Project P(esten) moet doorgaan!

Neem contact op met de schrijver van de petitie

Like ook de facebookpagina en deel deze!

2014-05-21 21:29:08

Beste mensen,

eerst wou ik beginnen met zeggen: WAUW, ongelofelijk hoeveel mensen in een dag de petitie getekend hebben, hier mogen we trotst op zijn, om een nog breder publiek te bereiken heb ik ook maar een groep aangemaakt op facebook, dit is de link en het zou geweldig zijn als je die ook liked en misschien deelt, dankjewel! https://www.facebook.com/projectpstoppesten

Ralph Wijland

Blijf deze petitie delen :)

2014-05-20 16:54:59

Hey beste mensen,

We hebben ineens een enorme groeistuip gekregen kwa handtekeningen, ik weet dat er petitie's zijn met al meerdere handtekeningen, maar hoe meer petities en handtekeningen hoe beter. Ik ben een van de 1e die een petitie over dit onderwerp gestart is, samen staan we sterk en kunnen we ons laten horen aan de politike/juridische wereld en als doel dat Gepest worden (school,werk,sportvereniging) waar dan ook gestopt wordt.

ik hoop dit samen met jullie mogelijk te kunnen maken :) Dus blijf deze petitie delen! dankjewel :)

Ralph Wijland

Blijf dit delen/retweeten/emailen deel via social media

2014-05-18 13:19:39

We hebben een klein begin gemaakt, en over 't internet zijn al meerder koppen gaan rollen, ik ben jullie allen heel dankbaar voor jullie inzet in deze petitie. Graag zou ik jullie nog een keer willen vragen dit te delen op social media, als iedereen het deelt dan komen we al heel ver, en vertel er ook bij dat de rest het moet delen :).

ik hoop dat jullie nog iets voor ons kunnen betekenen :).

Verder ben ik al heel blij met de steun die geboden wordt,

Hartelijk dank daarvoor. #projectp

Reactie van gepeste jongen Project P

2014-05-16 19:45:32

Blijf deze petitie delen!

Ralph Wijland

"Project P laatste redmiddel "

2014-05-16 19:14:37

Een radiointerview (onder aan de pagina).

Deel deze petitie

Help deze petitie om meer handtekeningen te krijgen.

Hoe een petitie promoten?

• Deel de petitie op uw Facebook-muur en in groepen die verband houden met het onderwerp van uw petitie.
  • Neem contact op met uw vrienden
    1. Schrijf een bericht waarin u uitlegt waarom u deze petitie hebt ondertekend, aangezien mensen eerder geneigd zijn om te ondertekenen als ze begrijpen hoe belangrijk dit onderwerp is.
    2. Kopieer en plak het webadres van de petitie in uw bericht.
    3. Stuur het bericht via e-mail, sms, Facebook, WhatsApp, Twitter, Skype, Instagram en LinkedIn.