De Nieuwe Keulse

De gemeente wil geen geld meer stoppen in het gebied Keulse Barrière. Dat laat het college weten op vragen van de SP.

De partij had vragen gesteld naar aanleiding van de situatie bij wegrestaurant De Nieuwe Keulse. Eigenaar Ludo Stroink is met zijn zaak deels afgesloten. De gemeente heeft betonblokken en een hekwerk geplaatst omdat het wegdek flink beschadigd is en is niet van plan om de weg nog te herstellen. Het college vindt dat de Keulse Barrière geen geschikte plek meer is voor logistieke activiteiten nu het wegennet rondom Venlo is veranderd. Geld stoppen in het terrein wordt dan ook gezien als kapitaalsvernietiging. En zo dreigt een hardwerkend ondernemer de dupe te worden van de plaatselijke politiek.

Laat zien dat je De nieuwe Keulse steunt, en teken mee.....

Door te ondertekenen geef ik Ben P. toestemming om mijn handtekening door te spelen aan diegenen die invloed kunnen uitoefenen op deze kwestie.