Kom op voor goede zorg voor iedereen!!!

Het is toch van de zotte dat ziekenhuizen sluiten of géén eerste hulp meer kunnen verlenen? Dit gaat niet alléén Hoogeveen aan, maar landelijk sluiten steeds meer ziekenhuizen .onmogelijk voor mensen met een beperking om zo snel als nodig is naar de spoedeisende arts daar naar toe te gaan. Het kan niet zo zijn dat iemand totaal afhankelijk wordt van hulp van vrienden of familie. Of op een regiotaxi met vaste lange wachttijden is aangewezen waardoor kostbare tijd verloren gaat. Juist in spoedsituaties mag niet het risico bestaan op schade die voorkomen had kunnen worden als je op tijd was geholpen.

Hou Nederlandse ziekenhuizen toegankelijk

Door te ondertekenen geef ik Ruben Kleine toestemming om mijn handtekening door te spelen aan diegenen die invloed kunnen uitoefenen op deze kwestie.