Steun de aangifte tegen de doofpotters in de Vaatstra-zaak


Gast

#476

2014-07-03 13:56

"Maar dat heeft wel zijn grenzen als dat niks oplevert en dat is niet onbeschoft. Het gegeven dat de politie geen belangstelling gehad zou hebben voor het AZC is namelijk geheel terecht gebleken"

Klopt, de politie had idd op dag 1 al belangstelling voor het ACZ en het heeft nog wat opgeleverd ook: de moordenaars.
Mark vd Illuminati

#477 Re: Re: Re:

2014-07-03 14:07

#473: Dhr. A.L.U. Hoedje - Re: Re: Hallo Mark, Heb je niks te doen of zo? Ik reageer nooit op internet en ken je ook niet, maar bewonder je vasthoudendheid met je talloze boodschappen, die je overal op internet op ongefundeerde feiten ventileert. Zit je werkloos thuis of zo? Gepensioneerd? Of wordt je betaald door Justitie om de boze geest in de fles te houden m.b.t. de Vaatstra doofpot.

Lol weer zo'n fanast :-P

#473: Dhr. A.L.U. Hoedje - Re: Re: Mark, vergeet 1 ding niet: Hoe harder je ertegenin gaat....des te meer mensen raken geinteresseerd in het boek van Wim Dankbaar en J. Hans Mauritz. Ten slotte adviseer ik je om er maar vooral lekker tegen in te blijven gaan, dan zijn er nog sneller 100.000 boeken verkocht (of het veelvoudige) van ''Het geheime dagboek van Maaike Vaatstra''. Voor ik het vergeet....In ieder geval hartelijk dank voor je bijzonder grote bijdrage aan de stimulering hieraan!

BWAHAHAHAHAHAHAHAHA :-P Welnee joh, hier komen als 'tegenstanders' alleen maar mensen die allang vastgeroest zitten in hun complotdenken en dat zijn er niet veel, het gaat met moeite waarschijnlijk nog lukken om 300 handtekeningen te zetten.

Ach en wat de verkoop van het boek betreft, daar maak ik me geen zorgen om hoor. Ik heb het bij bol.com een beetje in de gaten gehouden. Een paar weken terug stond het boek op pagina 14 als ik sorteerde op 'best verkocht' en in de tussentijd is het gekeldert naar pagina 27... Niet bepaald een bestseller dus :-P

Wellicht kan Wim Dankbaar de volgende lichting die hij gratis gaat uitdelen, eerst even massaal zelf bestellen bij bol zodat de verkoopcijfers nog een beetje ergens op gaan lijken ;-)

Mark vd Illuminati

#478 Re:

2014-07-03 14:10

#476: - Klopt, de politie had idd op dag 1 al belangstelling voor het ACZ en het heeft nog wat opgeleverd ook: de moordenaars.

Nee joh suffie, Jasper S. had een boerderij en was in zijn eentje :-P


Gast

#479 Re: Re:

2014-07-03 14:16

#478: Mark vd Illuminati - Re:

Nee joh, suffie, ze waren met z'n 4en, 2 duitsers en 2 asielzoekers.

Misschien is Jasper wel een moordenaar, maar niet van Marianne Vaatstra.


Gast

#480

2014-07-03 14:45

Toen ik van de ware toedracht hoorde, dacht ik "wat een zooitje!!WAT EEN ZOOITJE!!"
Patrick
Gast

#481 Re: Re: Re: Re: Re: Re: Het patroon..

2014-07-03 14:58

#475: Mark vd Illuminati - Re: Re: Re: Re: Re: Het patroon.. Ik stelde origineel dat het door jou opgevoerde lijstje met beschuldigingen meer op complotdenkers als Wim Dankbaar sloeg, Toen jij dat 'verdraaien' noemde heb ik simpelweg puntsgewijs langsgelopen en mijn argumenten gegeven waarom Wim Dankbaar aan de punten voldoet, wel even bij de les blijven ;-)

Jij wist dus dat ik NIET Wim bedoelde in dat lijstje.

Dat is dus VERDRAAIEN.

 

 

 

Vuur

#482 Re: Re: Re: Re: Re: Re: Het patroon..

2014-07-03 14:58

#475: Mark vd Illuminati - Re: Re: Re: Re: Re: Het patroon.. Nee hoor Maaike Vaatstra/Terpstra heeft zichzelf gefrustreerd en misleid door ten onrechte obsessief te kijken naar het AZC. Justitie heeft slechts in samenwerking met haar familie getracht haar aan te spreken op haar obsessie.

