ADAM KADMON VOORZITTER VAN DE ITALIAANSE RAAD!

adam11.jpgAdam Kadmon is het pseudoniem van een van 's werelds meest ervaren auteurs, schrijvers en consultants over onderwerpen als esotericisme, occultisme, geschiedenis van religies, samenzweringstheorieën, ufologie, paleoastronautica, astrofysica en alternatieve informatie, verschenen voor het eerst online in 2005.

Hij wordt genoemd door de New York Times en heeft ook een blog gevolgd door Amerikaanse militaire troepen die in de Atlantische Oceaan zijn gestationeerd.

Hij publiceerde in 2013 het best verkopende boek Illuminati, het best verkopende non-fictieboek van zijn uitgever, in 2016 Lux Tenebrae, een andere titel die in de non-fictiegrafiek is opgenomen, in 2018 Babylon 777, een diepgaande tekst over de esoterische organisaties die nog bestaan, In 2019 kwam het profetische boek Apocalypsis 616 dat de chaos voorzag die de planeet op het punt stond te treffen, in 2020 Malamundi, in minder dan een jaar in drie edities aan, en tenslotte zijn nieuwste werk de roman Uncensored - Adam Kadmon's Secret Diary, al best seller, En was eerste in de preorder en 44e in de algemene ranking in november 2021 op Amazon.

Uitgezonden van 2009 door Radio 105 en vervolgens van 2011 tot 2016 hoofdrolspeler van de cultTV-programma's "Mystery" en "Adam Kadmon Revelations".

De theorieën van de auteur, die weliswaar in nietsvermoedende tijden zijn gepubliceerd en door hem altijd worden gepresenteerd als "sprookjes", worden nu steeds meer weerspiegeld in de werkelijkheid; uit recent nieuws dat het bestaan en het reële gevaar van klimaatverandering bevestigde, de pandemie van SARS COV-2 (COVID-19), illegale spionage tegen de bevolking door grote sociale netwerken, tot geheime samenlevingen die proberen politieke organisaties en de wereld van de communicatie te manipuleren, tot racistische en gewelddadige organisaties die de macht willen overnemen door te profiteren van chaos, esoterische symbologieën verborgen in de massamedia en nog veel meer.

BELANGRIJK:

1) na het ondertekenen van de petitie door de velden handmatig in te vullen met uw gegevens en niet via sociaal omdat het problemen veroorzaakt, ontvangt u een e-mail, opent u deze en valideert u de handtekening door op de link te klikken! Als u niet in staat bent te ondertekenen, kunt u ook een bericht sturen met uw toestemming om uw gegevens te verstrekken (naam/achternaam/e-mail en geboorteplaats) en als u een opmerking wilt opnemen in de handtekeningen!

2) Deel de petitie met familie, vrienden en kennissen om meer kansen op succes te hebben en de eerste stap te zetten om Italië te veranderen!

Want zoals Adam zou zeggen:

"Ieder schepsel heeft recht op sereniteit, zonder IEMAND de vrijheid, waardigheid of het leven te ontnemen: Noch om redenen van staat, noch om religies, noch om enige andere reden. Het systeem, zelfs het krachtigste en onaantastbare, is gemaakt van Personen. Daarom verbetert het systeem ook als Personen in goed en vrede verbeteren. En de eerste echte verbetering begint bij onszelf. A Hug (Adam Kadmon, schrijver)”

YOUTUBE: https://youtube.com/user/adam777mj
FACEBOOK: https://www.facebook.com/AdamKadmon.Pagina.offical
BLOG: https://777babylon777.blogspot.com/2005_02_07_archive.html?m=1
INSTAGRAM: https://instagram.com/adam_kadmon_official?utm_medium=copy_link
TWITTER: https://twitter.com/AdamKadmon7777
OFFICIËLE WEBSITE: https://adamkadmon.it/? fbclid=Iwar2h7ud_oh8xtnvrufral8qkyosmu3d7fidy4xj9uy98ughscj8nb-6oko

Door te ondertekenen, machtig ik Luca Micieli om de informatie die ik op dit formulier verstrek, over te dragen aan degenen die macht hebben over deze kwestie.

We zullen uw e-mailadres niet openbaar online weergeven.