Hek voor gracht brede school Nieuwpoort

Neem contact op met de schrijver van de petitie

Hek gracht brede school Nieuwpoort

2014-11-26 10:09:12

Beste Mensen,

Zoals de meeste van jullie wel zullen weten staat er nu nog een tijdelijk hek voor de gracht. Vorige week hebben we het tweede overleg gehad met de gemeente. Op basis van het eerste overleg zijn er twee voorstellen voor een hek gemaakt. Deze voorstellen hebben we vorige week bekeken en een hek gekozen dat het tijdelijke hek op termijn definitief zal vervangen.

Het wordt in ieder geval een hek met een verhaal en wij zullen er met een big smile langslopen.

We zijn erg tevreden over de samenwerking met de gemeente en deze afloop.

We willen jullie allemaal hartelijk danken voor jullie steun.

Actiecomité Nieuwpoort Langerak

Geslaagde petitie, doel is bereikt!!

2014-07-01 19:23:39

Beste mensen,

We zijn enorm blij dat we jullie goed nieuws kunnen brengen. Vanavond hebben we deze petitie overhandigd tijdens de Gemeenteraadsvergadering en heeft ChristenUnie Molenwaard de motie ingediend.

De motie is door een ruime meerderheid van de Gemeenteraad aangenomen; de gemeente gaat met ons in gesprek. Er komt een hek (of een andere veilige barrière) voor de gracht!!

Wat bijzonder dat we dit gezamenlijk voor elkaar hebben gekregen. Iedereen die de petitie heeft getekend en/of ons op andere wijze heeft gesteund BEDANKT!!

Gemeenteraadsvergadering 1 juli a.s. om 19.30 uur

2014-06-28 20:23:23

Beste mensen,

Zoals eerder aangekondigd vindt dinsdagavond 1 juli a.s. de raadsvergaderingen plaats, waar de motie voor het hek voor de gracht door de ChristenUnie wordt ingediend. Tijdens deze vergadering zal ook deze petitie aan de raadsleden worden aangeboden.

De gemeenteraadsvergadering begint om 19.30 uur en vindt plaats in De Spil te Bleskensgraaf.

We hopen dat jullie in de gelegenheid zijn om naar deze vergadering te komen, om de motie persoonlijk te steunen en te horen wat de gemeenteraad op ons verzoek te zeggen heeft.

Actiecomité Nieuwpoort Langerak

Gemeenteraadsvergadering 1 Juli a.s. Komt allen!

2014-06-27 10:51:12

Beste mensen,

Fijn dat we samen de handen ineen slaan, bedankt voor al jullie steun!

Omdat dit onderwerp zo snel mogelijk besproken moet worden in de Gemeenteraad i.v.m. zomerreces en bouwvak, heeft ChristenUnie Molenwaard op basis van deze petitie bij de Gemeenteraad een motie ingediend over de gracht, ook zij zijn van mening dat hier een hek voor geplaatst moet worden.

Deze motie wordt a.s. dinsdagavond 1 juli besproken in de Gemeenteraad. Aan jullie het dringende verzoek om bij deze vergadering aanwezig te zijn, om deze motie persoonlijk te steunen. Tijd en locatie volgen nog.

Uiteraard zullen wij deze petitie op korte termijn aanbieden aan de Gemeenteraad, maar we hopen nog dat er meer mensen zijn die deze petitie zullen tekenen.

Nogmaals bedankt voor jullie steun en hopelijk tot ziens op 1 juli!

Deel deze petitie

Help deze petitie om meer handtekeningen te krijgen.

Hoe een petitie promoten?

• Deel de petitie op uw Facebook-muur en in groepen die verband houden met het onderwerp van uw petitie.
  • Neem contact op met uw vrienden
    1. Schrijf een bericht waarin u uitlegt waarom u deze petitie hebt ondertekend, aangezien mensen eerder geneigd zijn om te ondertekenen als ze begrijpen hoe belangrijk dit onderwerp is.
    2. Kopieer en plak het webadres van de petitie in uw bericht.
    3. Stuur het bericht via e-mail, sms, Facebook, WhatsApp, Twitter, Skype, Instagram en LinkedIn.