Steun de aangifte tegen de doofpotters in de Vaatstra-zaak

De strekking van de aangifte kunt u hier lezen:

Aanvullende informatie:

Als onze eigen overheid, die we met zijn allen betalen, ons voorliegt en bedriegt, dan is er geen grotere misstand denkbaar. De overheid is voor de burger ongeveer wat een ouder voor een kind is. Je moet je ouders kunnen vertrouwen, je bent ervan afhankelijk, je moet naar ze luisteren en als je dat niet doet, kun je straf krijgen. Een liegende, frauderende overheid is daarom net zoiets als een ouder die zijn kind mishandelt. En helemaal als het ook nog eens justitie betreft, dat ons ter verantwoording mag roepen als we ons misdragen. Nog ernstiger wordt het als het een miljoenen verslindend moordonderzoek betreft op kosten van de gemeenschap. Dat DNA-verwantschapsonderzoek alleen al heeft miljoenen gekost. Het is één grote poppenkast geweest. Het boek 'Het verboden dagboek van Maaike Vaatstra' zal u daarvan overtuigen. Wij hebben gewoon betaald voor ons eigen bedrog.

De Vaatstra-zaak is echt het grootste bedrog dat ooit over Nederland is uitgestort. Hier zijn de crimefighters de criminelen geworden. Want vanaf dag 1 wist Justitie wie de daders waren. Die zijn meteen stiekem, buiten het zicht van het publiek om, nog datzelfde weekend weggesluisd en vervolgens zijn de nabestaanden en de rest van het land 14 jaar lang voorgelogen, om tot slot een veeboer te dwingen om de moord op zich te nemen. De moord moest aanvankelijk onopgelost blijven, maar nu de druk van de waarheidsvinders te groot werd en steeds meer media-aandacht kregen, moest er een oplossing komen. Zo werd de doofpot voor eens en voor altijd gesloten, dachten ze. Zo waren ze voorgoed af van die lastige “complotdenkers” onder aanvoering van Wim Dankbaar. Nu Jasper in de knip zat, konden ze ook tot mijn vervolging overgaan. Er was immers een juridische waarheid gecreëerd, een oplossing van de moord, die lijnrecht tegenover de mijne stond. Wim Dankbaar had spoken gezien, in feite was hij niet goed snik. Hij moest nu definitief de mond worden gesnoerd. Want er was een 100% DNA-match en de man had ook nog een volledige bekentenis afgelegd. Geen hond die gelooft dat Justitie zo rot is dat het deze twee bewijsmiddelen kan en durft te vervalsen. Maar Wim Dankbaar had geen spoken gezien. Wat Wim wel zag was een monster. Een groot liegend monster onder aanvoering van mannen als Joris Demmink en Harm Brouwer, de hoogste heren van Justitie.

Nu zal dit voor de meeste mensen nog te zot voor woorden klinken, maar daarom hebben we ook het boek geschreven. Het boek zal u overtuigen. U zult van de ene verbazing in de andere vallen. U zult feiten en getuigenissen tot u nemen waar u nooit eerder over heeft gehoord. En u zult begrijpen dat al deze feiten doelbewust aan u onthouden zijn. Het boek zal u verontwaardigen en hopelijk ook boos maken. Maar ver voor het omslaan van de laatste bladzijde zult u beseffen dat dit het grootste schandaal uit onze moderne rechtsgeschiedenis is. Het is misschien geen vrolijk onderwerp, maar van de eerste lezers hebben wij al begrepen dat het als een thriller wegleest, de aandacht vasthoudt en op tal van punten de humor heeft weten te bewaren. Zie de recensies op Bol.com.

De gemiddelde burger ziet niet hoe misdadig het misdaadbestrijdingsapparaat is geworden. Joris Demmink was 10 jaar de hoogste baas van Justitie, Harm Brouwer 6 jaar lang de baas van het OM. Beiden waren verantwoordelijk voor het stiekem wegsluizen en uit de wind houden van de ware moordenaars van Marianne Vaatstra. Om nog maar te zwijgen over het daaropvolgende 15 jaar lange bedrog uitgeoefend op de zogenaamde rechtsstaat Nederland. Dat Joris kickt op "lekkere jongetjes" - om de woorden van Harm's vriend Tonino te citeren - is daarbij vergeleken nog maar peanuts. Joris en kornuiten naaien niet alleen "lekkere jongetjes", ze naaien ook u.

Inhoudsopgave

00 -      Voorwoord                                                                          11

01 -      Valse start                                                                          15

02 -      Bandenpech                                                                        43