Meer openbaar vervoer naar Brugge Noord, niet minder!

Neem contact op met de schrijver van de petitie

1600 HANDTEKENINGEN OVERHANDIGD AAN SPOORBAAS

2014-05-23 17:44:35

Beste,

Deze week overhandigde ik onze petitie met meer dan 1600 handtekeningen aan Dhr. Etienne De Ganck, directeur transport van de NMBS. We hadden een constructief gesprek op het hoofdkantoor van de spoorwegen in Brussel. Ik heb onze bezorgdheden uit de doeken gedaan en aangedrongen op een maximaal behoud van het treinaanbod naar Zeebrugge. Bovendien vroeg ik een oplossing voor het verdwijnen van de stopplaats Zwankendamme. Dhr. De Ganck had oor naar ons verhaal en wist mij te vertellen dat er momenteel een studie loopt over het openbaar vervoer naar de Noordelijke deelgemeenten van Brugge. In juni wordt een definitieve beslissing verwacht. We wachten vol spanning af en proberen ondertussen via allerlei kanalen druk te zetten. Ik wil u alvast nogmaals hartelijk danken voor uw steun aan deze petitie.

Voor meer informatie en foto's: www.mathijsgoderis.be

Met warme groet,

Mathijs Goderis

Gemeenteraadslid Brugge (sp.a)

mathijs.goderis@s-p-a.be - 0498 12 33 88

Mathijs Goderis (Gemeenteraadslid)

Dit weekend sluiten we de petitie voor meer openbaar vervoer af!

2014-04-11 08:15:24

Beste vrienden,

Hartelijk dank aan iedereen om de petitie te tekenen. Dit weekend sluiten we af. Ken je nog mensen die de petitie willen tekenen? Nu is het moment! Heb je zelf nog petitieformulieren liggen? Geef me aub een seintje en dan kom ik ze ophalen! (mathijs.goderis@s-p-a.be - 0498 12 33 88)

Binnenkort horen jullie meer over het resultaat!

Met Vriendelijke groeten,

Mathijs Goderis

Mathijs Goderis (Gemeenteraadslid)

Deel deze petitie

Help deze petitie om meer handtekeningen te krijgen.

Hoe een petitie promoten?

• Deel de petitie op uw Facebook-muur en in groepen die verband houden met het onderwerp van uw petitie.
  • Neem contact op met uw vrienden
    1. Schrijf een bericht waarin u uitlegt waarom u deze petitie hebt ondertekend, aangezien mensen eerder geneigd zijn om te ondertekenen als ze begrijpen hoe belangrijk dit onderwerp is.
    2. Kopieer en plak het webadres van de petitie in uw bericht.
    3. Stuur het bericht via e-mail, sms, Facebook, WhatsApp, Twitter, Skype, Instagram en LinkedIn.