Dank voor je kort door de bocht reactie om Maaike Terpstra hier zo af te branden als een obsessieve vrouw.

Dus heb je het hele dagboek gelezen? Ja? Dan ben je gewoon heel dom of bewust aan het manipuleren.

Zo nee, moeite om het te vinden? Wacht ik help je even voor als je het gemist hebt:

http://vuur01.wordpress.com/2013/11/03/dagboek-moeder-marianne-vaatstra/ (deel 1)

http://vuur01.wordpress.com/2014/02/14/deel-2-dagboek-maaike-terpstra-moeder-marianne-vaatstra/ (deel 2)

Ik heb veel discussies gevoerd met mensen. Ook met enkele officieren van justitie, thans nog werkzaam bij het OM die haar echte dagboek gelezen hebben en die zeggen allemaal dat hier iets goed mis is en dat Maaike volledig terecht de juiste vragen stelde en al helemaal niet obsessief is/is geweest.

Iedereen weet allang wat jou bedoeling hier is en dat is keer op keer veel info neerzetten en verdraaien om verwarring te schoppen. En hoe langer je hier mee doorgaat hoe vaker ik je ga wijzen op de links van het dagboek. De hardnekkigheid en het doorzettingsvermogen van Maaike is hierin mijn absolute voorbeeld en die strijd zal ik doorzetten tot het bittere eind. En ik kan je alvast verklappen dat ik geen familie heb die mij onder druk zet om het niet te doen en ik voorlopig nog lang niet in de 70 ben dus energie zat.

Wederom wacht ik met smart op je volgende bericht zodat ik je weer kan wijzen op de dagboeken.

En oh ja, speel voortaan op de man, op mij ofzo. Maak mij gerust af om mijn gelieg en bedrieg maar ik kan er echt niet tegen hoe jij Maaike afschildert als één of ander seniel obsessief wijf .... ga je diep schamen........... je hoeft niet alles te doen wat je baas je opdraagt, moraliteit is je eigen verantwoordelijkheid.

 


Gast

#483

2014-07-03 15:45

Sterk stukje van Maaike:
(5 juni 2001)

"De uitspraak van Roelof de Graaf in dit programma brengt nogal wat teweeg. Dat gaat over de gearresteerde Irakees in Turkije, die al geen verdachte meer zou zijn toen hij werd opgepakt. Maar dit was onder druk van de publieke opinie.
De Graaf heeft nu eens de waarheid gezegd.
Deze Irakees was niet dezelfde die ’s middags bij het groepje liep en die gezocht werd.
Dit stukje toneel in Turkije diende wel degelijk ergens voor, om dus de mensen een rad voor ogen te draaien. Hier is de verdachte Irakees en het is niet de dader.
Ten Kate zei in september 1999 al tegen ons dat deze verdachte Irakees niet de dader kon zijn omdat hij in het westen van het land was geweest en dat moest kloppen.
Den Haag valt het OM aan vanwege deze uitspraak. Korthals komt met een uitspraak dat de Irakees voor de nacht geen alibi had. Dus: De Graaf z’n uitspraken worden gerechtvaardigd. Dit soort mensen spelen elkaar de bal wel toe, maar dat het hier niet om de Irakees gaat die als verdachte werd gezien door de recherche dat komt niet aan de orde. Zo werd het wel gebracht, maar het zijn wel twee verschillende personen."
Patrick

#484 Re: Re: Re: Re: Re: Re: Het patroon..

2014-07-03 16:37

#475: Mark vd Illuminati - Re: Re: Re: Re: Re: Het patroon..

Mark vd Delluminatie

Op weinig van wat je brabbelt heb ik nog de behoefte te reageren.

Behalve op je onfatsoenlijke duiding van de moeder van een vermoord meisje. Bah!

Mark vd Illuminati

#485 Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Het patroon..

2014-07-03 16:43

#482: Vuur - Re: Re: Re: Re: Re: Re: Het patroon.. Dank voor je kort door de bocht reactie om Maaike Terpstra hier zo af te branden als een obsessieve vrouw.

Is geen kwestie van afbranden, is een vaststelling van een feit. Wat zeer begrijpelijk is. Om die reden is het ook helemaal niet verstandig om als nabestaanden je met het onderzoek te bemoeien. Je bent dan immers te zeer emotioneel betrokken en als je dan ook nog eens te veel focused op basis van een vooroordeel dat het een 'onnederlandse' moord zou zijn dan is het niet gek dat, dat enkel tot teleurstellingen leidt.

