening. E-mailadres dan misschien? Want de software van de petitie vraagt je om de link in de e-mail te klikken om de handtekening te bevestigen. Lijkt redelijk, maar met al die gratis e-mailaccounts via Hotmail, G-mail, Yahoo en wat al niet meer, kan ik in mijn eentje een oneindig aantal e-mailadressen bezitten. Bovendien, ik kan één en hetzelfde e-mailadres oneindig vaak gebruiken. Probeer maar. Zolang ik maar niet dezelfde naam met hetzelfde e-mailadres combineer, kan ik oneindig blijven tekenen. Die oneindige handtekeningen kunnen dus stuk voor stuk niet als geldig worden beschouwd.

Is het dan misschien het IP-adres dat een handtekening geldig maakt of niet, want we zien dat de software van de petitie bijhoudt of een IP-adres meer dan één keer wordt gebruikt. Had ook redelijk kunnen zijn, ware het niet dat ook dit heel eenvoudig te omzeilen is, door via een proxy een handtekening te zetten en ook dat kan ik oneindig blijven herhalen. Die oneindige handtekeningen kunnen dus stuk voor stuk niet als geldig worden beschouwd.

Ik vrees dus, dat deze petitie geen enkele waarde heeft, want geen enkele handtekening kan zonder twijfel als een geldige handtekening worden beschouwd. Da’s lullig, uiteraard, maar troost je: dat geldt voor ALLE andere petities hier ook. Geen enkele petitie hier heeft enige waarde, omdat het kinderlijk eenvoudig is een petitie te manipuleren door een oneindig aantal valse handtekeningen te zetten.

Begrijp je meteen waarom deze service gratis is: hij levert namelijk helemaal niets. Deze petities zijn bedoeld om inkomen te generen voor de eigenaars van deze site. Inkomsten van diegenen die een bedrag doneren "voor meer zichtbaarheid" van deze petitie. Ik persoonlijk vind het schandelijk dat mensen op deze wijze om de tuin worden geleid, een rad voor de ogen wordt gedraaid en geld uit de zak wordt geklopt, maar die mening hoeft niemand te delen.

Er zijn al eerder petities om precies deze reden gesloten: ze zijn namelijk zinloos.

http://www.petities24.com/forum/post/2181550

Wees niet de laatste die zich dat realiseert!

Ik zeg alleen maar: deze petitie heeft geen enkele waarde.

 


Gast

#4656 Van Aartsen 'diep geraakt' door aantijgingen over Gaza-protest

2014-07-29 23:16

Burgemeester Jozias van Aartsen (VVD) is diep geraakt door aantijgingen dat hij te slap heeft gereageerd op een pro-Gaza protest in Den Haag. 'Nimmer heeft hij, of is op zijn gezag gezegd, dat tijdens de demonstratie van 24 juli geen morele grenzen zijn overschreden.'

http://www.elsevier.nl/Nederland/nieuws/2014/7/Van-Aartsen-diep-geraakt-door-aantijgingen-over-Gaza-protest-1568199W/

Wat een hypocriet, wat een opportunist deze man.

Wegwezen en opstappen!

Gast

#4657

2014-07-29 23:16

De tijd van pappen en nathouden is voorbij. Het is tijd dat Van Aartsen plaats maakt voor een burgemeester die problemen met radicalen aan gaat pakken!

Gast

#4658 Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re:

2014-07-29 23:16

#4655: - Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re:

:-) wat bent u een zielig persoon. Het gaat u niet lukken.


Gast

#4659 Nooit meer Jodenhaat!

2014-07-29 23:17

Israëlische voetballers worden belaagd tijdens een vriendschappelijke wedstrijd in Oostenrijk. In de voorsteden van Parijs en Brussel lopen protesten tegen Joden verschrikkelijk uit de hand. Ook in Nederland groeit de Jodenhaat. Het maakt één ding duidelijk, antisemitisme is levendiger dan ooit.
Jodenhaat in Nederland

Zoals gezegd gaat de Jodenhaat aan Nederland niet voorbij. Afgelopen week werd tijdens een Gaza-demonstratie in Den Haag opgeroepen om ‘alle Joden te doden’. Mensen liepen onherkenbaar rond. Een GeenStijl journaliste werd bijna gelyncht. En aan het einde van de demonstratie werd de Hitlergroet uitgebracht. Een week eerder liep eenzelfde protest ook uit de hand. Demonstranten liepen rond met vlaggen vol hakenkruizen. Zelfs een PVDA-politica deed aan deze demonstratie mee! De Haagse burgemeester Van Aartsen zwijgt. Hij en Nederland lijken de lessen van het verleden niet serieus te nemen.'

http://www.leenardkanselaar.nl/nooit-meer-jodenhaat/

Gast

#4660 Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re:

2014-07-29 23:18

#4658: - Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re:

Is allang gelukt. Wie deze handtekeningenlijst straks moet gaan beoordelen, weet allang van wanten. Maar plak gerust nog wat verder hoor.


