Eis het ontslag van Jozias van Aartsen
Neem contact op met de schrijver van de petitie
Dit had van Aartsen ook kunnen zeggen.
Re:
Wij mogen niet oordelen , wie oordeeld wordt veroordeeld , het staat in de Koran zo en in de Bijbel .Heb elkaar lief ,wat doen wij Moslims ISIS BOKOHARM ,Christenen Joden , vernietigen de wereld , Wees eens lief voor elkaar en respecteer elkaar .Een vrouw heeft net zoveel rechten als een man , meer zelfs
Kom en laat nu eens zien hoe dat zit met Eurorabia en vertel eens hoe jullie ons land hebben weggegeven in 1975 aan die olie baronnen in ruil voor het innemen van al die niksnutten .
Dit moeten we niet willen
Niet in mijn buurt.
Niet in mijn stad.
Niet in mijn land.
Ik wil geen vreemde meer zijn in mijn eigen Nederland.
Ik wil Nederland terug.
Re: Re: Re: DHIMMY
#3059: Hellen - Re: Re: DHIMMY
Dank dat je mijn gelijk bewijst. Ik had het zelf niet beter kunnen zeggen.
Re: Dit moeten we niet willen
#3066: - Dit moeten we niet willen
Zo is dat !!!
...maar de grimmige, tot geweld oproepende en nietsontziende moslims.
Als Wilders JUIST om dit soort redenen dus terecht 'Minder Marokkanen' roept op een eigen congres, is hij een misdadiger tegen de mensenrechten.
Als moslims verschillende Nederlanders en vrije schrijvers wereldwijd luidruchtig doodwensen, zoals ze dit altijd richting ALLE joden doen...
...dan zijn ze volgens de links liberale kerk (Van Aartsen) niet te ver gegaan. Totale RE-migratie lijkt met zulk een bestuur aan het roer nog het beste... Te beginnen met direct ontslag van Van Aartsen.
Re:
#3060: - Als wij blanke Nederlanders roepen ga naar je eigen land dan discrimeneren wij en zijn we rasistisch.
Dat klopt toch ook? Dan discrimeer je toch ook? Dan ben je toch racistisch?
Wat die mensen in Den Haag riepen kan echt niet door de beugel, maar dat betekent niet dat de tegenstander van dat wangedrag dan dus ook maar alles kan roepen. Je kunt de pot niet verwijten zwart te zijn, als je het zelf ook bent.
Re: Dit moeten we niet willen
#3066: - Dit moeten we niet willen
ik ook !
| This discussion has been closed. |
Abdul Alhazred
...met bronvermelding....
http://www.thereligionofpeace.com/