Eis het ontslag van Jozias van Aartsen
Neem contact op met de schrijver van de petitie
en daarom tekenen we deze petitie, zodat die Aartsen wel eens fatsoenlijk uitleg mag geven
nu klaar met die marrokkanen onzin?
Re:
Nee, maar dit is altijd zo'n gevoelig onderwerp. Het is gewoon jammer dat je als je zegt dat je het scanderen aan alle Joden niet vind kunnen er altijd wel weer mensen zijn die de link naar discriminatie weten te brengen.
Re: Onderwerp
#1175: Kies een pseudoniem - Onderwerp
Flauwe opmerking, maar ook daar ga ik mijzelf niet tegen verdedigen.
Re:
Oke. Het is ook erg verwarend als er niet bij iemand zijn nick name of nummer wordt gereageerd.
Ik discrimineer het Marokaanse volk niet, ik heb een pesthekel aan radicale moslims ( overwegend Marokkanen in ons land) die joden willen doden, maar wel bij elke scheet roepen dat ze worden gediecriemineerd.. Of gaan demonstreren als een paar criminele Marokkanen worden doodgeschoten doorr een moedige juweliers vrouw. NIks discriminatie, dat is wat ze je aanpraten de hypocrieten, de wegkijkers, de theedrinkers.
Re:
Re:
#1189: - Haatbaarden, zeer agressieve (k*t) Marokkanen is geen discriminatie. Dat is een verzinsel van Linda Voortman acthtige figuren.
Ik haat het Marokaanse volk niet, ik heb een pesthekel aan radicale moslims ( overwegend Marokkanen in ons land) die joden willen doden, maar wel bij elke scheet roepen fat ze worden gediecriemineerd..
Maar gelijk hebben ze dan wel.
mooi, welterusten dan.
Re:
Tuurlijk is dat wel discriminatie. Dat hun roepen joden te willen doden is discriminatie en niet goed te praten. Maar dat jij hun haatbaarden en k*t marokkanen noemt is dat ook en ook niet goed te praten.
Re: Re: Re:
Ja, ben ik met je eens dat Boemerang agressief en racist en onbenullig is. Thx
We zijn gehersenspoeld en denken dat al heel snel iets discriminatie is terwijl het een typologie is .
Stop a.u.b. Met die racisten gekte, slaat nergens op.
Mensen die dood van alle Joden schreeuwen mogen best haatbaarden genoemd worden. Ik vind het tuig. Dat is echt iets heel anders dan discriminatie.
Re: Re:
Te laat! Ze hebben het zelf zo lang laten dooretteren. Uit hun eigen gelederen wordt niets kritisch gezegd. En ze blijven maar doorgaan en worden nog steeds radicaler. Denkende dat die slapjanussen van Hollanders toch niets terugdoen. Nu zijn de irritaties en misdragingen zo evident en zijn ze over een grens gegaan, dat het geen ruimte meer biedt voor nuance.
Re:
Wat jij vindt is geen definitie van discriminatie. Neem eens woordenboek op.
| This discussion has been closed. |