Blijkbaar hadden haar kinderen dat beter door.

Dus heb je het hele dagboek gelezen? Ja? Dan ben je gewoon heel dom of bewust aan het manipuleren.

Ik reageer slechts op wat jij hier plaatst en wat ik al weet van de reacties van Maaike Terpstra :-) En daaruit blijkt niets anders dan dat Maaike Vaatstra een tunnelvisie had door op het AZC te blijven focussen ondanks dat justitie al redelijk had uitgesloten dat de dader daarvandaan kwam en Jasper S. aantoont dat die focus van Maaike Terpstra achteraf gewoon ongefundeerd was.

Ik heb veel discussies gevoerd met mensen. Ook met enkele officieren van justitie, thans nog werkzaam bij het OM die haar echte dagboek gelezen hebben en die zeggen allemaal dat hier iets goed mis is en dat Maaike volledig terecht de juiste vragen stelde en al helemaal niet obsessief is/is geweest.

Het zal, het verrast mij niks dat jij spreekt met mensen die volgens jouzelf het helemaal met jou eens zijn. ;-)

Iedereen weet allang wat jou bedoeling hier is en dat is keer op keer veel info neerzetten en verdraaien om verwarring te schoppen. En hoe langer je hier mee doorgaat hoe vaker ik je ga wijzen op de links van het dagboek. De hardnekkigheid en het doorzettingsvermogen van Maaike is hierin mijn absolute voorbeeld en die strijd zal ik doorzetten tot het bittere eind. En ik kan je alvast verklappen dat ik geen familie heb die mij onder druk zet om het niet te doen en ik voorlopig nog lang niet in de 70 ben dus energie zat.

Awww maar ik had nog de hoop dat complotdenkerts voor rede vatbaar zouden zijn :-D Ik vindt het wel opmerkelijk dat je alleen links plaatst, maar blijkbaar niet bepaald makkelijk quotes vindt die je standpunt daadwerkelijk zouden onderbouwen. Verbaast me niks, het dagboek zal weinig feitelijkheden bevatten anders dan een obsessie met het AZC.

Wederom wacht ik met smart op je volgende bericht zodat ik je weer kan wijzen op de dagboeken.

Tsja dat is jouw keuze, zolang je inderdaad dat anoniem doet kom je er vast nog lang mee weg :-P

En oh ja, speel voortaan op de man, op mij ofzo. Maak mij gerust af om mijn gelieg en bedrieg maar ik kan er echt niet tegen hoe jij Maaike afschilderd als één of ander seniel obsessief wijf .... ga je diep schamen........... je hoeft niet alles te doen wat je baas je opdraagt, moraliteit is je eigen verantwoordelijkheid.

Ja zeg :-P Ik kan er toch ook niets aan doen dat Maaike Terpstra het uiteindelijk gewoon mis had en te veel een obsessie/tunnelvisie/focus had op het AZC. Feit is dat de dader niet uit het AZC kwam en dus al die energie die daar aan besteed is, zinloos is geweest.

Seniel is voor jouw eigen rekening, dat zijn jouw woorden, niet de mijne. Ik snap heel goed dat uit verdriet mensen reageren zoals ze reageren, dat jij dat seniel noemt is best respectloos.

 

Mark vd Illuminati

#486 Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Het patroon..

2014-07-03 16:48

#481: Patrick - Re: Re: Re: Re: Re: Re: Het patroon.. Jij wist dus dat ik NIET Wim bedoelde in dat lijstje. Dat is dus VERDRAAIEN.

Klopt, maar het is duidelijk dat Wim Dankbaar veel beter bij dat lijstje pastte ;-)

#484: Patrick - Re: Re: Re: Re: Re: Re: Het patroon.. Mark vd Delluminatie Op weinig van wat je brabbelt heb ik nog de behoefte te reageren. Behalve op je onfatsoenlijke duiding van de moeder van een vermoord meisje. Bah!

Volgens mij zijn begrippen: Tunnelvisie, vooroordeel en obsessie. Nou niet bepaald onfatsoenlijke duidingen hoor, bovendien gezien de werkelijke dader niet uit het AZC kwam is het helemaal een terechte duiding ;-)

Dat jij eenzelfde obsessie hebt is ook overigens gewoon een feit, met 1 groot verschil! Maaike Terpstra had die obsessie toen de echte dader nog niet bekend was en gezien dat ze haar kind verloren was is dat nog best te begrijpen. Maar wie vandaag de dag nog steeds een onterechte obsessie heeft met het AZC is gewoon een suffie :-P

 

Vuur

#487 Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Het patroon..