Gast

#4661 Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re:

2014-07-29 23:18

#4658: - Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: :-) wat bent u een zielig persoon. Het gaat u niet lukken.

Zolang je blijft lachen, weet ik dat je het niet meent. Gekkie!


Gast

#4662

2014-07-29 23:19

Hier was duidelijk sprake van anti-semitisme, van blinde Joden haat. Alle Joden dood wensen, Hitler groet en hakenkruisen: Dit KAN gewoon NIET! Hier wordt aangezet tot genocide! Dat is niet 1 maar wel 10 grenzen te ver!

Gast

#4663 Stop de Jodenhaat.

2014-07-29 23:20

Wie wel juridische middelen heeft om een gooier van een theelichthoudertje voor meer dan een jaar op te kunnen sluiten, kan zich niet meer verbergen achter het argument dat iets juridisch iets niet mogelijk is. Wie in staat is om een cartoonist met 10 man sterk op te pakken kan nu alleen maar onwil worden aangerekend. Wie in staat is om een politiek leider aan te klagen wegens een opinie delict, heeft nu geen argument meer om niets te doen.

Als er voorbedrukte aangifteformulieren worden gemaakt en aangifte 'feestjes' worden georganiseerd( zelfs bij mensen thuis kwam de politie) t.b.v. een opgeblazen incident, kan een Burgemeester zich niet meer verschuilen achter een gebrek van capaciteit. Hij laat de Joodse gemeenschap in de kou staan.


Heer Van Aartsen, er is opgeroepen tot: 'dood aan alle Joden'. De hitlergroet is gebracht, de ISIS vlag (vlag van een zeer moorddadige zeer zieke organisatie), deze werd getoond, verslaggevers werden ernstig bedreigd.

En dan laat Van Aartsen via zijn woordvoerders weten dat er geen grenzen zijn overschreden?

U bent als Burgemeester een grens overgegaan, u ben ongeschikt, u verklaart met uw lafhartige gedrag de Joden vogelvrij. Ze hebben hier geen deel van leven meer en dat komt door u!

Welke groep volgt, de homo's?

Stop deze waanzin in ons land, wordt wakker!

Gast

#4664

2014-07-29 23:22

Dank voor uw steunkousen. Blijf deze petite steunen en stuur haar doos ook via twitter en feekboek.

Gast

#4665

2014-07-29 23:22

Ik lees dat van Aartsen inmiddels wel krokodillentranen ervan heeft gekregen! Daar zijn ze dan weer wel goed in.

Gast

#4666

2014-07-29 23:25

Ik stel voor om Azijnzeiker gewoon een soort dorpsgek van de petitie te maken.

Gast

#4667 Brandbrief Wiesenthal Centre aan Van Aartsen

2014-07-29 23:25

wo 30 jul 2014, 00:16

De internationale Joodse mensenrechtenorganisatie Simon Wiesenthal Centre is „geschokt” dat de Haagse burgemeester Jozias van Aartsen twee anti-joodse demonstraties heeft toegestaan. Dat heeft de organisatie Van Aartsen in een brief laten weten. Het Simon Wiesenthal Centre vraagt de burgemeester om een eventuele volgende demonstratie te verbieden „voordat woorden in daden worden omgezet en bedreigingen in geweld”.

Foto: Rene Oudshoorn, ANP

Een woordvoerder van de burgemeester kon dinsdagavond geen reactie geven op de brief.

Op 4 en 24 juli demonstreerden islamitische radicalen in Den Haag. Er werden antisemitische leuzen geroepen.

http://www.telegraaf.nl/binnenland/22910822/__Brandbrief_aan_Van_Aartsen__.html

En dan beweert Van Aartsen dat er geen morele grenzen zijn overschreden?

Schaam u diep!


Gast

#4668 Re:

2014-07-29 23:25

#4666: - Ik stel voor om Azijnzeiker gewoon een soort dorpsgek van de petitie te maken.

Niks ervan! Dan val ik niet meer op!


Gast

#4669 Re: Re:

2014-07-29 23:27

#4668: - Re:

Te laat! Je word hier al gezien als de forumgek Azijnzeiker ;-)


Gast

#4670 Re:

2014-07-29 23:27

#4666: -

A.U.B. stop met reageren op deze man/vrouw.


Gast

#4671 'Anti-ISIS-mars in Schilderswijk'

2014-07-29 23:28

DEN HAAG -

Een groep Hagenaars roept op Facebook op tot een demonstratie tegen moslimradicalen en antisemitisme. Het protest zou op 10 augustus moeten plaatsvinden in de Haagse Schilderswijk.



'Anti-ISIS-mars in Schilderswijk'


Een groep Hagenaars roept op Facebook op tot een demonstratie tegen moslimradicalen en antisemitisme. Het protest zou op 10 augustus moeten plaatsvinden in de Haagse Schilderswijk.

