de lijn kan beter

Neem contact op met de schrijver van de petitie

bedankt alvast

2013-10-20 09:33:49

Hallo, iedereen alvast bedankt voor de steun. Hoe meer reizigers deze petitie ondertekenen des te meer kans hebben we om eindelijk gehoord te worden door de beleidsvoerders die verantwoordelijk zijn voor een goed openbaar vervoer. Bekendheid en ruchtbaarheid geven aan deze petitie is van primordiaal belang om onze doelstellingen in naam van alle passagiers te halen. Je kan onze petitie eveneens sponsoren door "extra zichtbaarheid" op de site aan te klikken en dan een keuze te maken die vanaf 5 euro 5 dagen extra zichtbaarheid geeft. Eveneens kan je de link ook forwarden naar al je contacten en of elders publiceren. Het zou leuk zijn moest een sneeuwbaleffect van deze petitie een ruim klankbord worden voor de vele duizenden passagiers die dagelijks lijdzaam afhankelijk zijn van het steeds meer falende ooenbaar vervoer. Alvast iedereen bedankt en hopelijk gaat dit leiden tot een positieve constructieve evolutie binnen het openbaar vervoer want één ding is zeker !!! EEN GOED EN DEGELIJK OPENBAAR VERVOER MOET VOOR ALLE BURGERS EINDELIJK EEN GEWAARBORGD RECHT WORDEN DAT DOOR DE BELEIDSVOERDERS DIE HUN MANDAAT HEBBEN GEKREGEN VAN ONS KIEZERS DIE IN HEN HUN GELOOF HEBBEN GESTELD EINDELIJK EENS GEGARANDEERD GAAT WORDEN

fam thoma

Deel deze petitie

Help deze petitie om meer handtekeningen te krijgen.

Hoe een petitie promoten?

• Deel de petitie op uw Facebook-muur en in groepen die verband houden met het onderwerp van uw petitie.
  • Neem contact op met uw vrienden
    1. Schrijf een bericht waarin u uitlegt waarom u deze petitie hebt ondertekend, aangezien mensen eerder geneigd zijn om te ondertekenen als ze begrijpen hoe belangrijk dit onderwerp is.
    2. Kopieer en plak het webadres van de petitie in uw bericht.
    3. Stuur het bericht via e-mail, sms, Facebook, WhatsApp, Twitter, Skype, Instagram en LinkedIn.