2014-07-03 17:01

#485: Mark vd Illuminati - Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Het patroon..

Dus heb je het hele dagboek gelezen? Ja? Dan ben je gewoon heel dom of bewust aan het manipuleren.

Ik reageer slechts op wat jij hier plaatst en wat ik al weet van de reacties van Maaike Terpstra :-)En daaruit blijkt niets anders dan dat Maaike Vaatstra een tunnelvisie had door op het AZC te blijven focussen

Inderdaad je hebt het dagboek dus niet gelezen. Nou lees het eens en er staan zoveel dingen in die niet over de asielzoekers gaan zoals bijvoorbeeld de leugens van Spencer. Je gaat heel ver door Maaike zo af te schilderen als een aan tunnelvisie leidende obsessieve vrouw. Maar zolang je dat anoniem doet kom je ermee weg.

citaat dagboek:

Het verhaal van Spencer en Wietze klopt niet en is niet de waarheid. Het verklaart ook waarom Spencer de volgende morgen in het Paradyske zocht en z’n verklaringen tegenover Afie en ons nooit dezelfde waren. Een leugen kun je niet 3 keer gelijk vertellen, maar de waarheid wel.

einde citaat.....

Of het bankpasje:

citaat dagboek:

Via Peter R. de Vries kwam er een mailtje binnen met het bericht dat hij zich herinnerd dat er in oktober begin november een bankpasje was ingeslikt met de naam M. Vaatstra. Dit was in 1999 in Groningen. Ze hebben dit nu aan de recherche overgedragen en die hebben nu de adviseur van het Crisismanagement en fraude bestrijding ingeschakeld van de Rabobank, Ik belde hierover met een rechercheur, die mij vertelde dat we het bankpasje van Marianne terug hadden gekregen. Maar dat is niet zo.

einde citaat......

En zo staat het hele dagboek vol met leugens, opzettelijk bedrog en schofterig gedrag van politie en justitie jegens Maaike Terpstra.

Dank dat je me de gelegenheid geeft om deze leugens onder de aandacht te brengen, hier trouwens de link mocht je het niet weten te vinden:

http://vuur01.wordpress.com/2013/11/03/dagboek-moeder-marianne-vaatstra/ (deel 1)

http://vuur01.wordpress.com/2014/02/14/deel-2-dagboek-maaike-terpstra-moeder-marianne-vaatstra/ (deel 2)

En nogmaals hoe jij Maaike afschildert is ronduit misselijkmakend. Ik geef toe dat jij het woord seniel niet hebt gebruikt maar je doet wel alsof ze volkomen achterlijk is en dat haar familie en het OM haar in bescherming probeerde te nemen door haar op haar obsessieve gedrag te wijzen. Hieruit blijkt eens temeer dat jij haar dagboek niet gelezen hebt en dat jij absoluut niet weet wat voor vrouw Maaike is en hoe sterk ze is om hier tegen te vechten.

Jij bent wat mij betreft niet beter dan die andere NSB'ers. Dat jij met jezelf kan leven is heel eng........

Patrick

#488 Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Het patroon..

2014-07-04 07:36

#486: Mark vd Illuminati - Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Het patroon.. Klopt, maar het is duidelijk dat Wim Dankbaar veel beter bij dat lijstje pastte ;-)

Dat jij eenzelfde obsessie hebt is ook overigens gewoon een feit, met 1 groot verschil! Maaike Terpstra had die obsessie toen de echte dader nog niet bekend was en gezien dat ze haar kind verloren was is dat nog best te begrijpen. Maar wie vandaag de dag nog steeds een onterechte obsessie heeft met het AZC is gewoon een suffie :-P

Mark vd deluminatie,

Fijn dat je toegeeft de boel te VERDRAAIEN.

Aan de hand van het aantal postings hier, kan echter maar één conclusie gerechtvaardigd worden, en dat is dat jij geobsedeerd bent, niet ik.

Ik heb het boek van Wim en Hans en later het dagboek van Maaike gelezen, en dat motiveerd mij tegen jouw gezwam in te gaan. Je zou beide werken ook eens moeten lezen.

