Algerabrug Workum moet blijven

Neem contact op met de schrijver van de petitie

Veilige bediening Algerabrug Workum

2014-04-29 17:04:42

Op 24 april 2014 is er onder begeleiding van de heer J.Hartman (Grontmij) een bemiddeling, tussen de gemeente Sudwest-Fryslan en div. gebruikers van de brug geweest, dit op advies van o.a.Commissie: Doarp, Stêd en Omkrite en van de Commissie Bezwaarschriften .
Alle standpunten zijn aan de orde geweest en op korte termijn zal een duurzame oplossing komen met een veilige bediening van de brug.

Het verkeersbesluit is ingetrokken !
We blijven u op de hoogte houden via Facebook https://www.facebook.com/AlgerabrugWorkum en de website http://algerabrugworkum.123website.nl/
Onze hartelijke dank voor het tekenen van deze petitie. Het is niet voor niets geweest.

2013-08-27 16:28:47

Commissie Doarp, Stêd & Omkriten krijgt vanavond de petitie met 402 handtekeningen.
We gaan door...

teller op 382

2013-08-23 15:45:04

De teller staat op 382.
Hartelijk dank voor het tekenen, we gaan door de weg mag niet afgesloten worden, een brug staat voor verbinding en dat willen we houden ,het gaat niet om 750 meter om maar om een democratisch besluit. Zeg het voort in de media maar op een positieve manier dat deze brug blijft bestaan als verbindingsbrug en we de mooie voet/fiets route blijven behouden voor de toekomst.
Samen staan we sterk

2e aankondiging

2013-08-10 19:18:55

De teller staat al op 262 .
Bedankt!
De lagere scholen beginnen over een week en dan wordt het drukker op de weg en blijft de brug een belangrijke verbinding.
Vertel het verder, samen staan we sterk.

2013-07-27 20:10:33

Geweldig nu 200 handtekeningen !!!

We gaan door vertel het zoveel mogelijk i.v.m. de schoolvakanties is nog niet iedereen op de hoogte.

Samen staan we sterk.

Deel deze petitie

Help deze petitie om meer handtekeningen te krijgen.

Hoe een petitie promoten?

• Deel de petitie op uw Facebook-muur en in groepen die verband houden met het onderwerp van uw petitie.
  • Neem contact op met uw vrienden
    1. Schrijf een bericht waarin u uitlegt waarom u deze petitie hebt ondertekend, aangezien mensen eerder geneigd zijn om te ondertekenen als ze begrijpen hoe belangrijk dit onderwerp is.
    2. Kopieer en plak het webadres van de petitie in uw bericht.
    3. Stuur het bericht via e-mail, sms, Facebook, WhatsApp, Twitter, Skype, Instagram en LinkedIn.