Het plan voor de demonstratie is ontstaan uit ergernis, zo zegt initiatiefnemer Patrick Schouten tegen het Algemeen Dagblad. Over de antisemitische uitlatingen tijdens verschillende pro-Gaza-demonstraties, maar ook over de - volgens Schouten - lakse houding van de politie en burgemeester Van Aartsen: ,,Er wordt radicale moslims niets in de weg gelegd om hun haat te kunnen propageren."

Het is tijd dat autochtone Nederlanders hun stem laten horen, aldus Schouten: ,,Om te laten zien dat de zogenoemde Sharia-driehoek nog steeds Nederlands grondgebied is, waar Nederlandse wetten en regels gelden." De demonstratie zou volgens de initiatiefnemer niets met haat tegen moslims of buitenlanders te maken hebben.

De oproep van Schouten is te lezen op de pagina van Facebook-groep Pro Patria Nederland. Volgens het AD zijn er al 200 tot 300 aanmeldingen, onder andere van een groep ADO-supporters.


Gast

#4672 Re: Re:

2014-07-29 23:29

#4670: - Re: A.U.B. stop met reageren op deze man/vrouw.

Je mag me ook Herma noemen hoor. Herma Frodiet. Let op, ik teken net.


Gast

#4673 Re: Re: Re:

2014-07-29 23:31

#4672: - Re: Re:

Zo simpel is het om de handtekeningen te faken en precies zo hebben jullie het dus ook gedaan. Dat je echt dat niemand dat in de gaten zou hebben?


Gast

#4674 Nooit meer Jodenhaat!

2014-07-29 23:31

Nooit meer Jodenhaat!

Israëlische voetballers worden belaagd tijdens een vriendschappelijke wedstrijd in Oostenrijk. In de voorsteden van Parijs en Brussel lopen protesten tegen Joden verschrikkelijk uit de hand. Ook in Nederland groeit de Jodenhaat. Het maakt één ding duidelijk, antisemitisme is levendiger dan ooit.

Jodenhaat in Nederland

Zoals gezegd gaat de Jodenhaat aan Nederland niet voorbij. Afgelopen week werd tijdens een Gaza-demonstratie in Den Haag opgeroepen om ‘alle Joden te doden’. Mensen liepen onherkenbaar rond. Een GeenStijl journaliste werd bijna gelyncht. En aan het einde van de demonstratie werd de Hitlergroet uitgebracht. Een week eerder liep eenzelfde protest ook uit de hand. Demonstranten liepen rond met vlaggen vol hakenkruizen. Zelfs een PVDA-politica deed aan deze demonstratie mee! De Haagse burgemeester Van Aartsen zwijgt. Hij en Nederland lijken de lessen van het verleden niet serieus te nemen.

Joden in Nederland tijdens de Tweede Wereldoorlog

Bijna 75 jaar geleden zweeg ons land ook over de uitsluiting en deportatie van Joden in onze maatschappij. Van de ongeveer 140.000 Joden in Nederland zijn er tijdens de Tweede Wereldoorlog meer dan honderd duizend vermoord. Dit is ongeveer 75% (!!!). Schokkende en onthutsende aantallen. Historici merken op dat ‘vervolging van Joden in Nederland op minder maatschappelijke weerstand stuitte, dan in andere Europese landen.’ Oftewel, Nederland heeft amper verzet getoond tegen de deportatie van Joden. Dit in tegenstelling tot vele andere Europese landen.

 

http://www.leenardkanselaar.nl/nooit-meer-jodenhaat/


Gast

#4675 Burgemeester Van Aarsten is een grens overgegaan, u verklaart de Joden vogelvrij!

2014-07-29 23:35

Wie wel juridische middelen heeft om een gooier van een theelichthoudertje voor meer dan een jaar op te kunnen sluiten, kan zich niet meer verbergen achter het argument dat iets juridisch niet mogelijk is. Wie in staat is om een cartoonist met 10 man sterk op te pakken kan nu alleen maar onwil worden aangerekend. Wie in staat is om een politiek leider aan te klagen wegens een opinie delict, heeft nu geen argument meer om niets te doen.

Als er voorbedrukte aangifteformulieren worden gemaakt en aangifte 'feestjes' worden georganiseerd( zelfs bij mensen thuis kwam de politie) t.b.v. een opgeblazen incident, kan een Burgemeester zich niet meer verschuilen achter een gebrek van capaciteit. Hij laat de Joodse gemeenschap in de kou staan.


Heer Van Aartsen, er is opgeroepen tot: 'dood aan alle Joden'. De hitlergroet is gebracht, de ISIS vlag (vlag van een zeer moorddadige zeer zieke organisatie), deze werd getoond, verslaggevers werden ernstig bedreigd.

En dan laat Van Aartsen via zijn woordvoerders weten dat er geen 'morele 'grenzen zijn overschreden?

U bent als Burgemeester een grens overgegaan, u ben ongeschikt, u verklaart met uw lafhartige gedrag de Joden vogelvrij. Ze hebben hier geen deel van leven meer en dat komt door u!

Welke groep volgt, de homo's?

Stop deze waanzin in ons land, wordt wakker!