Truthseeker

#489

2014-07-04 10:45

Nou nou de justitietrollen trekken nog even fel van leer vlak voor de vakantie. Wel door blijven gaan in het weekend hoor, voor dubbel salaris, anders val je nog meer door de mand. Wij mogen het in onze vrije tijd doen. Wat er ook gebeurt, eens komt de waarheid boven, maar dat wordt jullie niet kwalijk genomen: Jullie doen echt je best. En tenslotte, in tegenstelling tot wat hier eerder werd opgemerkt: complotdenken ( een beter woord is overigens : onafhankelijk onderzoek en analyse) heeft alles maar dan ook alles met awareness te maken. Als je dat niet ziet heb je echt je huiswerk niet gedaan.
Kate

#490 Hoe goed verkoopt het boek

2014-07-04 12:05

"Een paar weken terug stond het boek op pagina 14 als ik sorteerde op 'best verkocht' en in de tussentijd is het gekelderd naar pagina 27"

Dat leek me een leuk spelletje dus ik heb vandaag ook gekeken en ondertussen is het alweer 4 pagina's gezakt naar pagina 31 op een sortering van 'best verkocht' http://www.bol.com/nl/l/boeken/nederlandse-boeken/N/8299/No/360/section/books/index.html

Op welke pagina zou het boek morgen staan? ( :
Patrick

#491 Re: Hoe goed verkoopt het boek

2014-07-04 12:55

#490: Kate - Hoe goed verkoopt het boek

Boek staat in de categorie "nederlands, literatuur, waargebeurt" op nr. 8 (van de 1732 boeken)

Boek staat in de categorie "literatuur" op nr. 141 (van de 101.240, honderdéénduizendtweehonderdenveertig boeken)

Dat is dus een opperbeste prestatie!

Patrick

#492 Voor de juiste weergave van zaken...

2014-07-04 13:51

Boek staat op 31 van 554272. (link van kate)

Dit beteend dat het boek bij de top 0,1% van alle boeken in deze categorie staat!
Laten we dingen wel in redelijk perspectief blijven bekijken.

Gast

#493

2014-07-05 11:42

ooo glorie! Na 20 dagen is het dan eindelijk zover: de 300e handtekening!
Want op 4 juli 21:54 dacht Bea Tünnissen, "weet je wat? dat schiet niet op zo: ik teken gewoon nog eens! Dat zal ze leren!"
Of was Bea alweer vergeten dat ze ook al de 233e handtekening had geplaatst op 18 juni?

Want als je niet zo heel veel medestanders hebt, kan je altijd nog doen alsof, he? Net zoals je ook kan doen alsof je ook maar iets om de fam. Vaatstra geeft.

Gast

#494 Re:

2014-07-05 11:50

#493: -

Met deze opmerking geef je aan dat je goed oplet, leest, onderzoekt, kijkt en vergelijkt :-)

Kwaliteiten die passen bij het onderzoeksteam.


Gast

#495

2014-07-05 16:22

Trek de beerput open!!
Kate

#496 Re: Hoe goed verkoopt het boek

2014-07-08 11:23


Gast

#497

2014-07-09 21:13

Dat dit gewoon kan...
Kate

#498

2014-07-10 09:35

Verder naar pagina 50 gezakt http://www.bol.com/nl/l/boeken/nederlandse-boeken/N/8299/No/588/section/books/index.html Kom op complot denkers, allemaal nog een boek kopen! Anders geloofd niemand meer in het success en komt Dankbaar de winter niet door ( :
Patrick

#499 We zullen ze "Hebben"

2014-07-10 12:04

Voor de werkelijk geintereseerden;

http://rechtiskrom.wordpress.com/2014/07/09/wolfgang-wil-af-van-de-praatjes-maar-is-er-zelf-meester-in/#more-5077

Hans Mauritz schrijft:
"In verband met een op stapel staande grootscheepse marketingactie wordt de derde druk van ‘Het verboden dagboek van Maaike Vaatstra’ gedrukt een in oplage van 30.000 stuks."

Al is de leugen nog zo snel, de waarheid achterhaalt haar wel.

Patrick

#500 Re:

2014-07-10 13:16

#498: Kate -

Gaat prima met de verkoop van het boek!

Plek 8!

http://www.bol.com/nl/s/boeken/zoekresultaten/N/87/Ntt/Waargebeurde%2Bverhalen/searchType/qck/sc/books_all/index.html

Kate, niet erg netjes om een cathegorie te kiezen met meer als 6.500.000 (lees; zes-en-een-half-miljoen) productresultaten.